/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
OPERATION DAGSVÆRK!
Fra : whyking
Vist : 695 gange
225 point
Dato : 25-10-04 13:52

Her på Kongsholm Gymnasium og HF i Albertslund mangler vi arbejde til de elever af vores der gerne vil deltage i OD.

For kun 250,- kan i få en dagsarbejder, i et antal timer som bliver bestemt mellem arbejdet og eleven! I kan
sætte dem til hvad som helst: havearbejde, kontorarbejde, oprydning, betjening...
Eleverne er fuldt ud kompetente og skal nok give den én på skallen!

Pengene går i år ubeskåret til tre mellemamerikanske lande: Nicaragua, Honduras og Guatamala! læs mere på www.od.dk/

Er du interesseret i lidt billig arbejdskraft, som er fuldt ud lovlig, giv mig et kald på 25 33 55 87 eller send en mail for flere detaljer: djwhyking@hotmail.com

Arbejdet bør dog af elevens hensyn ligge på vestegnen... ellers kontakt OD-Gruppen, hvis du har arbejde til gode!

Mvh en desperat OD-medarbejder... Kenny Jensen!

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 25-10-04 13:57

og det skulle du bruge 4 indlæg til...........................

Kommentar
Fra : whyking

Dato : 25-10-04 14:05

hmm, bliver nødt til at lave opmærksomheden om sagen... hvor meget de evt. fylder og hvor mange der er, er min egen sag!

var det så ikke u-nødvendigt med dit eget indlæg, måske??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-10-04 14:10

wauw, det giver sgu noget goodwill Whyking

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 25-10-04 14:15

Sagen har fået rigeligt opmærksomhed andre steder på nettet, så 4 indlæg var ihvertfald 3 for mange ja 4 vil nogle nok sige.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-10-04 14:21

Nu ved vi hvem vi ikke skal ringe til, specielt hvis vi gerne vil behandles og tiltales ordentligt

Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 225 point
Dato : 25-10-04 18:34

Dette er en annonce som ikke hører hjemme i Kandu.dk
Bare af nysgerrighed: Hvem vil du egentlig give dine point til?

Hvis du er modtagelig for råd, vil jeg anbefale dig at benytte pressemeddelelser istedet.
Det er forbavsende hvad man kan få aviserne til at skrive om, hvis man bare informerer dem korrekt

Kim

Kommentar
Fra : whyking

Dato : 26-10-04 10:58

til 3773: hvis vedkommende (f1hkdk eller noget) absolut synes at indlægget er så ligegyldigt, behøver han ikke selv at svare på det! han fik blot svar på tiltale... jeg tiltaler alle andre pænt, især de snart 100 virksomheder vi har ringet rundt til, som ikke har "overskud" og "tid" til at støtte et godtgørende projekt!

Kim: glimrende idé... men da jeg ikke har benyttet det før, hvordan kommer jeg så igang??

Kenny!

Godkendelse af svar
Fra : whyking

Dato : 26-10-04 11:01

Tak for svaret Marchwitz. Rart at se at der er nogle der vil hjælpe...

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 26-10-04 12:56

Du sætter dig ned og forfatter en tekst om det du vil have ud. Teksten skal være så interessant at andre gider læse den, har du eller nogen i din omgangskreds lidt salgs- eller markedsførings talent kan de hjælpe med at lave en sælgende tekst.
Når teksten er klar kalder du den for "Pressemeddelelse" og sender den så til alle de aviser du kan kommer i tanke om. Husk at vedlægge kontaktoplysninger så journalisterne kan kontakte dig, allerhelst et telefonnummer for så kan de klare det hele fra skrivebordet
Så er det sådan set bare at vente på at de ringer og stiller supplerende spørgsmål. Hvis ingen ringer eller skriver noget i aviserne, må du prøve igen med en revideret tekst.
Når der så endelig bliver skrevet en artikel i en eller anden avis, skal du ikke tage dig af at der er et par småfejl i det skrevne, det er nærmere reglen end undtagelsen, men det gør ikke noget for du har opnået hvad du ville, nemlig at komme ud med et budskab i alle de små hjem.

Kommentar
Fra : whyking

Dato : 27-10-04 15:05

super, prøver det...

tak skal du ha'!

hygge!