/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd drev til pc....
Fra : Melander
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 17-10-04 01:42

hejsa..

Jeg har fået doom3, men opdagede at den ligger på en dvd...

Så hvilken dvd-rom drev skal jeg vælge, og hvordan sætter jeg den i og op...

Lige nu har jeg 2 drev i en pri.master: 52 speed cd-rom og og sek. slave et 52 speed brænder....

Melander

Kommentar
Fra : gril

Dato : 17-10-04 01:56

jeg ved det ikke vis det hjælper dig

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 17-10-04 01:57

Kan den ikke læses på enten cd drevet eller brænderen, ja så er det en DVD, og det kræver at du har et DVD drev.

Hilsen tukols

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-04 11:20

Ja, du skal have fat i et dvd drev... Heldigvis er de ikke så dyre, og jeg vil anbefale dig at skifte det ud med dit 52 x speed cd rom drev og beholde brænderen.

her er et fint et: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11617

Ellers kig på www.edbpriser.dk hvis du har specielle ønsker

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-04 11:41

Jeg vil anbefale et Aopen eller Liteon, de er gode og billige, hold dig fra LG drev det er noget lort har jeg fundet ud af :/
Hvis du kun har en harddisk kan har du jo plads til det (hvis kablet da kan nå), men som ostemanden siger, er det vel ikke nødvendigt at have både cd drev og dvd , så ud med cdrom drevet.
Opsætningen skulle gå helt af sig selv (i windows), når du har pløkket det i skulle det bare køre.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-10-04 21:05

Tak for svaret ostemanden.

Takker igen, den er på vej hjem i min pc..

hygge Melander