/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
kliklyde
Fra : noname85
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 20-10-04 19:29

Jeg har win2000 på min computer og kører Ie, hvergang jeg trykker på et link kommer der en irriterende klik lyd. Jeg er ved at være godt træt af den og vil godt have den slået fra men kan ikke finde stedet. nogen der kan hjælpe mig?

noname85

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-10-04 19:46

Kender ikke Win 2000, men i Win XP skal man ind i :
Kontrolpanel - Lyde og lydenheder - Lyde
Der har man de forskellige lyde, der høre til de forskellige hændelser.
Gambinus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-10-04 20:00

I Windows 2000: Kontrolpanel - Multimedie
Du kan så gå ind og ændre lyden på de enkelte kommandoer.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-10-04 20:28

er det når du har en bestemt site åbent.
Når jeg har ordbogen.com åben siger min også klik lyder. Det er noget med auto-refresh vil jeg tro.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 27-10-04 21:35

Jeg har samme irriterende lyd hver gang jeg klikker med musen på et link (som beskrevet i det indledende spørgsmål). Jeg har xp, har været i Kontrolpanel - Egenskaber for Lyde og lydenheder, men kan desværre ikke finde det sted hvor jeg skal slå fra??? Mange forskellige hændelser er nævnt, men jeg kan ikke finde ud af hvilken jeg slår fra for at komme klik-lyden i forbindelse med musklik til livs ... er der nogen som kan hjælpe? TAK!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 21:51

prøv, at kigge i dette spørgsmål (jeg vil ikke tage æren af forklaringen)
http://www.kandu.dk/dk/spg/52403
invisible skriver: Den du leder efter hedder "windows stifinder" --> "start navigation" vælg "start navigation" med et tomt felt, så får du ro.
Jeg har ikke prøvet det, men det ser helt rigtigt ud.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 27-10-04 21:57

MANGE TAK - det hjalp omgående!! Fortsat god aften BjarneD!!