/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
icemat mussemåtte
Fra : aZiX
Vist : 357 gange
120 point
Dato : 25-10-04 19:20

jeg er i tvivl om jeg skal købe en icemat mussemåtte for jeg ved ikke om den kan bruges til min mus (logitech cordless optical mouse)
grunden til at jeg er i tvivl er at på midtdata's hjemmeside står der at (Icemat virker ikke med optiske mus fra Logitech udover deres MX serie.)
og på PRC-data's hjemmeside står der (Perfekt sammen Logitech og Microsoft mus (også alle optiske modeller) )
så... jeg er kommet i tvivl om min mus kan køre på den mussemåtte.

hilsen
christoffer

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 25-10-04 19:35

Jeg har en Logitech MouseMan Wheel, optisk. Den kører fint på min Icemat, så der skulle vist ikke være noget i vejen for at din kører fint også..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : xick

Dato : 25-10-04 19:37

Mener der opstår nogle problemer med de gennemsigtige icemat's, men har ikke hørt problemer med deres "Black Icemat" .. tror sagtens du kan købe den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 19:43

Her kan du se en lille test af musemåtter!
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=3297

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 25-10-04 19:49

har tjekket testen... men det er en mus fra mx serien der bliver brugt og der står på midtdata's hjemmeside at mx serien kører fint

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 25-10-04 19:49

og jeg ikke en logitech mus fra mx serien....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 19:54

Der burde ikke være problemer med en black icemat som xick osse påpeger. Noget andet er at musen sandsynligvis ikke vil være præcis nok til spil hvis det er det du vil bruge den til! Der vil jeg anbefale en logitech mus!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 130 point
Dato : 25-10-04 19:58

Sorry du har en logitech, ser jeg, men det er bedst med en en optisk mus der kører med 800 dpi!

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 25-10-04 20:00

det gør min og tak for svaret jeg køber en icemat second edition black i løbet af ugen

Godkendelse af svar
Fra : aZiX

Dato : 25-10-04 20:01

Tak for svaret tedd.
         jeg køber en icemat i løbet af ugen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 20:02

så giv lige xick points for svaret det var ham der kom først

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 20:02

Eller Dennis sorry!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 20:03

Ok nåede ikke at komme med de sidste kommentarer før du havde uddelt points!