/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hp printer driver
Fra : fh1dk
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 28-10-04 10:24

Jeg har en printer HP 2410 Photosmart, men mangler en driver der hedder hpgreg32.dll -
Jeg har prøvet at lede nettet igennem ingen løsning,
HP's hjemmeside heller ikke lige nogen løsning som jeg kan finde.
Diverse driver-fora, her er flere der har samme problem, men ingen har tilsyneladende løsning på hvor denne kan findes.

Kan i hjælpe mig.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 10:37

Efter hvad jeg har kunne læse mig til, kan printeren også tilsluttes via USB porten og så behøver du ingen driver, kun et USB kabel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-10-04 10:38
Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 28-10-04 10:42

Har allerede usb til den, så er der måske ikke noget problem? Det var Norton utillity der sagde der manglede en fil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 10:44
Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 28-10-04 10:44

til Better Performance - har prøvet linket og den fejler stadig.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 28-10-04 10:50

Den har jeg prøvet den vil ikke lade mig download, ligesom siden går i løkke.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-10-04 10:56
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 10:57

Det må være noget med din opsætning (pop-up block'er ???). Vælg først fra omtalte side dette link : Click here to go to the download of hpgreg32.dll, så kommer der via javascript en popupside. Her finder du dette link : http://www.dll-files.com/dllindex/download.php?hpgreg32 der giver dig filen hpreg32.zip du så kan pakke ud, når den er hentet.

Det virker hos mig

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-04 11:01

Ps. At linket ikke virker her fra kandu.dk skyldes, der bruges en sessioncookie fra pop-up siden. Du skal selv hente det fra sitet via det første link : Click here to go to the download of hpgreg32.dll , der ikke kan kopieres herind. Et forsøg vil give : javascriptpna('pop.shtml?hpgreg32'); du ik' ka' bru' til no'et.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 11:02

Række tunge smiley'en skyldes tegn sammenfald med denne i javascriptstrengen og er ikke en flabethed herfra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 11:05

Altså tillad cookies og slå en evt. popupblock fra

Prøv evt. først at slette cookies, midlertidige filer og ryd historikken og prøv så igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-10-04 11:54

ellers hent den HP driver her:
ftp://hirsenet.dk/
Den ligger der et par timer

Godkendelse af svar
Fra : fh1dk

Dato : 28-10-04 12:49

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 13:01

Nydeligt træk at give emesen lidt for ulejligheden fh1dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 28-10-04 13:07

Tak.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-10-04 13:34

Og ftp adgangen er lukket igen.