/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal vi tale om idag ?
Fra : molokyle
Vist : 440 gange
56 point
Dato : 26-10-04 11:32

?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 26-10-04 11:33

Dig ?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 11:40

Om at kedsomhed på jobbet ?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 11:41

Jeg mener, kedsomhed på jobbet ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 11:48

Jeg har taget en fridag, da der sku' komme håndværkere

Tale om mig ?

Dét var da en glimrende idé

Jeg keder sjældent på jobbet, selvom arbejdspresset ikke er så stort i øjeblikket, men som websmed, ka' man jo altid lære nyt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 11:51

Her er det sidste spændende jeg har læst på i den forbindelse : http://www.w3schools.com/xslfo/xslfo_intro.asp

Lad os STRAX tale om noget andet ...please

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 11:59

Mnjaa men I øjeblikket knokler jeg med databaser. Det er så kedeligt, at trangen til frokost indfinder sig 2 timer før planlagt. Nå men jeg skal på kunde besøg nu. Skal se på en DATABASE STØNNNNN. Jeg må nok finde noget mere interessant at beskæftige mig med.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-10-04 12:03

Om 2 måneder er julen overstået.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 12:08

ellebye -> Jaeh..jubiii Nytår

rpje -> Én bemærkning : Godt det ikke er mig ...databaser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 12:12

Jo her er et emne, Bankgebyr, er det en legitimering af alm. Berigelsestyveri. Jeg personligt har fået returneret en del, efter rimelige vandtæt, men enkelte og ikke særlige komplekse augmentationer. Det tyder på at Bankerne efter min mening er lidt flosset i kanterne nu tildags.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 12:18

>Molo
"Håndværkere" er det tømmermænd ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 12:21

Bankerne levere en srvice og tager sig det betalt. Det ser jeg nu ikke noget odiøst i, da det står en frit for at skifte bank

Jeg vil hellere snakke om .... mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 12:28

Gambrinus -> ...ikke idag, selvom jeg godt kan se tanken var nærliggende

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 12:28

>>Gambrinus
Breakfast=(("Handyworkers" er Håndværker) + ("RoundPiece’s " er Rundstykke) = Morgenmad)

Hvis man altså ikke nyder spiritus

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 12:34

>>MOLO
Et eller andet sted står det beskrevet et Service er latinsk og skulle betyder gratis ydelse.

MV.
Peter Jensen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 12:40

Du har sikkert ret, men i resten af verden er der en del af markedsøkonomien der bæres oppe af service sektoren

Jeg smutter lige en tur ud i det gode vejr en times tid og trækker luft

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 12:46

Det er uhyggeligt at tænke på, at markedsøkonomien er bygget op omkring en misforståelse.??.

Bare rolig det var en øko. Vittighed.

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 66 point
Dato : 26-10-04 12:56

HVEM HAR NOLET MIT K-DREV
Det er der jeg har alle mine "Voksenfiler" liggende.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-10-04 14:36

Hmm; 'voksenfiler'

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-10-04 14:48

hvordan får i alle de gule hoveder og hvor kan de evt hentes

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 15:51
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 16:41

Det kunne ellers være hyggeligt med en lille lækker database.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 16:55

Gambrinus -> Dét var ikke mig, der gjorde noget ved K-drevet

...det må have været de andre 3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 17:10

Undskyld Molo, jeg ved at denne tråd, skulle handle om dig.
Meeen jeg ska' ha' det ud.
Den 1. bestiller jeg to Western Digital Raptor WD360GD 10.000 rpm !!!!
De skal køre i RAID 0. Så skal i bare se
Gambrinus
PS : Ja, i må gerne kalde mig blærerøv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 17:15

Gambrinus -> Hvis denne tråd handler om mig, så forklar mig lige, hvorfor jeg tændte helt af på dette spørgsmål :

http://www.kandu.dk/dk/spg/52307

..og nej; man skal ikke sætte sit lys under en skæppe, så 'blærerøv' kommer ikke over mine læber i denne forbindelse¨ ...eller over for dig, som profil iøvrigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 17:17

Ps. Det er vist første gang, jeg her på Kandu.dk, har brugt et vemmeligt ord i et seriøst spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 17:22

Raid 0 - skal du ingen backup ha' (Raid 0 + 1 = 4 HD)
Og hvilken støddæmpertype vil du bruge til de hastigheder.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 17:40

> Molo Ja det kan nok være, du har rullet dig ud. Hvor får du det fra ?
Møgso !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVAD GÅR DER AF DIG ?
(Første gang jeg har brugt den smiley).
Jeg kommer til at tænke på den hanrej til Josef, hvis pige var blevet bollet tyk.
Så hopper han sku' på den med, at det er et eller andet spøgelse, der har gjort det.
Hvor dum kan man være ?

>Emesen Backup ? Undskyld det ord kender jeg ikke, vil du ikke uddybe ?

Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 17:46

Backup er når man prøver at bytte rundt på skiverne inde i HD for at få den til at køre bedre.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 17:47

Kommer til at tænke på, hvad en DNA undersøgelse ville ha' vist.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 17:59

> Emesen
Vil det sige, at jeg bare kan monterer et par ekstra skiver fra en gammel HD ?
De skal vel afballanceres på hjulcenteret først ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 18:17

Her er en mand. Han er glad : Han har lige fået forskud på et job ...der endnu ikke er udført

</MOLOKYLE> ...pludselig med råd til smøger og ølbajere

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 18:19

Husk nu, at der stadig står en Tuborg på køl til dig i republikken Als.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 18:26

Als = Danmarks Blindtarm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 18:30

Kbh. = Danmarks størster getto
I øvrigt er jeg vokset op i Whisky-bæltet.
Du ved, der hvor vi ikke siger Øl, fisse og hornmusik, men Punch, fjams og Hi-FI.
Desuden spiller vi ikke golf, det har vi folk til !
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 18:33

Ps. Har lige lavet mig en go' kande Darjeeling på den ægte brune engelske Denby kande

...men ska' lige ned at købe en Citron måne til : http://www.dancake.dk/dansk/index.htm

1.) Sortiment
2.) Måner
3.) 350 g. Citronmåne med gul glasur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 18:35

<Ama'r>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 18:35

Molokyle - den tråd hvor du talte højt - det ligner noget fra TV jeg så i oversigten.
DR TV2 ell. lign.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 18:38

Hvem er millionær ? Min far eller min papfar ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 18:40

Christiania ligger sgu da ikke på Ama'r eller er de blevet smidt ud ?
gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 18:51

Har lige checket på Krak.
Christiania ligger sørme på Ama'r.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 18:53

Jeg har været der flere gange.
Har en tåget erindring, om hvordan jeg kom der ind.
Men hvordan jeg kom hjem, aner jeg ikke !
Gambrinus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 18:57

Christiania ligger da på Christianshavn og ikke på Ama'r

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 19:01

emesen har ret ...igen ...desværre

Nå men.. månen er hentet hjem og den smager ....syntetisk og godt

The'en er stadig varm og alt er godt ...nu ska' vi bare peppe det hele op med lidt grøn Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 19:03

Når jeg tænker bedre efter, kan jeg godt huske, hvordan jeg kom hjem den ene gang.
Jeg var den eneste, der kunne køre hjem.
Så jeg daffede op ad Helsingørmotorvejen i en stationcar med 4 gutter siddende i bagagerummet omkring en ølkasse med et par sterarinlys i. Jeg ved ikke hvad de røg, men jeg måtte åbne vinduerne, hvilket medførte at vi lage et tykt røgslør efter os. Heldigvis kørte den reklamevogn, vi mødte, foran os og jeg overhalede IKKE.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 19:04
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 19:23

Og det er faktisk derfor den hedder Christiania.
Man skal da også fortælle de unge mennesker alting.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 19:33

For ås åppe i Whiskybæltet var Kbh. noget man tog ind til med S-tog eller kystbanen.
Så dukkede man op et eller andet sted, men man anede da ikke, hvor man var.
Hele Kbh. ligger jo på 1. sal.
Jeg kunne lige finde ud af at komme fra Hovedbanen op ad Strøget og Købmagergade til Nørreport. Det var alt jeg har brug for.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 19:44

Gambrinus interesse for sagen er bestemt point værd

...jeg går på puden

Tak til ALLE for deltagelsen. Vi ses

</MOLOKYLE>