/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MSN, Webcam? driver??? hjælp driver virk~
Fra : onetime
Vist : 717 gange
35 point
Dato : 22-10-04 18:08

Hejsa, har været i netto og købe det webcam de havde som spotvare til 200 kr. Der fuldte en cd med, hvor der skulle ligge en driver til webcam. Men når jeg installerer driver siger den undervejs at den stærkt anbefaler jeg afbryder installationen da windows ikke kan bære windows-logoet.
Kan jeg bruge en anden driver til min MSN webcam?? og hvor kan jeg hente den???
PLZ hjælp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-04 18:12

Nej det er den du skal bruge. Du skal bare sige ja til at instalere alligevel! Har selv købt et og det virker fint!

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 22-10-04 19:13

Det virker ofte alligevel... Men kan du hente en ny driver skader det ikke at gøre det... Tjek producentens hjemmeside...

Kommentar
Fra : bne

Dato : 22-10-04 19:56

Tjah, nu kan der jo være flere årsager til at systemet 'brokker sig' ....
HAR du ledigt systemplads ? (er der RAM nok ?)
Har du en masse 'snadder' kørende ?? (bruger du AdAWare ?)
Hvad med virus ? er du 100% fri ?
Hvad med styresystemet - er det opdateret ??
Og endelig hvordan er din firewall indstillet ??
MSN, Firewall og WebCam er ikke altid nemt at ryste sammen.....

Held og lykke med dit projekt - det giver lidt mere, når webcam'en også virker.....

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 22-10-04 20:03

Hans problem er bare, at driveren ikke er godkendt som kompatibel med XP

Det er XP du har ikke?

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 23-10-04 16:35

jo jeg har wp home

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 23-10-04 16:37

bne: har ram nok, har firewall (zonealarm), Er virus fri. og mit xp r opdateret...
Ved sku ikke hvad der sker.
Har accpteret, den fejl den laver men det virker ikke alligevel...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-04 16:44

Du skal først installere driverne ved at indsætte den lille cd i cd drevet følge menuen. Så genstarter du og plugger cam ind og så lad windows lede efter drivere. husk at lade den lille cd sidde i!

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 23-10-04 16:47

Ok, det prøver jeg. men tror jeg har prøvet det... :( men prøver lige igen)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 35 point
Dato : 23-10-04 16:50

der kan godt gå lidt tid når windows skal finde webcam'et så vær lidt tålmodig

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 17-01-06 01:17

Tak for svaret tedd.