/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ryde op efter mig !!
Fra : sm7sgb
Vist : 542 gange
321 point
Dato : 21-10-04 09:18

Jeg skal ha en ny computer på min arbejdsplads, men da min gamle skal videre til anden medarbejder, så tænkte jeg at det ville være en god ide at slette nogle spår. ER ikke en ørn på computer, så vad skal slettes?? Kør windows xp.

MVH

/sgb

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 21-10-04 09:33

i eksplorer vælger du funktioner og derefter indstillinger, derefter ind i følgende
slet cookies alle kan/bør slettes, (der kan også søges efter cookies via denne computer, marker alle - delete)
Slet alle filer kan/bør ogås slettes
Du skal ligeledes rydde oversigten.

I selve Eksplorens værktøjslinje, vælger du ikonet der ligner et ur, i venstre side kommer en liste frem øverst i denne liste højre klikker du på denne dag (kan vist står sidste antal x dage), og sletter.

Derudover er det en god ide at søge via denne computer efter temp, og fjerne det du kan se ikke skal være der.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-10-04 09:33

Dine Dokumenter
Dine e-mails
Midlertidige Internetfiler (Explorer Funktioner - Indstillinger - Generelt)
Oversigt (Explorer Funktioner - Indstillinger - Generelt)
Cookies (Explorer Funktioner - Indstillinger - Generelt)
Hvis den nye bruger absolut vil gendanne dine filer, kan det lade sig gøre med de rigtige programmer, men så vigtige er dine dokumenter vel ikke.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-04 09:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-04 10:25

kan du ikke blot køre restore på den og så give den videre uden at der ligger nogen som helst ting tilbage ??????

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 21-10-04 10:49

miritdk> Er det nu ikke ligeee voldsamt, det handler jo bare om at den næste ejer IKKE ska se vilke sider jeg har været inde på.

MVH

/sgb

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-10-04 11:07

Synes også det lyder lidt volsomt.
For du sidder vel ikke og surfer på "voksen sider" i arbejdstiden ?
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 321 point
Dato : 21-10-04 11:13

Så brug dette gratis program : http://www.handyarchive.com/Internet/Misc/11852-Trace-Remover.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 21-10-04 11:14

Gambrinus> Hmph Øhh såføligt ikke

Godkendelse af svar
Fra : sm7sgb

Dato : 21-10-04 11:18

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 21-10-04 11:29

molokyle> som sagt så er jeg ikke en ørn med computere, men det var da et smart program- stort tak for det.

MVH

sgb