/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd brænding
Fra : ultra2
Vist : 321 gange
50 point
Dato : 28-10-04 16:42

hvilket program er bedst til at brænde dvd film med

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 28-10-04 16:52

Hvis det er til at kopiere en film, så er CloneDVD ret godt, men du skal også have AnyDVD, og de to programmer koster en smule i licens!
Men det giver rigtig gode resultater, og du kan vælge alt! Prøv at downloade trial-versionerne først, som vist nok varer 21 dage, og så kan du bestemme dig...

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 28-10-04 18:27

Hvis du bare skal kopier DVD film så vil jeg anbefale DVD Shrink (det er gratis) http://www.dvdshrink.org/what.html
Og til at brænde med, vil jeg anbefale Nero, men det er ikke gratis. Men har du ikke et DVD-brænderprogram der fulgte med din DVD-brænder, kan det ikke bruges?

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 29-10-04 14:31

Prøv at kigge lidt på sikkopi.dk der kan du læse om dvd kopi. Jeg vil også anbefale clonedvd og anydvd, det virker hver gang. Der er også danske manualer på sikkopi.dk.

Puchen

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 29-10-04 15:00

clone dvd og anydvd samt nero som medfølger virker ikke.jag kan lave en image fil men ikke kopiere direkte
jeg køre p4 22oo hrtz med plextor 712a som brænder nec 1300a brænder som rom.
når jeg kopiere brænder den 90 procent så kører den videre som om den brænder
kopien er på 4,7 gb den nye er på 4,7 gb den fortæller at de ikke er lige store

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 01-11-04 09:53

Læs de danske manualer til clonedvd/anydvd,de er på http://www.sikkopi.dk/. så er jeg sikker på at du kan få det til virke. Jeg selv bruger Easy cd creator når der brændes fra skive til skive.
Puchen

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 01-11-04 10:43

hvad laver anydvd

Kommentar
Fra : Puchen

Dato : 01-11-04 13:08

AnyDVD er en driver, som afkrypterer DVD-Film automatisk i baggrunden. DVD´en fremstår som ubeskyttet og regionkodefri for alle programmer og for Windows operativsystemer. Med AnyDVD som hjælpeværktøj til eks. CloneDVD, Pinnacle Instant Copy, InterVideo DVD-Copy, osv. har du mulighed for at kopiere CSS beskyttede film. Ved hjælp af AnyDVD kan du afspille film som ikke matcher din regionskode med DVD afspilningssoftware efter eget valg!
Puchen