/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Svampearne og Arne jakobsen.
Fra : briani
Vist : 1138 gange
500 point
Dato : 16-10-04 10:16

Til Svampearne og Arne jakobsen.

Jeg er GODT træt af jeres tips,og jeres rakken ned på hinanden.

Madopskrifter hører ikke til i tips,det er min helt egen personlig mening.

Jeg kunne lave millioner af tips med madopskrifter hvis jeg ville.

Og til Arne Jakobsen
Om man kopierer et links eller en madopskrift,er for mig det samme.
99% af alle tips er hentet fra en eller anden side,hvor man kopierer eller ligger et links.
Og hvorfor skal alle de tips som kommer fra dig af,skrives under forskellige katagorier,et enkelt sted er vel nok.
Men selfølgelig,så får man ikke så mange point.

HVORFOR tror i kategorien Smalltalk er oprettet??

I ødelægger begge Kandu.

JEG ER TRÆT MEGET TRÆT AF JER TO BARNLIGE TYPER.

Brian

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 10:18

Svampe, er det ikke noget der skal tørres og ryges???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-04 10:24

Helt enig Briani, det kan ikke skrives bedre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-10-04 10:27

Mod svampe kæmper selv guderne forgæves.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 10:41

Selvfølgelig er det noget De burde stoppe,men spring det over,hvis I synes"svampekampen"
er for belastende,jeg har da fået mig et par gode grin undervejs.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-10-04 10:42

Også helt enig her Briani. Rigtig godt skrevet så håber de vil tage det til efterretning.
Grethe

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-04 10:49

Hej keldd
Enig meget bliver sprunget over, men specielt den ene har den vane at besvare den anden med et tips og helst to - det syntes jeg synd for kategorien TIPS, og de der forsøger at skrive lidt mere serøse tips ryger meget hurtige ud af seneste 25

Ha' en god dag til jer alle

//bentjuul

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-10-04 11:02

Hejsa Keldd

En vits er også sjov de første gange du hører den,men når SAMME vits bliver fortalt 1000 gange,så er den ikke sjov mere.

Både Svampearne og Arne Jakobsen,gentager sig selv IGEN OG IGEN
Overhovedet ingen fornyelse.
Det er meget træls.

Brian

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 16-10-04 11:10

Hej !

Vi slår lige fast engang for alle, at ingen er hævet over andre her på kandu, det betyder at det jeg ønsker at bringe bestemmer hverken brian bjarne eller arne over.
Jeg afgiver hermed det løfte jeg skriver lige nøjagtig de tips og kommentarer som jeg ønsker, og det bestemmer ingen over og slet IKKE dig brian.
Hverken du eller andre er dommere over hvilke indlæg der bringes.
Kan du ikke lide røgen i bageriet, så søg til en anden bager, ret meget længere er den IKKE.
At du og andre lever et afstumpet liv der gør I er herinde på kandu dagen lang, det er jeres problem, men jeg SKRIVER LIGE NØJAGTIG DET DER PASSER MIG OG IKKE HVAD DER BEHAGER DIG BRIAN.
Hvis der er noget af det jeg har skrevet du IKKE fatter, så spørg ind og jeg skal skrive det langsommere næste gang.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 11:27

bent, briani:
Selfølgelig skal det ikke gå ud over de seriøse brugere der bliver skubbet for tidligt ud af "tips"
og jeg er da enig med jer at det har varet længe nok nu,men jeg er bange for at jo mere der bliver skrevet,
jo mere bliver der lukket op for hanerne,men god weekend,og frem for alt,lad os håbe De begrænser sig.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 16-10-04 11:50

Briani
Citat
En vits er også sjov de første gange du hører den,men når SAMME vits bliver fortalt 1000 gange,så er den ikke sjov mere.

Både Svampearne og Arne Jakobsen,gentager sig selv IGEN OG IGEN
Overhovedet ingen fornyelse

Sjovt dette skulle komme fra Brian igen igen *GMRIL* (Griner min røv i laser)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-10-04 11:53

Hejsa Ramses Resistance

Længe siden,kan du finde rundt i alle dine profiler.

Brian

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 16-10-04 12:01

bentjuul du skriver:

Citat
Helt enig Briani, det kan ikke skrives bedre.

Du manglede bare at skrive: "af Brian"

Tænker på (helt uden for denne tråd) hvad man kan forlange af en meget småtkørende hvis seksuelle observans er zoofiliorienteret.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 12:04

Du er da også noget enerverende, Kim!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 12:09

Nu kommer Professor_Svamp nok snart og sætter tingene på plads.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-10-04 12:15

arneswamp det du foretager dig, er at underminere et ellers for mig udemærket frit sted.
Du kunne jo fortælle lidt om din barndom, måske nogen kunne hjælpe dig.
Eller forklar hvad din terror går ud på.
hvis det er kontakt du søger, så gør du det på en måde, der gør at de andre børn ikke må lege med dig.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 16-10-04 12:36

tjaaa natmaden ved ikke om det du foretager dig her med dine intetsigende vittigheder under tips om det er særlig berigende for kandu's læsere, så om det er dine latterlige vittigheder eller mine svampetips, det tror jeg nu er kan være under den samme katagori så bestemmer du nu selv hvad den skal hedde.
Jeg har nu ikke noget behov for at lege med andre børn, og det har du vist heller ikke, det gjorde din far vist så rigelig med dig i din barndom.

BjarneD:
citat :Du er da også noget enerverende, Kim!

Hva mener du lige med ..også noget ???

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 12:45

Hvordan er det lige nu det er svampearne. Du vil ikke stå til regnskab over for mig og jeg vil ikke...............!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-10-04 13:32

jo SA, jeg havde da et par forældre der gav sig tid til at lege med deres børn, ingen børnehjem her.
Jeg er da glad for at du syntes om mine jokes, jeg var ´nemlig i tvivl om du også kunne forstå dem,
Swampe dem køber jeg i netto, der er de frosne, skiveskårede og giftige er soteret fra.
Læg forresten mærke til at mine 'lånte' vittigheder er i katagorien vittigheder. og at de point som at de får,
behøver jeg ikke sæl at give. så hvis at jeg er på nogle toplister, skyldes det at andre har 'skubbet' mig derind.
Jeg tror at du prøver at skrive dig udenom, og det var hvad jeg forventede, til tider er ingen svar jo osse et svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-04 13:34

Hvor er det dog synd seriøsiteten er gået fløjten på KANDU............
Det er da helt iorden med lidt skæg og blå briller af og til - men...........
Det korte af det lange er vel at KANDU (af og til) sletter folks profiler - og så laver man blot en ny så der kan blive lidt rav i gaden.
Hvis ikke KANDU følger lidt med i hvad der foregår og bliver lidt mere konsekvent til at rydde op, lever KANDU nok ikke længe.
Lav dog de regler OM så her igen er mulighed for at hjælpe hinanden.

God Weekend

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 13:41

Hov.... to tosser een tanke Brian.... er kommet til, at skrive stort set det samme i et TIP, som du skriver her - så bare ikke den her tråd før bagefter ...

Karina
Sådan kan det gå når man ikke er grundig....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 13:44

Du må jo bare til at være aktiv igen Refi
Kandu adm. 15/10 2004:
Citat
Vi regner stærkt med at komme ud med den nye version i starten af
næste år.

Vi må altså væbne os med tålmodighed og flere vil sige/tænke, at det har de hørt før i tidligere år

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-04 14:09

Citatet fra KANDU er kommet HVERT år i oktober - sååååå

Der er ikke så meget brug for en ny version - men mere nogle nye regler (blot min mening).

Stadig God Weekend til alle - nye som gamle.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-10-04 14:11

Hejsa Karina

Har lige læst dit SUPERGODE tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/9367

Den første der fik lov at vurderer tippet gav den nul stjerne
Jeg tror godt jeg ved hvem.

Var ikke selv så heldig at få lov til at vurdere tippet-for så have den fået 5*****

PS-Jeg har en meget TYK bog fuld af madopskrifter-vil det ikke være en god ide,at begynde at lægge disse opskrifter ud som tip?

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-10-04 14:17

Tillæg

Hej igen Karina

Jeg fik aligevel muligheden for at afgive den sidste vurdering af dit tip
så jeg gav den 5 *****

Et godt tip som desværre ikke fik topkarakter.

men pyt budskabet kom ud til en masse brugere,så må vi bare håbe det hjælper

Brian

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-10-04 14:25

"Nu mener jeg ikke, at madopskrifter hører hjemme i tips"
Altså nu er der jo da den mulighed, at lægge den slags i kategorien madlavning.
Det er vel ikke meget anderledes at lægge en madopskrift, end "opskriften" på hvordan man åbner en mobiltelefon eller "opskriften" på hvordan man scanner PCen for virus. Hver sine interesser.
Og mange tip er enten kopieret et sted fra, eller det er et link til en netside. Og ofte bliver de lagt i op mod 5-6 forskellige kategorier.

Men der hvor det bliver for meget er sådan noget som "TIP" om "Hør nu her alle sammen, nu har den fæle psykopatiske svampearne igen gjort et forsøg på at latterliggøre mig, med et af sine tip der er kopieret der og der fra.
Og jeg vil gerne advare meget kraftig mod denne person og alle hans dobbeltprofiler,der endda har haft den frækhed at få point på et forkert grundlag. Læg mærke til at dette ikke er et tip".

Ja, okay, det har da en vis underholdningsværdi

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-10-04 14:36

tror også at jeg ved hvem der gav det 0*****
du burde have haft 5 FULT UD!
briani jeg ser frem til dine madopskrifter. kunne du ikke lægge en 5-10 stykker under biologi. hver gang at der er et tips om svampe
jeg syntes ellers ikke at hr. arne.j dukker op når denne slags tråde kører,
men sjovt nok altid når en anden svamp skriver et tips.
en søgning på kandu knytter to ord sammen.
søg psykopat og du får en masse swampede tips/indlæg
søg svamp og der vil stå psykopat mange steder.

Jeg stemmer på at arne.j og arne.j er lukket inde i samme krop.

Arne søg en tur med robinson, du kan jo danne et helt hold for dig sæl

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 16-10-04 16:41

Mange har fat i sagens kerne

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-10-04 18:00

SA prøv Alt+F4 gentagende gange

Størst er den skade, der sker, når et godt hoved sættes til at beskæftige sig med noget skidt

Over And Out

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-10-04 18:00

S.A er her så længe A.j er her, det har han lovet, og han holder jo hvad han lover, det ka vi ik sige om A.J, men nu har det jo vist sig, at det er fordi han bare ik kan undvære S.A. Der er vist mange, der ikke kan undvære dem begge, ellers ville I/de jo ikke blive ved og ved og ved med at dyrke dem.
Jeg mener at have hørt, at "vandglas" og "klorin" er gode bekæmpelsesmidler mod svamp, men måske skal Kandu ordne fundamentet først, så det ikke bare kommer igen.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 16-10-04 18:08

>>narmaden, jeg fornemmer nu at det kun er din far der har leget med dig.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 18:23

Ja ved det osse godt selv (hvem der gav 0 *GG)

But U win some - and U loose some....

Karina der tror og håber på et bedre Kandu om ikke så længe....

Brian NAJ for Guds skyld - ang. opskrifterne - det mås du ikk'

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 16-10-04 19:54

Der er nogle mennesker der gør de mærkeligste ting med det enkelte formål ”opmærksomhed”. Eks. Det gør jeg i princippet også ved at skrive dette.
Så et indlæg som Dit spørgsmål er i princippet det de mennesker sigter efter. Så hvis du ønsker mindre KanDu spam Hjælper det ikke, det er nærmest gødning på problemet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 19:56

Hej allesammen (-SA). Er egenligt meget enig med jer. Men se selv hvordan SA nu bliver pervers over for natmaden. Jeg var en enkelt gang inde på den forbudte konkurrerende site. De viste mig øjeblikkeligt min IP-adresse.
Hvorfor kan Kandu-programmørerne så ikke bare sortere det IP-nummer fra, som SA og alle hans profiler sender fra? Så ville det problem være løst en gang for alle. At jeg kalder SA for psykopat, er ikke noget nyt, ej heller er jeg den eneste der har gjort det. Kandu har én gang udelukket Eddie_Skov, Eddie og The_Expert. Det er min mening efter at have studeret disse profilers indlæg og sprogbrug, at der ER tale om den samme person som ligger bag profilen svampearne m. fl. Som mange har sagt skulle jeg blot undlade at kommentere såvel spørgsmål som tips fra PsykoEddie, men det er ikke altid lige nemt at lukke øjne og ører for hans perversiteter. Sorry. Hvis I (ligesom jeg) synes at hans perverse måde at begærde sig på er træls, så skriv til Kandu-teamet og bed om at få ham fjernet.
Hans syge ønske om at fjerne mig, synes jeg ikke at han skal ha' held af. Jeg beskæftiger meget med at besvare spørgsmål, og har ofte held med det. I stærk modsætning til SA. Så hvem er mest værd som Kandu'er? Ballademageren eller ham der er et Aktiv for alm. brugere?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 20:38

>>arne.jakobsen

Det kan man osse godt spore en ip-adresse - men endnu nemmere end det er at gå via en proxyserver, og derved tildeler man sig selv forskellige ip-adresser (ingen begrænsning i det overhovedet) så når een ip er stoppet af Kandu - tildeler man således nemt og enkelt sig selv en ny *vupti*..... og man kan så få videre afløb for sin ensomhed, trang til at blive set og hørt, utilstrækkelighed, og gud ved hvilke andre grunde der kan være til, at man overhovedet gider at have besværet.

Vi havde engang en person herinde som troede han var Gud's gave til Kandu - han efterlod dette tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/3183

Klide: Zonker alias childatom

Karina

og nej det problem kan ikke undgås arne.jakobsen - ikke endnu i hvert fald.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 20:45

> Fnollerpige

Det er squ da trist.

> Alle

En anden af SA's profiler Svampen_arne, har fået slettet sit spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/50944

Den var også slem. Gad vide om Kandu har gjort det selv eller om de har fået hjælp/opfordringer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 21:16

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 21:18

Karina siger at min løsning ikke du'er. Og det er jo trist.

Mon ikke en af de andre EDB-Kandu'er kunne udtænke en brugbar løsning?

Mange af dem kommenterer jo sagen, (Og er selv truede dyrearter).

Hvis jeg forsvinder, finder PsycoEddie blot en eller flere andre at "more sig" med!

Og det ønsker I vel ikke?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 21:20

> BjarneD -

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 21:24

Arne, har du ikke råbt og skreget om, at ingen ville hjælpe og så måske-alligevel!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 21:28

> briani

Vel hører madopskrifter da til i tips, blot ikke under kategorien Biologi.

Og så skal de være personlige og ikke blot Links eller direkte afskrifter. Alle der abonnerer på kategorien Madlavning er da glade for en god opskrift. Men hvis den er tyvstjålet fra en hjemmeside, er det altså nok at fortælle at man har fundet en god Opskrifts-hjemmeside, og så linke til den. Det SA gør, er at kopiere direkte uden kildeangivelse og så ha' den frækhed at nummerere sine tyverier 1:121 o.s.v.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 21:30

> BjarneD

Var det nu hjælp? Eller hjælp til selvhjælp? Så vidt jeg husker var han også kraftigt ude efter dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 21:53

Arne>>Hvem siger det var mig der "hjalp"?
Du er og bliver et særdeles ubehageligt eksemplar af den menneskelige race og jeg tvivler på, at nogen ville kontakte Kandu for din skyld. Du skaber dig alt for meget. Næh det er nok snarere et spørgsmål om hvad der kan tillades.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-04 22:31

Citat
Hvad er en psykopat?

Psykopater er kendetegnet ved at have et stort behov for kontrol og fokus på egen person. De er som regel ude af stand til at sætte sig ind i andre menneskers følelsesliv og behov. Det betyder at en psykopat kan overskride grænser og opføre sig på måder som almindelige mennesker vil finde uacceptable. Mange psykopater har desuden en fantastisk evne til at fralægge sig skyld og vil ofte prøve at charme sig ud af mange situationer.

Fra denne side http://www.netdoktor.dk/fokus/psykopater.htm

Der er nogle tips, jeg godt kunne undvære

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-10-04 22:32

Hejsa Arne Jakobsen

Du skriver længere oppe ” Vel hører madopskrifter da til i tips,”

Det vil altså sige at jeg kan tage min TYKKE bog med madopskrifter frem,og begynde fra side 1 og slutte med side 3525.
Altså vil det give 3525 tip
Jeg har afprøvet samtlige mad og bageopskrifter,og er ikke blevet skuffet en eneste gang
Virkelige gode opskrifter
Som jeg tror jeg vil dele med jer alle sammen

Jeg kunne jo starte tippet med at fortælle hvem der har skrevet bogen,og at mit tip er hentet derfra.

Det vil jeg overveje

Forsat god aften til alle
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 22:35

> BjarneD

Det gør du da selv i din 21:16 og 21:24. Hvis ikke det var det du mente, kan jeg kun anbefale dig rent faktisk at SKRIVE hvad du mener og ikke kkun sende smiley's der åbenbart bliver misforståede.

Hvorfor Fanden reagerer du med sådan en spand lort?
/citat

Du er og bliver et særdeles ubehageligt eksemplar af den menneskelige race og jeg tvivler på, at nogen ville kontakte Kandu for din skyld. Du skaber dig alt for meget. Næh det er nok snarere et spørgsmål om hvad der kan tillades.

/citat slut

Er du ikke bare en LILLE smule overfølsom?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 22:39

> briani

Det er da helt fedt at du har fundet en god kogebog. Og jeg synes det er helt på sin plads at du lægger et tip om den. Men det er altså ikke det samme som at begynde at skrive den af. Findes den også på nettet, kan du jo lægge et link til den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-04 22:40

Citat
I dag skal man være varsom med, hvem man betegner som psykopat, da det kan medføre, at den pågældende anlægger en retssag for ærekrænkelse. Som udgangspunkt kræver det en grundig undersøgelse af en psykiatrisk uddannet læge for at kunne anvende betegnelsen psykopat.

fra denne side
http://www.psykiatrifonden.dk/info/01_2004/hverdagenspsykopater.html

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 22:47

Hvor er jeg GLAD,for at jeg opdagede kandu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 22:48

> ans

Det gælder kun navngivne personer, og SA er kun et af flere skjulte aliasser.

Men den risiko løber jeg i øvrigt gerne. Det vil nemlig kræve at PsycoEddie toner rent flag. Og gør han det får han en mod-retssag på halsen oveni den politi-anmeldelse der allerede ligger og lurer på ham.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-04 22:54

støøøøøøøn !

Venligst Susalias mango

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 22:54

Hej Keld, så mangler vi bare Holniels. Så er AlkoHoldet samlet igen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 22:55

arne.jakobsen

Sådan noget er fjollet at true med, enten så gør du det eller osse lader du være, jeg vil ikke råde dig til hverken det ene eller andet (du har nemlig ikke spurgt ) men NÅR og HVIS man gør det så skal der være "nosser" i sådan en udtalelse.

Karina

og nej ip problemet kan ikke løses. Det er en konstant problematik...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 22:56

Hov hov,jeg er nødt til at være på antabus,for at følge med her.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 22:59

Hej fnollerpige,jeg bliver altså stødt på manchetterne,
når der bliver brugt uartige ord.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 16-10-04 23:01

Jeg har hørt at indtagelse af anabolske steroider kan medføre ekstraordinære aggressiv adfærd. Og disse kan skaffes over nettet. Der er i grunden noget smuk over den balance der skabes når denne aggressivitet bliver hældt ud på nettet igen.
Nu skal i ikke tage det ilde op. Det er bare min måde at være morsom på.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-04 23:01

> Keldd

Jeg er også glad for at jeg fik kendskab til kandu

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,
kurser og vidensdeling.

læg lige mærke til, at der også er vidensdeling

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 23:01

> Fnollerpige

Hvad er det ved mine udtalelser der får dig til at tro at det er en trussel?

Jeg truer ikke. Jeg handler.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 23:10

Ih altså ans,du lyder ligesom min mormor.

Keldd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 23:11

arne.jak

Citat
den politi-anmeldelse der allerede ligger og lurer på ham

- et slet skjult træk og/eller modtræk i mine øjne.

Nu skal vi lige huske på, at jeg ikke normalt deltager i det her, jeg har læst enkelte tråde (hvem har kunnet undgå det) ergo indrømmer jeg blankt, at jeg ikke har det fulde kendskab til forløbet (og igen, hvem har det efterhånden!!!) det jeg bare konkluderede udfra din udtalelse var, at hvis jeg var dig holdt jeg sådan en bemærkning for mig selv.

Netop af samme grund som du angiver .... om ikke at true, men handle istedet. Indtil der ville jeg holde mine kort ind til kroppen.
Hvem af jer der melder hvem .... har jeg så hermed opgivet ... er der overhovedet nogen af jer der har "materiale" nok ?

Formoder og håber på, at dette er en venlig samtale, sådan er det i hvert fald tænkt herfra....

Karina

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 23:14

Der skal være tale om, at nogen har lidt skade før man får Politiet til at bruge resourcer på en sag som den fra den slettede tråd. (Konstatering af fakta)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 23:15

> Fnollerpige og alle andre

De sager der foranledigede politianmeldelsen er nu slettede, så jeg kan ikke referere til dem. Hvis det er PsycoEddie der selv har sørget for dette, kan jeg da fortælle at det ikke hjælper noget. Kandu har kopier der går RET langt tilbage. Så når Politiet får tid til at efterforske sagen, skal de nok finde dig. Dette gælder også dit svineri på FarmerDating.

Ryyyst i bukserne SA.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 23:16

Peter:
Vi tager sgu ikke noget ilde op,den er hel fin,bare gå til den,det er lørdag aften
og det er small talk,hvad mere kan man ønske sig ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 23:19

ok...

Jammen med den indstilling vil jeg da bare sige : GO FOR IT
men lad dog være med, at gøre det til andres problem, selvfølgelig kan du kontakte polissen - det står os alle frit for - heldigvis.

Karina

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 16-10-04 23:21

Hej Keldd
Har hjemmebar åbnet

Det er godt vi har kandu når de sender noget lort I tele bassen.

Hilsen
Peter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 23:25

Peter:
Så sandt så sandt,hyg dig,jeg har desværre forlagt din adresse,så jeg
kan nok ikke finde din hjemmebar
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 23:25

> Fnollerpige

Ved du hvad sagen drejede sig om?

Adskillige Kandu'er udtalte sig om sagen, og kaldte SA's handlinger for kriminelle. De udtalte også at noget sådant ikke ville blive toloreret af Kandu'er. BjarneD var én af dem, men nu har han underligt nok skiftet mening.
IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 23:28

Arne.
Please,hold nu op for fanden
Keldd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 23:34

Jammen fint nok arne... SÅ HANDL !!
den er altså bare ikke længere !!

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 23:40

Citat
Hej fnollerpige,jeg bliver altså stødt på manchetterne,
når der bliver brugt uartige ord.

Sorry, det var ikke min mening

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-04 23:40

Arne, det er muligt, at du har stor viden om svampe og er en dygtig naturvejleder, men du er en skidt menneskekender. Jeg giver dig en ret så væsentlig information om noget jeg ved lidt om og, at jeg er træt af din håndtering af sagen er vist ikke noget der er specielt for mig.
Som så ofte før: SLAP NU LIDT AF, tag en ny slurk, tør dig om munden og sig ahh, og tænk på noget helt andet og hvis du ikke kan det må du sgu se at få fat i en bedre rødvin. En Merlot eller en Saint Emillion vil være en mindre sur oplevelse og kan måske bedre dit humør.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 16-10-04 23:51

kan se I har hygget jer iaften

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-10-04 23:52

Fnollerpige:
Citat
Det var bare for sjov,i virkeligheden er jeg selv,rå,grov,brutal,faktisk en simpel håndværkertype,
men ret flink,øh,nogengange.

Nu var det ikke noget citat,men det ser så fint ud når det står inde i sådan en grå een.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-10-04 23:53

>>Keldd

Ja det er fiseme flot
regnede heller ikke med du var sart....

Karina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-10-04 23:54

jeps..ellers er god chokolade ikke at kimse af

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-04 23:54

Arne.jaKobsen

Du beskylder flere "profiler" her på kandu for at være een og samme person. På nuværende tidspunkt har du ikke bevis for dine beskyldninger.
At indlæg er blevet slettet skyldes at "regler" er blevet overtrådt.
Du har vel selv skrevet til kandu om det indlæg, der omhandlede Farmerdating.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 00:02

Hvad har egentlig skabt denne ubalance mellem de verserede. Kan hver især fortælle deres version. Uden samtidig at være i en tilstand af forsvar.

Det er efter min mening lidt uhyrligt at det her tilsyneladende har kørt igennem hele svampe perioden.

Nu er det mig der smider en fluesvamp i suppen. Da der tilsyneladende er opstået en fastlåst tilstand. Det har noget med svampe at gøre men jeg mangler ligesom en den rød tråd.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 00:06

Fnollerpige:
Jeg kunne godt bruge 2 andre smileyer.
Har prøvet at sætte mig ind i hvordan man gør,men mangler lidt know how.
Måske jeg kan overtale dig til at lave dem?????
Sådan en smiley hvor hatten(høj) hopper op,og håret stritter lige op i luften,og falder ned igen,altså vildt meget forskrækket.
Og så een hvor 2 smileyer kysser hinanden.
Hvad siger du til den omgang??
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:14

Hej Keldd din rå, brutale, muskuløse, charmerende håndværkertype

Jeg synes vi har mere brug for en "opgivende, ryste-på-hovedet" Smiley

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:16

(( ))

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 00:20

Dova:
Jeg må heller aldrig noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:21

Hej BjarneD
Var det til mig det sure hoved der

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:25

Hej Dova. Det kan man godt sige for det der med hovedrysten........ og så..den...rå, brutale, muskuløse, charmerende håndværkertype ..
Undskyld Keldd, men jeg fik mig lige en griner

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 00:27

Bjarne,jeg kan ikke lyve,og det gør dova heller ikke.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:28

Jeg må hellere røbe, at jeg fik en association omkring den den jyske socialpædagog der fandt "tømmerdrengen" charmerende.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:29

Jamen den med hovedrystende, var såmænd mere med henblik på f.eks. åndssvage "tips" og den slags.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:31

Dova, det forstod jeg godt, men det var helheden og jeg vil da også hellere have sådan en end den der >du gør mig syg<

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:34

Hej Peter !

Den ultra korte version er at den gode arne.jakobsen kommer anstigende på kandu og besvarer de første par spørgsmål ok,men så knækker filmen for ham og han bliver ubehøvlet og taler nedladende og hånede til andre. Han beretter vidt og bredt om sin RET mange eksamener og svampeforstand, jeg opretter så denne profil for at tage pis på arne (hvilket må sige at lykkedes ) Jeg laver en del sindsyge tips som han så farer i blækhuset over *GG* han meddeler så han ikke ønsker at være her på kandu mere, 3 dage efter er han her igen men sir så han har lært at sine fejl, men allerede samme aften overfalder han en anden profil verbalt ( så det havde han ikke)
Jeg forsætter med mit drilleri og han farer op som en trold af en æske *GGG*, og han afgiver så en løfte om han ikke mere vil komme med kommentarer til mig, men suuuk allerede samme aften bryder han det løfte. Når jeg så afgiver et med vilje fejlplaceret tips kommer han med 2 mod tips dels om hvor jeg har tippet fra og dels om min psykiske tilstand *GGGGGG*
Jeg fornemmer han har megen viden om svampe...men han har et problem med at han drikke for meget rødvin og derved taber besindelsen.
Alle de påstande jeg her anfører kan jeg finde dokumentation for er SANDHEDEN, så vil du eller andre ha dem så sig til.
Jeg har måske ikke hele vejen igennem været helt fair, men jeg har jokket med den stakkels arne og andre voksne mennensker her på kandu har skrevet stolpe op og stolpe ned om svampekrigen, nogen har fattet pointen med svampearne profilen.
Ogja kandu kan nedlægge min profil men de kan ALDRIG forhindre min adgang til www.kandu.dk, og så længe arne.jakobsen er på kandu så længe er jeg her også måske ikke som svampearne men så som en anden profil. For typer som arne.jakobsen der kommer her og spiller smart i en fart og vil ananlyser tekster og sætte fokus på kommafejl og andre grammatiske fejl, eller hugge hovedet af unge mennesker med acne problemer se de ber selv om at få sig en snudedasker.
I modsætning til arne.jakobsen lover jeg hvad jeg holder. Det sker enten med den ene eller anden profil.
Derudover kan jeg ikke forstå I til stadighed går ind på de svampetips og tråde *GGG* men tror det er det primitive i os mennesker der driver os derind for vi vil squ forarges GGGG og det er der RET mange der blevet af diverse svampe.
Ved ikke om man bemærker når arne.jakobsen holder sig i ro er svampearne også rolig.
Jeg og andre har fået sig en griner over den opfarende arne.jakobsen, som slet ikke aner ironien i de skrevne ord.
Jeg personlig tror manden har et alkoholproblem, men det er hans liv og dermed hans valg. Men i spiritusens tåger ser han man ved alle profil der ikke lige er *med* ham.
Lad mig så lige fastlås jeg IKKE har været i krig med arne, jeg har drillet ham men han har ikke set drilleriet selv MANGE har påtalt det, så er han forsat med at danse rundt i glasbutikken som en elefant.
Derudover henviser jeg til mit indlæg kl.11.10

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:37

Touche, Eddie!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:38

citat:
vil lige se om jeg kan lave en grå boks

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:39

hehe skal vi fægte Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:42

Nu skrev jeg ikke én garde. Vel.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 00:44

Jeg er søvnig,så
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 00:45

Tak svampearne
Så mangler jeg kun et tilsvarende svar fra arne.jakobsen.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:45

[ c i t a t ]
uden mellemrum
[ / c i t a t ]

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:46

men se om arne svarer på mit indlæg det tror jeg nu ikke han gør fro alle mine påstande kan der føres dokumentation for også så de holder i byretten. Men arne truer med diverse anmeldelser og hans skriverier til kandu, det går jo op i hat og briller arne ...halloooooo jorden kalder arne, problemet er at du er temmelig alene i verden i den her sag ikke engang creamy orker at forsvare dine handlemåder.

Så Arne det er NU du har muligheder for at sige, at det ikke fører til noget og vi stopper her og du fra dags dato skriver pænt til andre profiler her på kandu, så skal jeg love dig at svampearne er gået i vinterhi.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:46

Godnat Keldd, nu må du jo hellere hvile musklerne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:48

sov godt Keldd
mvh dova

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:49

Hej peter tro mig det får du ikke far ham, fro han ved at mine ord er sande og andre gange han var oppe i hjørnet så ignorer han bare og imorgen kører han videre i den samme rille
og sksl jeg lige prøve det citat der
[citat] det er sjovt hvis man kan
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:50

piiiiiiiiiiiiis

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 00:54

To sjæle en tanke. eller er detto tanker en sjæl

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:54

men BjarneD og Dova er det helt fejl det jeg anfører ?? andre er nu også velkommen til at give sit besyv med

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 01:00

den er nu 00.52 dansk tid og kl.01.00 rammer jeg altså puden hvis arne.jakobsen ikke dukker op i mellemtiden, jeg har skrevet til ham i en anden tråd han er ophavsmand til såååååå han burde være her inden kl.1.00

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 01:01

Metoden stinker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 01:03

Citat
Fra : ans Dato : 16-10-04 23:54

Arne.jaKobsen

Du beskylder flere "profiler" her på kandu for at være een og samme person. På nuværende tidspunkt har du ikke bevis for dine beskyldninger.
At indlæg er blevet slettet skyldes at "regler" er blevet overtrådt.
Du har vel selv skrevet til kandu om det indlæg, der omhandlede Farmerdating.

Jeg har ikke kun i dette spørgsmål, men tidligere i andre spørgsmål, givet min mening til kende.

> briani

Du må da efterhånden have fået valuta for de point, som du har satset

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 01:03

Et velfunderet svar kræver tid.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 01:04

bjarneD hva mener du metoden stinker ??
Forklar lige så slev en westjyde fatter det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 01:04

Kære Peter Jensen

Som så mange andre, har du ikke hverken tid eller lyst til at sætte dig ind i sagen. Jeg har ikke tænkt mig at give dig et kort referat af den. Det ville nemlig blive et referat set med MINE øjne. Jeg kan kun anbefale dig at gå ind på vore profiler og selv gennemlæse de sager vi har været involveret i. At SA så i samme periode har benyttet adskillige profiler til sine svinske og hadske indlæg, kan du jo så kun vide hvis du spørger andre Kanduer. Nogle af hans mest svinske aliasser er allerede blevet fjernet af Kandu-Teamet.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 01:07

>> ans - arnes problem har været at alle de profiller som han har stødt på som ikke har været * med* ham men som måske har omtalt andre de også tilhører mig GGG og de ved I garvede kandu al fald at jeg ikke er en rambuktyv.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 01:11

Kære arne.jakobsen
Jeg har en mission med midt indfald. Der kan vel kaldes en freds mission.
Derfor er det vigtigt at alle kommer frem.

For min, alles, din og SA skyld.
Venligst forstå mig.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 01:11

Eddie, det behøver jeg jo ikke at forklare for det ved du jo godt selv.
Den der med hensigten helliger midlet kan jeg ikke acceptere, og for, at der ikke skal være tvivl så har jeg skrevet til Kandu om det indlæg, og fået svar. Den slags skal ikke stå på ubestemt tid og det er alle bedst tjent med.
Jeg tør godt stå ved mine handlinger når de ikke bliver misbrugt i andre sammenhænge.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 01:12

Damn arne.jakobsen du snakker uden om nu lad os skrue tiden tilbage til den 24.9>>Arne Jakobsen 24.09
Da jeg meldte mig under Kandu's faner, var det for at bidrage. Fandt ud af, at der også var noget der hed SmallTalk. Der mødte jeg andre Kandu'er og også nogle såvel dygtilge som hyggelige.
I de seneste uger har en Psykopat imidlertid haft held til at skille os ad. Jeg synes at det er noget skidt. Jeg har prøvet at forsvare mig selv imod disse angreb, men har kun fået liden støtte.
I konsekvens heraf, har jeg nu valgt at sige farvel. Jeg smider alle mine ledige point ind på spørgsmålet. Har tænkt mig at checke en af de nærmeste dage. Men vil ikke vurdere kommentarerne. Den der svarer først får dem. (Med mindre jeg har en ide om at han er Psykopat!)

Allerede 72 timer senere sneg du dig ind af bagdøren og besvarede spørgsmål, foklar lige den undrende forsamling om din tilbagendevente så kort tid efter du annoncerede dit sarvel !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 01:13

arne.jakobsen
Jeg forlanger ikke et svar i aften, for sengen kalder.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 01:18

Og typisk arne så svarer han ikke - hvor nedern.
ok bjarneD nu ved jeg ikke lige hvad det er for et indlæg du har skevet til kandu om for er det det med farmerdating så tror jeg squ du skal til at skive til dem igen GGGG
Vedgår gerne jeg begår fejl, men den der ikke handler laver jo heller ingen fejl. Så det ser ikke ud som tøssearne kommer på banen så jeg vil natte for nu og se om han har fået samlet sig lidt mod i nattens løb og det kan jeg så læse til mogenkaffen sammen med min familie som også får en god grinern over denne arne.jakobsen

kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-10-04 01:18

Jo Keldd... skal se på det, måske lysten vender tilbage (det er ved at være længe siden jeg lavde de andre) og osse på smileyfronten kunne vi trænge til fornyelse...

Godnat

Karina

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 01:22

Peter

Læs nu for fanden din egen tråd. Jeg har jo allerede svaret dig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 01:28

Det var pænt af dig at svare Karina,så lad os se hvad du finder ud af.
Jeg har været på vej i seng et par gange nu,men nu skal det være.
Nat hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 01:33

Prøv lige at tjekke linket Eddie. Jeg opdagede faktisk først i dag at tråden er slettet for det er ikke det jeg bruger mest tid på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 01:37

> svampearne

Jeg aner ikke hvorfor du tror at du har ret til et svar fra mig.

Jeg skylder ikke dig noget som helst, mindst af alt svar på dine hadske indlæg.

Du opretter en ny profil "for sjov skyld" der hedder arne.jacobsen. det er da ikke sjovt. Det er kun for at forvirre Kanduerne yderligere.

BjarneD har tidligere sagt at der ihvertfald ikke var nogen sammenhæng imellem dig og Eddie.

I denne tråd viser han (og du svarer) at du ER Eddie.

Og hvis det eneste du ville med mig var at belære mig om hvordan man bør opføre sig som Kanduer, kunne du have valgt mange andre metoder.

Men nu er det jo påvist at du ER Eddie, og så vil mange andre jo nok få øjnene op for, at jeg på ingen måde er dit mål.

Måtte du rådne op på en institution. Din syge satan.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 01:40

Kære arne.jakobsen
Jeg har ikke oprettet denne tråd, og nej jeg vil gerne bruge den tid der skal til for at få afsluttet denne sag.
Men hvis jeg søger svaret. Er det jo kun mig der finder den. Og derved fraskriver du mulighed for oprejsning. Så du i fremtiden kan komme med en tråd uden at blive overfaldet. Jeg er på ingen måde ude på at ødelæge noget for dig. SA har givet et svar, og indrømmet at der har været noget urent trav.

Jeg syntes bare at denne sag trænger til en ny vinkel.

Mid alias er rpje og det er den eneste jeg har.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 01:40

Svampearne
Jo, det er sådan set også den måde jeg har opfattet tingene på. (din forklaring til Peter)

Så kan der jo altid siges for og imod de involveredes fremgangsmåder, og hvor meget det fylder her på siden,
men det er så en anden diskussion.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 01:40

Halløjsa Arne jeg har vel også lov til at blive klogere. Jeg har kun skrevet, at jeg ikke vidste hvem der var hvem, men forskellige ting på det seneste har gjort det klart at det er den samme som du jo også har påstået.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 01:51

> Peter

Jeg åbner ofte en tråd uden at blive overfaldet af NOGEN. Kun den Psycotiske Eddie alias svampearne kan sommetider irritere. Se selv efter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 01:55

Ja ja. Så gik det omsider op for såvel dova som BjarneD, at jeg hele tiden har haft ret i mine såkaldte "konspirations-teorier"!!! Men OK venner, bedre sent end aldrig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 01:57

Hvad vil du så bruge det til Arne? Bevise at du er klogere end os. Værs'go'!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 02:09

Jeg vil ikke på nogen måde sige, at jeg tror det er Eddie der gemmer sig bag svampearne.
Det kan jo næsten være hvemsomhelst. Og forskellige måder at udtrykke sig på, kan hurtigt efterlaves så andre får et sådant indtryk.
Og jeg tror bestemt heller ikke "arneK", at du skal lulle dig ind i den tro, at alle arne-relaterede profiler kommer samme sted fra.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 02:56

Tja arne.jakobsen
Det håbede jeg du ville hjælpe mig med det Her…
Eller det forventer jeg. Da det nok også er det briani og andre ønsker. Ja også mig.
Jeg syntes at Du skal skrive et indlæg uden disse forbandelser. Da det kun er den som forbander der forstår dem.

Som sagt er det fint med mig i morgen. For nu skal jeg i seng.
Det virker også som om at KanDu er træt. Det køre a..m… langsomt lige I øjeblikket.

MV.

Peter Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-10-04 09:08

Hejsa og godmorgen alle sammen.

Med alle de kommentarer der er kommet i nat,må jeg heller lige forhøje med 50.

Jeg fornemmer en begyndende våbenhvile,lad os håbe min fornemmelse holder,så vi kan få denne krig stoppet
DET VIL BARE VÆRE DEJLIG

God søndag
Brian

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 09:50

begyndede våbenhvile - hehe det tror jeg sku ikke lige du skal regne med
Tjek lige disse arne citater:
kl.21.18 PsycoEddie
kl.01.22 Læs nu for fanden din egen tråd. Jeg har jo allerede svaret dig.
kl.01.37 Måtte du rådne op på en institution. Din syge satan.

Det viser manden fatter minus.

Derudover kan jeg lige indskyde at bjarne MEGET gerne må kalde mig eddie og en anden må kalde mig det, og arne må gerne tro jeg er den eller den, gider altså ikke bruge tid på at kommentere det hver gang Så skal jeg hedde Eddie så må jeg hedde det.

Derudover skal dova have tak for hun giver mig ret i sagens fremstilling, som den lettere berusede arne.jakobsen så elegant sneg sig udenom at svare på.

ps....jeg vil med sindsro imødese en politianmeldelse GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG DET ER DET VÆRSTE CRAP JEG HAR HØRT LÆNGE

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 09:53

svampearne
Giv nu arne en mulighed for at forklare sig. Kaffen skal lige fordøges.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-10-04 10:01

Hejsa og godmorning svampearne

Min overstående kommentar var myntet på din kommentar kl 00:46

Hvor du skriver

” Så Arne det er NU du har muligheder for at sige, at det ikke fører til noget og vi stopper her og du fra dags dato skriver pænt til andre profiler her på kandu, så skal jeg love dig at svampearne er gået i vinterhi.”

Så mangler vi jo bare en kommentar fra Arne.

Brian

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 11:06

Hej

Jamen jeg står skam ved mine ord.

Men 1½ time senere fyrer arne.jakobsen så denne bredside af mod mig >Måtte du rådne op på en institution. Din syge satan.

Så er det jo spændede om der fra en ædru arne.jakobsen kommer en contra melding.
Hvis du nu ingen forventninger har så bliver du jo heller ikke skuffet

Ellers skulle jeg måske lege tudemarie og sende mails til kandu om arne.jakobsens uheldige ordvalg....men nej gider jeg nu ikke ( imodsætning til andre )

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 11:22

Til Svampearne
Det er ikke altid hensigtsmæssigt det man siger når man er trængt/gal. Så jeg mener ikke at det er en god ide at smide mere brænde på det bålet. Hvis det er fred vi sigter efter.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-10-04 11:34

Øv havde ellers meldt 'Over And Out'
arne.j om svampearne kalder mig narmaden og at DU opfatter ting som perverse, det beslutter jeg sæl.

SA det undre mig at du ikke kan lave et
Citat
citat

om jeg kan , det ved jeg først når at jeg har trykket 'send Indlæg'

Set for mig er i begge i et problem.
Havde det været i en butik, var i begge røget ud, da i mangler hensyn til de andre kunder.
I SKADER OMSÆTNINGEN ! læs(ødelægger det for udenforstående)
Ja meget kunne skrives, men arne.j er du også passola http://www.kandu.dk/dk/spg/40064
Ja jeg spørg bare.

Undskyld briani, men jeg fik jo ikk de 52mill med på bananbåden

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 13:13

Står lige på stand-by.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 13:15

Har et seriøst problem med at lave citat.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 13:26

du skriver

[ citat ] trykker enter
og på denne linie skriver du det, der skal indrammes og trykker enter
[ / citat ]

der må ikke være mellemrum når du laver klammerne rundt om citat.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 13:27

Du fik anvisningen tidligere kig godt på den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-10-04 13:38

Slip svampene___arne og se på dette link
Citat
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
se nederst

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 13:47

Svampearne

Hvis du ikke har fundet ud af det, kan du bruge denne tråd til øvelse http://www.kandu.dk/dk/spg/17456

Kommentar
Fra : Professer_Svamp

Dato : 17-10-04 14:09

Hvis der nogle her på Kandu som har Svampe problemer på den ene eller anden måde må i hellere komme til mig så skal jeg nok løse den med min store viden inden for Svampe

Professer_Svamp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 15:50

Jamen velkommen tilbage Professer_Svamp,Vi ser hen til Deres kompetente løsninger
af stridighederne indenfor området Svamp.
Mange Hilsner Keldd.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 16:09

>> Peter Hvor lang frist har arne.jakobsen ?????
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 16:42

>> svampearne
Jag kender ikke Arne. Derfor er der elastik på fristen. Vel sagtens til spørgsmålet lukkes.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 17:39

tjaaa så er det på sin plads at lukke spørgsmålet nu.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-10-04 17:43

Jeg prøve lige at forhøje igen

Det kan måske få Arne til at komme ind og ryger en fredspibe

Brian

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 17:49

Vent lige,giv ham lidt tid ,det kan jo være han ikke er hjemme endnu.
Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-10-04 18:00

Jeg tror vi må konstatere at AJ ikke er i stand til at leve op til det tilbud som SA kom med kl. 00.46
Citat
Så Arne det er NU du har muligheder for at sige, at det ikke fører til noget og vi stopper her og du fra dags dato skriver pænt til andre profiler her på kandu, så skal jeg love dig at svampearne er gået i vinterhi.

desværre. Egentlig kun et forlangende som vi alle prøver at leve op til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 18:06

Jeg tror ikke arne er hjemme.Så meget haster det vel ikke med at lukke spørgsmålet.
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 18:15

Nej giv tid.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-10-04 18:27

Når min søn af en eller anden grund bliver sur på mig eller omvendt, så leger vi en leg - 'fake it' - Det er en ret simpel leg, som går ud på at vi taler pænt til hinanden, ja nærmest overdænger hinanden med sleske søde ord. Prøv det i et stykke tid - det kunne være med til at forandre stemningen herinde en kende..

Ydermere må jeg lige korrigere svampearne´s ( eddies) version af historien, selv om andre tilsyneladende har taget den for gode varer. Da du startede dit syge trip herinde var det ikke kun AJ du gik efter. Jeg husker så ganske udemærket dine svinske udfald mod både Keldd og jeg selv - uden dog nogensinde helt at forstå hvad det i sin helhed gik ud på. Du har siden modereret dit sprog, men det er med garanti kun fordi du har erfaret, at du ellers bliver smidt ud herfra. Du har hele tiden haft til hensigt at skabe splid og ballade og det må siges at du har haft succes med det. Skulle du være i tvivl svampearne, eddie, the_ expert - så er du i mine øjne en lille latterlig drengerøv der har umådelig svært ved at få tiden til gå....Grow up!

Sidder og tænker: Hvorfor egentlig gøre sig den ulejlighed at forsøge at tale jer til fornuft?!?
det er en meningsløs krig I fører, som INGEN af jer vinder
Det eneste I opnår er at I hænger alle andre langt ud af halsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-10-04 18:38

hovski snovski! fjerner lige fluetingen nederst - det kunne nemlig sagtens gå hen og blive en lige så lang og intetsigende tråd, som alle de andre svampetråde.

Have a nice evening

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 18:39

>> creamygirl
Det er ikke et spørgsmål om at hvem der har ret. Lad os sige at ingen af bevæge grundene er korrekte. Derfor er det jo stadigvæk vigtig at begge versioner fremlægges. Da den ene erkendelse ikke kan stå alene.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 18:43

>> creamgirl
Hvis den lukkes før fred. Vil det jo bar forsætte i en uenighed. Og det vil da være ulideligt.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 18:45

Jeg mener en uendelighed

Sorry.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 18:54

creamy din mening betyder nu forsvindende LIDT, hvis du skulle være i tvivl om det.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 18:56

Jeg er fremkommet med alle de kommentarer der er nødvendige. Jeg kan kun give Creamy ret. Og når jeg skriver at SA er syg i sindet, er det fordi hans meget lange krig imod alt og alle simpelthen beviser det. Hvis I alle ville gøre som Creamy og sætte jer ordentligt ind i sagen før i udtalte jer, ville i se meget på en ganske anden måde.
Folk der er syge i sindet hører til på en institution. Slut.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 18:58

Der er heller ikke nogen der skal vinde den krig(creamygirl),jeg for mit vedkommende vil bare have den holder op.
Og med hensyn til de forskellige profiler,er jeg ikke sikker på det er een og samme person.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-10-04 19:18

Briani som jeg skrev kl. 18.00 vil 50% af arnerne ikke ha' fred - det ses tydligere og tydligere.

Så kom du bare med din kogebog

//bentjuul

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 19:34

Nej for Guds skyld ikke. Jeg kan ikke programmer min spam filter til at udlukke ”Svampearne ”

Og der er over 2000 sider.

NejNejNej.

Slut fred for h……….

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-10-04 19:35

Bentjuul

Ja den med kogebogen overvejer jeg meget stærkt.

Jeg kunne jo bare omskrive dem lidt,så kan jeg kalde dem for mine personlige opskrifter
3525 madlavningstips-det må sku give nogle superpoint.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-10-04 19:42

rpje > kan sagtens følge dig, men jeg forholder mig bare til det jeg har læst her og i mange, mange andre tråde, selvom de 50% der ikke vil ha' fred påstår at vi ikke har sat os ind i sagerne.

briani > Jeg glæder mig til at få en gratis kogebog

//bentjuul

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 19:44

>>Bentjuul
Husk at undlad dem hvor lever, nyre og hjerte er hovedingrediensen.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 19:52

I spørgsmålet om "svampekrigen" er der nu ikke tvivl om svampearnes version.
At nogen så i andre spørgsmål blev generet af et par profiler, der efterfølgende blev fjernet, har ikke noget med det at gøre.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 19:55

bent:
Citat
selvom de 50% der ikke vil ha' fred påstår at vi ikke har sat os ind i sagerne.

De 50% er som bekendt arne jakobsen,og hvordan han kan påstå vi ikke har sat os ind i sagerne,
må stå for hans egen regning.
Du vrøvler arne,du kunne have lukket"festen" nu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 20:03

dova:
Det har du da ret i,forudsat at det ikke er den samme profil,og det tror jeg heller ikke det er.
Men så er det uenigheden opstår,for nogen mener det modsatte.
Arne kunne have stoppet nu,men valgte IKKE at gøre det.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-10-04 20:07

keldd, jeg ved det ikke, men han skriver det til alle der ikke er helt enige med ham og senest i denne tråd kl. 18.56 og stort set i alle de andre tråde hvor andre har været uenige.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 20:07

>> til alle
Jeg har ikke sat mig ind i sagen. Det er bevist da jeg ikke har tænkt mig at vælge side. Hvis man overhoved kan tale om en Side. Det jeg håber er erkendelse fra begge sider, om at det de har gang I er fuldstændig uacceptabel, I et forum hvor hjælp til andre er formålet. OG IKKE KRIG. Det er fuldstændig nedre.

Stolthed er ikke altid en prisværdig eneskab.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 20:12

Keldd
Det er nemlig lige det jeg mener, det bygger på formodninger om at det er den samme, men når det kommer til dobbeltprofiler, tror jeg for det første, at der er mange flere end folk regner med, og for det andet, at mange ville blive endda meget overraskede hvis det kom frem hvem der gemte sig bag de forskellige. Nogen mennesker har jo en del Dr. Jekyll & Mr. Hyde gemt i sig.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 20:31

dova.
Jeg har ligesom dig og BjarneD mine idèer,men den "Vi" først troede det var ,er jeg nu gået bort fra.
Nu er jeg endnu mere sikker på hvem det er,altså lige indtil i går,så kunne det ligepludselig ikke være ham.
Så der er ikke andet at gøre end at "se" måbende på kævlerriet,og prøve at holde sig udenfor.
Peter:
Vær du glad for at du ikke med til det her cirkus fra starten,for ind imellem var den ikke helt rask.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 20:37

På nuværende tidspunkt er det ikke bevist at svampearne er identisk med de profiler, som der sammenlignes med.
Profilen svampen_arne har fået slettet sit spørgsmål, det samme skete for the_expert, hvis svampearne skulle være den samme person bag de profiler, vil jeg tro, at også svampearnes indlæg var blevet slettet.

Men jeg tror, at svampearne har en anden profil på kandu. Svampearne er, som han/hun tidligere har skrevet blevet irriteret over den måde, som arne.jakobsen har vist her på kandu. Det har jeg også været.
Svampearne opretter så profilen "svampearne". Så langt så godt. Der er så andre brugere, der opretter en relaterende profil til arne.jakobsen. Så er det, det går galt.
Arne.jakobsen tror så, at det er en og samme person, der er tale om. Det tror jeg ikke, men arne.jakobsen prøver hele tide at overbevise os (kandubrugerne) om at der kun er tale om en psykopat.

>briani

Citat
Madopskrifter hører ikke til i tips,det er min helt egen personlig mening.

Hvor skal vi så læse dine opskrifter

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-10-04 20:40

A. J du har faktisk været med til at skabe situationen, så den der med at prøve at sætte dig ud over situationen ved at kalde nogle bestemte andre nogle værre ting end de kalder dig og gøre deres motiver til noget andet end de ærligt fortæller, den går ikke.
Du kriminalisere og du synes åbenbart det er særlig hipt også at institualisere. (der brækkede tungen)
Som jeg har prøvet at sige før :Een ting er hvad andre gør ved dig, det kan du ikke kontrollere, men hvordan du selv vælger at reagere det kan du kontrollere, så lad dog være med at nedværdige dig selv og behandle andre (også andre end S.A.TAK!) på en måde du ikke selv ville bryde dig om. Det du siger uden,at der er handling bag, virker som om du prøver at overtale ved at manipulere, den går vist heller ikke.
Hvis du er så hippet på at gå til autoriteter for at få "det" stoppet, hvorfor går du så ikke til Kandu-teamet, da det jo er deres forum?
Hvorfor tilspidser du situationen, når du kunne "vinde" ved at være åben for dialog?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-10-04 20:44

-Jeg har kraftigt på fornemmelsen, at der har været andre profiler indenover, der har udgivet sig for at være et S.A alias og en til (vil ikke nævne navnet) der også blandede sig. Sproget og tonen kunne jeg genkende.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-10-04 20:48

Jeg ved godt hvilken anden profil (velkendt og respekteret) S.A er, jeg siger det ikke, fordi det er ikke pointen, I ville vide det hvis I havde været opmærksomme, da han kom til at lave en ting, der røbede det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 20:52

Ans, det første spørgsmål blev slettet, angiveligt på foranledning af Creamygirl, det andet blev slettet på min foranledning, men jeg formulerede min henvendelse så det handlede om spørgsmålet og intet andet, dog har Kandu adm. gjort opmærksom på at gentagelser af den slags fra samme profil vil få konsekvenser.
Jeg syntes, at indholdet af spørgsmålet var problematisk, derfor og ikke for at tage parti.

Jeg tror da i øvrigt også, at der er tale om flere personer bag svampeprofilerne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 20:53

mulberry.
Opmærksomme siger du,du må da have faldet og slået dig,tror du ikke vi kan læse og resonerer.
hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-10-04 20:55

A.J. Jeg tror at hvis du gav dig tid til at vælge hvad du ville, isteden for at se dig ond på den ene snart den anden, så ville det ikke være kørt op i en spids for dig.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 20:56

Ok.. Nu kan jeg ligesom forstå at der mere en to skyldige. Er det rigtig ?????.
I såfald er problemet uløseligt.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 21:00

Join the club, Peter.
Keldd.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-10-04 21:03

Rolig NU Kelldddd
Ja det ka misforstås det jeg sagde men ka alt ikke det med lidt ond vilje?
Jeg ved da ikke hvem der ved det og hvem der ikke ved det, men jeg ved at jeg ved det og det har jeg jo lov til at sige

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 21:04

>>Keldd
Jamen det er da ren og skær Afghanistan. Er der virkelig nogen der gider at synke så lavt????.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 21:11

Der et Astreix Album med titlen Lus i skinpelsen. Den er kan anbefales som løsning på problemet.
Den beskriver hvorledes en 3. Person kan få venner til at slås.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 21:25

Peter:
Nu kan du ikke læse de indlæg der er slettede,ren rendestenspoesi.Så til dit spørgsmål må jeg svare ja.
Mulberry:
Med hensyn til hvem der er hvem,ved du ikke noget som helst,det kan være du tror du ved det,og det er jo noget helt andet.
Citat
men jeg ved at jeg ved det og det har jeg jo lov til at sige

Jeg er totalt uenig med dig,men jeg vil til hver en tid gå ind for at du har ret til at skrive hvad du vil.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 21:33

Jeg har lige siddet og set Ørnen...det her er næsten lige så spændende..vi kunne filmatisere det her..begynder at ligne en krimi !!

Jeg var ved at tro at det var dig Peter!!! Synes der blev vrøvlet en del tidligere i denne tråd?...og der er et sted hvor du siger: piiiiiiiiiiiisssssssssss.....!!!

Hvorfor siger du det?

Jeg anklager ikke..jeg spørger fordi jeg er i tvivl!!

Venligst Sus

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 21:42

>>mango
Nej det er ikke mig. Men det kan jeg ikke bevise, så jeg håber du stoler på mig.

Mv.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 21:49

mango:
Nu skal jeg hjælpe dig:
Svampearne forsøgte at lave et citat,det lykkedes ikke ,og så skrev han et uartigt ord .
Og næste gang du ikke læser på lektien,kommer arne efter dig,eller endnu værre MIG.Rå,grov,brutal og muskuløs,
så pas på mango,ellers..........
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 21:53

konspirationsteorierne er mange.
Jeg må medgive flere at flere er er inde på det rigtige .-) men hvem ?? *gg*
Problemet arne.jakobsen er at han er tom for argumenter for det jeg har anført er sandheden og den kan sagtens dokumenteres.
Ja den her profil kan sagtens slettes, men personen(personerne) bliver jo ikke slettet, og så længe arne.jakobsen fører sig frem som han gør så længe er der svampe til
Han er jo total isoleret, og kan kun få opbakning ved creamy, ikke dermed sagt at alle er bag ved svampearne - slet ikke
Han er jo heller ikke altid videre smart
Men krig har nu aldrig været et ord der er kommet herfra.
Men arne.jakobsen måde at få venner på er jo selvsagt uovertruffen.
>>til peter jensen Læs nu for fanden din egen tråd.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 21:56

woooaaaahhh Hjææælp jeg springer langsomt af sted i fuld galop hvis den store stærke, brutale, rå håndværker kommer efter mig

..Og jeg forsøgte altså at læse på lektien...men stakkels lille mig, lod mig forvirre...og Jo Peter jeg stoler skam på dig...alle er uskyldige indtil andet er bevist..sådan er det jo!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 22:06

mango:
Nu ikke bange,når jeg har fanget dig,og taler blidt til dig,med min bløde venlige stemme,
vil du smelte i mine arme.
Hilsen
Keldd.
(Kilde kode BjarneD ha ha )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 22:10

Du er en uforbederlig skurk Keldd

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 22:12

>>mango
du kan evt. læse min profil. Jeg har næsten den samme som din. Altså lige bortset fra 75 %.
Ja jeg tjekkede lige din profil, da dit spørgsmål slog mig lidt ud af kurs.
Grunden til min tilstedeværelse her er min pluslig opstået interesse for gamle knallerter. Ja så var der en der bad mig om at kigge ind på SmallTalk. Angående en DVD. Derfor er jeg her.

Nå men der en historie bag midt alias rpje. Den er her: Da jeg for nogle år siden startede på det job jeg har nu. Valgte de mine initialer pje fordi der allerede var en med initialerne pbj. Derfor pje. R’et kommer I forbindelsen med kandu. Som du jo nok har tænkt, manden har ingen fantasi. Men da jeg skulle vælge midt alias var der gudhjælpermig en der havde det. Da det var knallerter jeg var interesser i ja så smækkede jeg et r forrest. R=RACING. Jeg ved godt at det ikke er særligt opfindsomt. Keldd vil nok mene at midt Alias skulle være PUCH.

Ja mango det er så historien bag mit Alias.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 22:32

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 22:34

ok Peter..ja vi har da lidt tilfælles *GG* Jeg har bla. en knejt der skal have en knallert snart....du har måske en til salg? Han er ved at spare sammen.

Keldd..man kan skisme da kun smelte i den gang charmeri..woow..hvor har du lært det henne?

Og..jeg prøvede før at skrive noget om at det er helt spændende om vi nogensinde får opklaret, eller får at vide hvem profilen SA er? Jeg elsker gåder og det er en af grundene til at jeg stadig hænger her..for indholdet er jo larmende kedeligt..lige borset fra når der kommer en lækker håndværker eller en PUCHfeteist forbi (holdt selv meget af PUCH dengang Peter, var nemlig lidt af en drengepige) Lavede hellere knallerter med drengene, end sladrede med tøserne..

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 22:41

>>Mango
Jeps der noget råt og dejligt primitiv over eksplosions motor.

Men nej jag har desværre ikke et lager.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 22:52

ans..hvaeee..hva nu??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 22:59

Hej ans eller svampearne

svampearne, Professor_Svamp, arme.jakobsen, Svampen_Arne, harme_arne, arne.jacobsen, Øeh er der glemt nogen???
Ka' nogen gætte hvor mange personer der er bag dem her???
mit bud er 4

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 23:08

dova:
overdommeren skal du vist have med.
Øh,er ans svampearne,jeg TÆNKTE det nok,det er godt nok groft.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 23:12

NEJ...det tror jeg sgutte på...eller?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 23:12

dova:
Der kommer 2 til: The_ ekspert og Bedemanden,hvormange er vi oppe på??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-10-04 23:13

Godt nok lidt træt af folk der udråber sig som experter uden af ha noget af ha det i! Lige siden AJ er dukket op herinde, har der ikke været andet end ballade! Jeg har lidt svært ved at se forskelle på psykopater uanset om der skal en flaske rødvin for at udløse det latente. Når AJ dukker op i et spørgsmål er det som om spørgsmålet bliver ligegyldigt. Han kritiserer alle andre der kommenterer, udfra devicen "Kan man lukke munden på andre er man kommet et langt stykke mod points" Han hører ikke efter gode råd om hvordan man opfører sig i større forsamlinger! Han ignorerer kritik, udfra devicen om at § 1 Jeg har altid ret, § 2 Hvis det skulle vise sig at jeg ikke har ret, træder § 1 automatisk i funktion! Han kalder andre ordets værste gloser udfra en kendt politiker/statsmand/diktators/Führers mein kamph visioner om "at uanset hvor meget man overdriver, bliver der altid noget tilbage af overdrivelsen/løgnen" Han breder sig udover Kandu's sendeflade med gode råd om kantaraller, og fluesvampe som egenligt kun hører hjemme under hvad? Biologi?? Vor herre bevares! Hvis Kandu's biologi område kun omhandler svampe, så er Danmark for lille et sprogområde til at ha ballet!! Jeg vil foreslå at Kandu opretter et nyt emne der hedder AJ! Så kan AJ diskutere med sig selv og nogle få vildfarne arkitektstuderende om hvem der er mest expert!! Vi andre kan komme videre så!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-10-04 23:15

Keldd> Vi bliver måske snart helbredt for "svampesygen"

Det er spændende, tør ikke gå i seng

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 23:16

Det var godt der var to til for 4 går ikke op 6.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 17-10-04 23:19

Hvorfor er jeg ikke nævnt ?

Mit bud er at arne.jakobsen og arne.jacobsen er en og samme person, som har et problem...http://www.kandu.dk/dk/spg/50833

Arne med K

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 23:21

jakjoe:
Jeg har været lige ved at kalde på dig,det er sandeligt spændende det her,se tedd er også kommet,
og han har skrevet en hel bunke bokstaver ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 23:25

arne jacobsen, fordi jeg tror slet ikke at du har noget som helst med noget at gøre..du er for langt ude i hampen, til at hamle op med de andre profiler..bare et bud!

Kommentar
Fra : arne.k

Dato : 17-10-04 23:32

hmm

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-10-04 23:32

Det her er sgu da den værste gang ævl,jeg har været med til.
Men nu er det slut SLUT,jeg vil aldrig være med til small talk mere,øh tror jeg nok.

Godnat
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 23:33

arne.jacobsen
du er da nævnt i min kommentar 22:59

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 23:35

ja..zz

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 23:37

Tedd er bedre til at udtrykke mine tanker bedre end jeg selv er
Dova jeg må være for (gab) siden jeg overså det.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-10-04 23:41

Det var ikke et forsvar for dig Fridaflip så lad være med at tage mig til indtægt for dine tanker!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 23:52

LOL Ted - nej ok - sry.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 23:57

svampearne

Fandt du ud af det med citater

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-04 00:05

Øeh ans hvad har du egentlig gang i
Er du så osse arneC

;-D

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-04 00:07

Hov, der er sgu også en arne.k

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 00:09

Er de forvirret så følg med i næste afsnit af ............SVAMP!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-10-04 00:20

KANSdu.dk ??

Jeg er blevet

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 01:14

CITAT Kjeldd 21.25:"Mulberry:
Med hensyn til hvem der er hvem,ved du ikke noget som helst,det kan være du tror du ved det,og det er jo noget helt andet"
Kjeld :Hop lige ned af mig, hvorfor "tror" du at jeg ikke ved noget,jeg har bevis på den ting jeg nævnte, mere har jeg ikke at sige til dig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-04 01:36

Keldd! Hop ned fra mulberry!! Det er en ordre!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-04 01:45

Ja, det vil jeg også sige Keldd
Ned med dig

Hej tedd

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-04 01:55

Kunne ikke la være! Hej Dova

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 08:49

Kære SA!

Nej ikke endnu, men vil øve idag

Kærlig Hilsen ans

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 09:17

Det er da godt I har LIDT humor (vær dog ikke så tilbageholdende) - også dig Ans, nåh nej S.A,
Sålænge i kravler ned når I får besked.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-04 09:41

Ram2 mig her og Fridaflip mig der

og jeg hæver lige med 50 mer

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 10:10

Niks det er ikke Fridaflip..hun havde overfaldet mig forlængst..og hun er langt mere modbydelig end svampearne her...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 11:30

Helt sikkert!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 11:32

Hvad er rekorden igrunden for indlæg i EN tråd, for der er RET mange i denne tråd.
Vi mangler bare kloge.arne. så ville tråden eksplodere

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 11:40

>>svampearne
Som jeg har forstået det. Vil tråden blive lukket når alle har sluttet fred.
Så det er spændende om det I sidste ende bliver en uendelig rekort.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 11:53

Efter talrige forgæves forsøg vil jeg vove at påstå, at der ikke kan sluttes fred med A.J. og så længe bare een profil bakker op vil han fortsætte sin Don Quichote kamp mod alt der rører på sig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 12:02

AJ vil ikke ha' fred BjarneD, det ses tydeligt på hans indlæg i denne tråd, for det krævede jo bare at han talte ordentlig til andre kandu brugere - et krav som de fleste af os lever op til, men her føler AJ sig hævet over alle andre og mener han har andre beføjelser.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 12:07

Det er da også foruroligende for ham, at der faktisk var mange der bakkede ham op, sikkert ud fra at der er plads til alle, men nu er der enten tavshed eller man har vendt sig bort fra ham hvilket der jo ikke er noget at sige til da A.J. kræver at opbakning skal ske på hans præmisser og det er jo lige frem asocialt (for ikke at bruge et af de udtryk der kræver diagnose).

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 18-10-04 12:15

Mulberry skrev

(citat)
S.A er her så længe A.j er her, det har han lovet, og han holder jo hvad han lover, det ka vi ik sige om A.J, men nu har det jo vist sig, at det er fordi han bare ik kan undvære S.A. Der er vist mange, der ikke kan undvære dem begge, ellers ville I/de jo ikke blive ved og ved og ved med at dyrke dem.
Jeg mener at have hørt, at "vandglas" og "klorin" er gode bekæmpelsesmidler mod svamp, men måske skal Kandu ordne fundamentet først, så det ikke bare kommer igen.
(citat/)

Bemeldte personer bliver her nøjagtig lige så længe, som folk bliver ved med at hidse sig op over dem: Det er nu deres lille hobby.
Uden at vide det tror jeg det er et par gamle kendinge der fortsætter deres vante spil, og faktisk er den direkte årsag til, at jeg kun færdes på sidelinjen her på kandu.
Rudolf

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 12:26

mulberry:
Jeg er da ked (meget) af du ikke har mere at sige til mig,og jeg skal nok hoppe ned af dig.
Hop hop hop hop hop hop hop hop hop hop hop,men jeg synes ellers du er så sød.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 12:29

Rfou, jeg tror ikke at det er de personer du tænker på. Det er tonen trods alt for pæn til, men de kigger ind lejlighedsvis og kommenterer. Du finder også en af dem i dette spørgsmål hvor spørgeren lige skal have lidt verbale tæv.
Jeg foretrækker, at "slagsmålene" afvikles i denne kategori for det er ikke særlig smart når en eller anden nedgør et seriøst indlæg og det er især den ene af kombattanterne kendt for. Som du tidligere har påpeget så har Kandu sit eget liv og vi kan ikke lave om på det, men jeg er stadig af denholdning, at brugerne har en forpligtigelse til at bekæmpe det der vil undergrave konceptet for vi må jo være glade for det siden vi er her så meget. Det der virkelig irriterer mig er, at nogle få elsker provokatørerne (som dem du nok tænker på) og ikke vil lade os andre kalde til orden når det går for vidt, og så taler de om ytringsfrihed i samme åndedrag, men det er sgu for radikalt for mig, at håndhæve ytringsfriheden ved at knægte den for andre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 12:31

Keldd, nu har du snart prøvet at komme i kontakt med alle pigerne. Det er da også OK, men ikke med mine "koder"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 12:38

BjarneD:
Jamen det er min målsætning," hvorfor gøre een glad,hvis jeg kan gøre mange glade".
Tror du jeg er egoist?Skam dig Bjarne.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-04 12:44

Man skal aldrig sige aldrig

Ram2 som også er med i denne tråd som brugeren Resistance
Kan godt skrive i en ordentlig tone,det har han bevist her
http://www.kandu.dk/dk/spg/51762

Såååååå man skal aldrig sige aldrig

Og frdaflip hun er ?

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 12:55

Du har fuldstændig ret Brian, men vi er jo nogle stykker han elsker at hade, og skulle han virkelig bruge flere profiler for at kunne give afløb for sine aggressioner, men som du siger: "Man skal aldrig sige aldrig"

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 18-10-04 13:30

BjarneD skrev
(citat)
Rfou, jeg tror ikke at det er de personer du tænker på. Det er tonen trods alt for pæn til, men de kigger ind lejlighedsvis og kommenterer. Du finder også en af dem i dette spørgsmål hvor spørgeren lige skal have lidt verbale tæv.
Jeg foretrækker, at "slagsmålene" afvikles i denne kategori for det er ikke særlig smart når en eller anden nedgør et seriøst indlæg og det er især den ene af kombattanterne kendt for. Som du tidligere har påpeget så har Kandu sit eget liv og vi kan ikke lave om på det, men jeg er stadig af denholdning, at brugerne har en forpligtigelse til at bekæmpe det der vil undergrave konceptet for vi må jo være glade for det siden vi er her så meget. Det der virkelig irriterer mig er, at nogle få elsker provokatørerne (som dem du nok tænker på) og ikke vil lade os andre kalde til orden når det går for vidt, og så taler de om ytringsfrihed i samme åndedrag, men det er sgu for radikalt for mig, at håndhæve ytringsfriheden ved at knægte den for andre. (/citat)

BjarneD
Du har ret; men dengang som nu var der jo en del der elskede at puste til ilden, og det var vel grunden til at smalltalk blev oprettet.
Jeg tror ikke på at dette problem kan løses; medmindre der bliver knyttet en håndfast administrator til siden, der resolut skar alt spam og fnidder fnadder væk.
Men det vil jo være en uoverkommelig opgave for kandu, med alle de brugere der jo skriver en mægde indlæg.
Måske kunne kandu indføre en regel og en spærring, der gjorde det umuligt at skrive mere end ét tips om dagen. Det ville hjælpe meget.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 13:34

nope heller ikke RAM..der er for få stavefejl !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-04 13:49

Det tror jeg heller ikke mango

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 13:51

Jeg ved, at Kandu har tanker om at give nogle brugere administrative hjælpe funktioner og det kunne MÅSKE blive en løsning, men ændringerne lader jo soim bekendt vente på sig.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 13:54

Problemet er at arne.jakobsen er resistens overfor fornuft og argumenter

Kærlig Hilsen SA /
Der er RET forvirret over sin egen ID

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 14:02

Hvilket ID ? Prøv at underskriv dig SA med din egentlige profil

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 14:13

Ja,kom nu ud af busken med din rigtige profil,som vi normalt kender dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-04 14:26

Så skulle dette indlæg være nr. 245

Den længste tråd, der har været på kandu sluttede med 512 indlæg, men spørgsmålet er blevet slettet.

Så jeg tror, at den længste tråd på nuværende tidspunkt er http://www.kandu.dk/dk/spg/22840 med 303 indlæg, men det kan denne tråd da nemt overhale

Hilsen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 14:47

Til Kjeldddd 12.26
Siger lidt mer´ - om noget andet så.
Jeg synes også du er sød, og sjov og hyg´li´
Jeg er bare ikke en "bike" du ka sætte dig op på og drøne afsted på med 240Km/t.....Jeg er en pige!
Og jeg vil også dø for din ret til at du kan sige hvad du vil.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 15:30

svampearne..giv os lidt vink...jeg vil næsten vædde på at du er "vægt" af stjernetegn???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 15:36

mulberry:
Alt er godt,jeg vil da heller ikke gøre som du skriver.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 16:32

Nu ved jeg det........
Jeg tror der er en, et eller andet sted der keder sig. Der er kun en svamp. Denne svamp. Sidder og griner af os alle.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 16:39

Min sødeste DaiSY
Det er godt at snakken om vores søns skilsmisse, nu er faldet til ro.
-din enri

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 16:50

mulberry:
Hvad???????
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 18:22

Keldd
Hved du hvad kongefamilien har med Svampe at gøre.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 19:35

Peter.
Nja,men jeg er bange for at komme i karambolage med injurielovgivningen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 20:15

Nu må i dælme tage jer lidt sammen..hva har i gang i?

Er det bare ventepladder eller hvad?

Ja vi venter stadig...svampearne...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 20:24

spring ud af skabet svampearne

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 20:27

svampearne, svampearne, svampearne kom nu frem, ellers...........................................

Kommentar
Fra : Hefaites

Dato : 18-10-04 20:39

Briamsnotdum skrev
Citat
Og frdaflip hun er ?

Hun er lige her din klaphat…..

Ja jeg er en gammel kending, men i modsætning til mange andre er jeg ikke bange for at stå frem som den jeg faktisk er. Jeg er dog forhindret i at bruge nicket Fridaflip, men vær sikker på én ting, det er mig fridaflip…..peek a boo*LOL*

Nu har jeg de sidste par timer forsøgt at sætte mig ind i hvad det er for noget crab (LÆS ævl) I alle sidder og søber rundt i. Der er masser af tråde om denne svampeforgiftning, men lur mig om ikke jeg synes det er pisse kedeligt at finde hoved og hale på. Men Briansnot skal nu ha' et par ord med på vejen....nu han sætter sig selv i fokus med en tråd der virkeliiiiiiiig trækker tænder ud*gaaaaab* hvor er I allesammen kedelige.

At jeg skulle være den samme som svampearne kan du eddermamme godt pakke sammen Tedd. Han er sgu da ikke andet end endnu en profil der desperat forsøger at "fucke" alle jer kanduer op (uha nu kommer ævlebævle vel og retter på ordet Fuck)*GG* jo jo, Jeg har set lidt af disse arneprofiler….. og lad mig fortælle, at de alle som en virker direkte hjernedøde. Dog skal det siges at de mest hjernedøde er alle jer der sidder og ævler rundt i jeres konspirationsteorier. Gud fader i skuret hvor er I latterlige.

Og den kære Mango ved godt (det skriver hun sgu), at havde svampearne været mig, så havde jeg for længst kastet mig over hende.
Aijjjj altså Mango hihi…... Der er ingen tvivl om, at du har en pseudoneurose, som det tidligere hed. Nu hedder det bare at være behæftet med en "Emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse".

Den kendetegnes ved at indehaveren almindeligvis har en usikker identitetsfølelse, hvor man ændrer sine meninger og holdninger alt efter hvem man er sammen med.

Netop på dette punkt må man sige, at du opfylder et af de parametre der kendetegner denne forstyrrelse. Hvis du fik monteret en "vejrhane" på dit hoved, ville du ikke kunne færdes i områder med kastevinde*LOOOL*

Du skulle have mere end astronautførerbevis for ikke at ryge på røven, når du 3600 gange i timen skulle tækkes den person eller gruppe du åhhh så gerne vil slås i hartkorn med. Jeg tror det tidligere er nævnt på Kandu, men begrebet
Vindbeutel = en Mango

Hvis svampearne er vægt, som du påpeger, er jeg hermed frikendt. Jeg er nemlig Tvilling*SS*

Kunne I mærke at jeg var væk??? Nå men jeg skulle lige referere og give min Ramses et kys. Han siger i øvrigt det samme, eller næsten det samme. Ordene han brugte kan jeg ikke udtale og langt mindre stave til*LOL* men jeg er ret overbevist om, at hans mening er den samme som min....næsten lige så sikker, som jeg er på at BjarneD og Briansnot om lidt farer til tastaturet for at være den første til at komme med svar på tiltale*GG* Ævbæv, hvem af jer når først igennem til kandu....og får Rasmus til at slette mit indlæg
Og halllllooooo Ans det spørgsmål med flest indlæg er ikke det du linker til.....det er tråden fra tutfis "FindFrida" med 516 indlæg.....BASTA*GG*

Det er jo blevet så udbredt på Kandu at camuflere sig bag forskellige nicks. Selv BjarneD og Brianihjernedød (som lider af histrionisk personlighedsforstyrrelse), opererer in cognito. Undtaget er måske Rfou….. Han er simpelthen for dum til at finde ud af at lave mere end et nick. Han har travlt nok med at holde sine pløkker inde i munden. Et typisk eksempel på en dyskinesisk belastet person, der ikke kan bruge tyggegummi og spadsere samtidig

Sjovt som bl.a. disse selvbestaltede opblæste "Kandu-supervisere" opkaster sig som Kandus talerør, blot fordi Kandu ikke synligt går ind i enkelte tråde. Lige så interessant er det, at det faktisk afspejler det virkelige samfund, hvori der, når den oprindelige ledelse, af en eller anden grund forholder sig passiv eller er insufficient som det åbenlyst er tilfældet på Kandu, opstår disse subkulturer som langsomt men sikkert føler sig som de eneste rette talerør for den manglende ledelse. Dette uagtet at de ikke på nogen måde kvalificerer sig til dette. I dette tilfælde kunne det såmænd være ligegyldigt om Kandus ledelse var synlig, da de alligevel ikke magter ledelsen af deres eget site.

Og hvem skal så lige afgøre, hvad der er en ordentlig tone? Skal Briansnot, BjarneD eller denne selvhøjtidelige underlige Rfou, eller andre??? Gu skal de da ej. De skal holde deres vamle kæft og ikke styre noget eller nogen som helst. Hvad de 3 navngivne personer angår, så kan deres tilstedeværelse såmænd sagtens undværes, set i lyset af deres indlæg.

Briani burde have tilnavnet EKKO – Han gentager sig selv i det uendelige og med sine helt uinteressante betragtninger om stort og småt, for ikke at nævne hans mere end underlødige vitser kan han såmænd lige så godt kaste sig fuldtids over sin seksuelle isme, eller er den blevet udvidet til ismer. (jeg ser han ofte taler om børnehaver) skulle der mon være en sammenhæng med dette...og så det faktum at....nahhh styr dig Frida....må hellere nøjes med at tænke det, ellers risikerer jeg at få alle hans advokater på nakken*LOL*

Og hans tåbelige gætterier på hvem der er hvem, tjaeee – jeg ved jo at han tidligere har ført sig frem med denne vansindede metode, og måtte bide så godt og grundigt i græsset, og offentligt gav en halvkvædet undskyldning. Avs den gjorde ondt hva?? Men Briani, den næste kommer såmænd til at, om end ikke at gøre ondt, så fremstille dig som den du er.... En fuldblods paranoid psykotisk idiot, med en minimal mental power, og nogle syge og oldgamle jokes i ærmet

BjarneD, den evigt klogskidende "jeg alene vide alt". Du er sgu FOR meget. Holdkæft, hvis man pulveriserede dig og smed dig på små glas, ville du kunne sælges som århundredes mest effektive brækmiddel. Du er gennemsyret ulidelig. I tråden ser man nu tydeligt hvad det er du lefler for. En administrativ hjælper funktion, en 5 kolonne nar, der med sin "jeg alene vide" kunne side på sin flade røv og lege "Kandu Konge" og enevældigt kyle folk ud, som talte ham i mod. Gylp… der ville ikke blive mange tilbage ud over TandRfou, PPB (paranoid psykosen briani)
og nogle få andre slimede rygdunkere

Det er denondelynemig nogle underlige nicks min flaskedreng har gravet frem, men hva' fanden....de virker*LOL*

Kan I ha' en fortsat god aften (en vending der indrømmet er tyvstjålet fra Briansnot)

Frida...

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 20:42

Vi ved da ikke om De kgl. Højheder deltager i debatten på kandu, Bjarne er måske prins Knud ik?!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 20:47

ØHMMMMMM troede briansnot var din nabo frk.Tønning.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 20:51

Ja hvem ved...hah haah ha..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 21:01

Nu husker i lige på det råd som Arne Jakobsen fik af så mange..men som han ikke brugte ikke sandt...fred være med eder

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 21:06

Yeps mango

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 21:07

Jamen er det ikke PutteNus der er på banen. Tak for den megen opmærksomhed, jeg føler mig virkelig smigret.
Det må være noget helt specielt når man får så meget opmærksomhed fra rivejernet, der tror hun er rivejernet over alle rivejern.

Kommentar
Fra : Hefaites

Dato : 18-10-04 21:15

Jo vel er det PutteNus. Du er åhhh så dum og forudsigelig BjarneD
De andre kan finde ud af at lade som om jeg ikke har været der....men dig??? ohhh no shit...det finder du aldrig ud af kunne administrere.....og nu mangler vi bare at Briansnot kommer med en vits....Mon det bliver en ny denne gang??? ellers må vi nøjes med den om kanariefuglene og bomuldstrusser

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 21:17

Bjarne shyyyyy

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 21:22

Kan du slet ikke finde på noget i stedet for bare, at væve rundt i disse smålige uforsammetheder. Alle dine grine smileys viser jo bare at du er den fødte taber der som den eneste kan more sig over det bævl du fyrer af og det er jo lige meget hvad nogen skriver så kommer der en af de 10 uforskammetheder du har lært af din guru, som du tilsyneladende slet ikke er så gode venner med mere.
Eneste grund til at du kan lidt mere end os andre er at du er for dum til at fprstå, at dine angreb er totalt ligegyldige og de eneste grin der kommer her er fra dem der griner af dine forudsigelige floskler, nåh ja måske lige undtagen din århusianske fan som du jo nedgør andre steder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 21:27

Bjarne shyyyy

Kommentar
Fra : Hefaites

Dato : 18-10-04 21:38

Det kan han ikke*LOL* shyyyyy BjarneD

Kommentar
Fra : Hefaites

Dato : 18-10-04 21:41

Hva' er det for en århusianer jeg nedgør??? ingen mig bekendt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 21:44

Jeg tror kællingen er varm på Bjarne.
Keldd.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 21:47

Mon palledrengen er fra ååååååårhhuuuuuuus,naaaaaaaaaa, det er han jo ikke vel frk.tønning

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 21:56

Hvem er palledrengen ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-10-04 22:00

SA ved meget!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 22:05

ja han er jo en gammel kending...

Kommentar
Fra : Hefaites

Dato : 18-10-04 22:08

Nåmen jeg gider ikke mere.....Skal jo jobbe i morgen....har I osse arbejde???
Næh det har I vel ikke....og svampearne ved ikke en skid*GG*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-04 22:14

Nåh, jeg troede at det var en ny 'svamp'

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 22:16

Jobbe ?????? ...mener du dit praktik job ???

Eller gør du dig i strandvejsvillaen ???

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 22:30

Jeg skal til Århus i morgen tidlig 300 km. Kørsel Suk.

Så en god nat til alle. og drøm behageligt.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 22:49

Natter Peter...sov sødt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-04 22:55

God tur til Århus

og godt

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-10-04 23:44

Rfou, hvor er det herligt at se dig igen Det er godtnok længe sidenman har set en kommentar fra dig, men godt at du stadig er med

// Toupie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-10-04 00:35

Hold da helt op sikke en roman der kom fra FridaFup
Første gang jeg har læst en roman der hverken er hoved eller hale i.
Men ok intet nyt fra den front,alt er ved det gamle.
Men lidt sjov,hver gang man nævne hendes et og alt,så dukker staklen op som trold fra en æske.

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-10-04 01:09

> Briani

Lagde du mærke til, at så snart jeg hold mig væk i bare nogle få timer, så fortsatte svineriet. Men nu kom der helt andre spillere på banen. Gamle kendinge. Og at min "måske" støtte BjarneD, pludseligt begyndte at opføre sig ligesom mig, da HANS tidligere "SA". dukkede op. JO det er en god tråd denne. Den åbenbarer ikke så lidt om folk, om de ved et eller ej.

HALLÅÅÅÅÅ - dova. Har du overset noget for nyligt?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 01:19

Arne kunne du se så meget så forstår jeg slet ikke, at du ikke kan tage ved lære af det.
For god ordens skyld så vil jeg ikke være nogens støtte hvis det skal ske på specielle betingelser, men noget tyder på, at du har langet ud til højre og venstre og dermed ramt alt for mange uden grund og det er ikke smart.
Når jeg reagerer på Fridaflip, som jeg kalder PutteNus så er det da for ikke at skuffe hende for som du kan læse så langer hun pænt ud for at få mig til at reagere, ren "kærlighed" I øvrigt er hun og hendes eks. makker banned her på Kandu og de bruger proxy for at kunne logge på.
Jeg skulle måske sige som dig, "læs hele tråden" dette strækker sig bare over flere tråde hvoraf nogle for længst er slettet.
Sådan en Smalltalk betyder jo ikke mere end man vil give den lov til.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-10-04 02:06

Jeg har lige brugt tid på at skrive et svar til alle. Et rigtigt langt og dybfølt et. Pludseligt sagde skærmen "Blib" og så sto jeg inde på en eller anden piges profil. Alt jeg havde skrevet var væk. (Og der var med garanti ikke et eneste forbudt imellem). Eddie alias svampearne o.s.v. er stadig sindssyg og hører hjemme på en institution. Hans "Såkaldte fredstilbud er LORT. Det ville jo kræve at jeg skulle indrømme skyld overfor ham! NIX. Aldrig. Jeg ved godt at jeg har været mindre pæn en gang imellem. Disse mennesker vil jeg gerne undskylde overfor. Men da ikke over for Psycopaten.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-10-04 03:27

> Bjarne

Du har bare hele tiden haft så mange gode råd til mig, om hvordan jeg skulle takle denne situation. Og jeg har hele tiden sagt at det squ er meget nemt at give råd når man kun sidder ved "ringside". DU har sagt (som enhver boksetræner ville): "Jamen jeg har været der selv!". Jeg må nu sige: "Ja du har, og når "din" personlige djævel kommer tilbage og kommer efter dig, så er du nøjagtig ligeså tåbelig i din opførsel som jeg.
Men du er er ikke den eneste. Natmaden blev af SA beskyld for at have dyrket børnesex med sin fader. Natmaden var for naiv til at forstå overpisningen, og skældte istedet MIG ud for at synes at ordet "Narmaden" var perverst.
Hvis folk generelt ikke gider læse, selv deres egne tråde, og er for uintilligente til at fatte at de bliver pisset på MEGA,
så er de squ selv uden om det.
Nogen af jer har snakket om det der shit med at skrive en opskriftsbog ind som tips.
Hvis I bare vil læse DENNE tråd, er alt forklaret og svaret på. (Bentjuul)

Og lad så venligst være med at hælde mere brænde på Psykopatens bål. XooX AJ

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-10-04 04:31

AJ , Jeg orker ikke at spole tilbage, men jeg føler mig nu ikk' lige ramt.
Men jeg skrev til dig lige efter , at det magter jeg da selv at bedømme.
Den der fisen lugte kan, det er fisens ejerman.
Du har jo lige bedømt mig som naiv.
Den der fisen lugte kan, det er fisens ejerman.
Ja-ja det kunne blive ved.
uintilligente som mig anmoder om, at pisse igen når det passer mig,
og nej jeg læser ikke mine egne tråde, dem har jeg jo skrevet !

Og lige et ps. Du er den første der her blander børne6 ind i emnet.
Den der fisen lugte kan, det er fisens ejerman.

Hej Frida
G'Natmaden

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 19-10-04 04:49

Citat
Rfou, hvor er det herligt at se dig igen Det er godtnok længe sidenman har set en kommentar fra dig, men godt at du stadig er med

// Toupie

Hej Toupie Tak for de venlige ord. Ja det er længe siden; men jeg har dog ikke været længere borte, end at jeg hele tiden har fulgt med fra sidelinjen.
Men på et tidspunkt blev jeg lidt træt af den gamle trummerum med personfnidder om pointsnyderi, dobbeltprofiler og hvad ved jeg. Men lad mig nu prøve lidt igen, for jeg kan da se at der er en del fornuftige brugere foruden de sædvanlige ballademagere.
Og jeg kan da se at du ikke er den eneste der husker mig, omend Frida ikke udtrykker sig helt så venligt. Men ingen tvivl om at hun har savnet mig.
Hvis jeg nu skulle være usædvanlig venlig, kunne jeg jo sige at det var gengældt. Men min mor siger at jeg skal holde mig til sandheden, så det går ikke.
Rudolf

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 19-10-04 08:22

>> BjarneD du lykønskes hermed med din nye stilling som *støtte* for arne.jakobsen, det kræver da vist mere en 24 timer i døgnet

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-10-04 19:58

Hej alle.
Er der noget i vejen med kandu??
Har ikke været hjemme hele dagen,og der ser dødt ud her i tråden,den sidste mail jeg har fået,
var klk.8.22 imorges,ER HER NOGEN.
Hilsen
Keldd.
,

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 21:07

Fik lige en lur!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-10-04 21:13

Bjarne:
Der er et eller andet galt,jeg har ikke fået besked,altså mail,men gik ind og kiggede
øh,af mig selv må det hedde,så nu kikser kandu igen.
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 21:28

Den virker sløv, men jeg modtog da godt nok mails om dine 2 indlæg.
Jeg syntes den har været sløv de gange jeg har kikket indi dag og man kan se på seneste 25 at interessen ikke er stor eller også har det bare været det flotte efterårsvejr.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-04 21:29

Kandu kører ikke optimalt. Meget ofte er "siden kan ikke vises" kommet frem, men jeg får mails.
Desuden er der nogle, der har problemer med hotmails.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-10-04 21:54

Der er noget helt galt,så nu vil jeg prøve at falde i søvn til fjerneren.

Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 22:03

Du kan sove arm i arm med Kandu

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 20-10-04 08:11

Eddie alias svampearne o.s.v. er stadig sindssyg og hører hjemme på en institution.
Men da ikke over for Psycopaten.
mere brænde på Psykopatens bål

Sig mig engang arne ? hvad er det lige dit problem er ??? er du alkoholiker eller hvad satan sker der oven i kraniet på dig ???
Du har lige fyret en værre gang crap af mod mig, jeg lover dig det var RET dumt, og har du følt dig i skudlinien før, er det intet ved siden af det der venter dig, se det er et løfte, og jeg holder mine løfter. Dine verbale udgydelser kommer snart på en hjemmeside nær dig.

Svampearne lader op.......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-10-04 11:37

svampearne:
Jeg er lidt skuffet over dig. Hvorfor glemmer du at underskrive din kommentar
med " kærlig hilsen SA". Er der noget du er ked af???
Hilsen
Keldd.
Udenfor skinner solen,vejret er dejligt,vend dit ansigt mod lyset,og dine bekymringer vil blegne.
Og så vil JEG tilføje: Mange kærlige hilsner
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-10-04 12:29

briani -> godt forsøgt.
Jeg forlader bogen,, øhh tråden !
Hyg jer, og lad nu være med at lege med tændstikker.

G'Natmaden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-04 17:02

Ja Briani, det var godt forsøgt, men som jeg skrev tidligere i denne tråd så forhindrer 50% af arnerne det, det fremgår tydeligt af tråden efterhånden.

Ha' en god aften til alle

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-10-04 21:56

svampearne

Den politianmeldelse jeg har indgivet imod dig, har jeg bedt dem om at stille i bero, da noget tydede på at du selv havde fattet sagens alvor. Nu LOVER du mig mere af samme slags. Så nu skal du igen til at passe på. Læg mærke til, både du og andre, at uanset hvad jeg kalder en anonym person, er det IKKE kriminelt. Når DU SA. opretter en profil i MIT navn på Farmerdating.dk, og tilføjer dine egne svinske bemærkninger, så ER det kriminelt.

Jeg har kun meget sjældent svaret på dine syge forsøg på at få mig i tale. Når jeg svarer i denne tråd, er det fordi andre beder mig om det.

Igen: Hvem laver balladen? Jeg har aldrig skrevet et spørgsmål hvor jeg søgte krig med SA. HAN har gjort det mange gange.

De af jer, der tror at SA vil fred og med NOGEN, er naive. Mange gode hilsener fra Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : Brian.R.Hansen

Dato : 21-10-04 08:10

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 21-10-04 08:19

arne.jakobsen

Du er mere fyldt med løgn end end spædekalv er af lort.Jeg beder dig RET så indetrængende om at fastholde din politianmeldelse, så vi kan få det afgjort. Det er jo ren crap når du farer frem med du vil ditten og datten, og når det kommer til stykket vil du ikke alligevel - LØGN - sir jeg bare.
Kære Arne - det med sygdom skal vi ikke komme ind på og du fortrænger virkeligheden,og hvis du er i tvivl om hvad du gennem tiden er fremkommet med så synes jeg du skulle kigge på www.svampearne.webbyen.dk en spændende side under opbygning omkring dine udgydelser.

Kærlig Hilsen Svampe Arne

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 08:55

>>SvampeArne

Hvorfor lavede du denne farmer profil af arne.jakobsen ????.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 09:08

>>arne.jakobsen
Det er ikke særlig smuk hvis man kun stiller den ene part et spørgsmål:
Så arne hvad var grunden til din sarkastiske indfald vedrørende spørgsmålet om Middel mod bumser ??.

MV .
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 09:16

Til sidst. SvampeArne / arne.jakobsen jeg syntes at i skal svare oprigtig uden det næste skak træk i tankerne. Da der er mange bruger hos KanDu der fortjener det. Vi vil gerne ha fred. Den del af det er tilsyneladende en detalje i begge bevist har tilsidesat.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-10-04 10:01

Hefaites + vampe/a. Jacobsen = sød musik opstår

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 10:11

>>mulberry
Kirsten giftekniv

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-04 10:59

Fandt lige en 'Arner'

De er anklaget for at have markedsført et helseprodukt, der lover evigt liv, ikke sandt ?
- Jo, høje dommer.
- Er de tidligere straffet ?
- Ja, jeg fik en dom for kvaksalveri i 1688

----

Når jeg tænker tilbage på mit liv er det egentligt ret utroligt, så langt jeg er nået.
Jeg startede som uønsket barn, og nu er jeg eftersøgt i seks lande...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 16:44

rpje

Fordi den var indlysende morsom. Alle normale mennesker kan da se at det er en vittighed og ikke en opfordring til selvdekapitering.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 17:14

JO Jeg kan godt se det sjove i det, Men det er nok ikke sjovt hvis det er hjælp til et problem man søgte, Så du må da indrømme at din situations fornemmelse haltede i det forbindelse.

Det er ikke alle tråde der skal angribes med sarkasme, der også nogle der skal behandles seriøst.

Der skal være plads til fod fejl, Men der også plads til en undskyldning.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 17:22

rpje

Lagde du ikke mærke til at absolut ingen i den tråd kommenterede min joke. De eneste der har syntes at den var malplaceret, er dig og et par stykker mere, som slet ikke var involverede i sagen. I øvrigt gav jeg undskyldningen i selve kommentaren.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 17:31

Ja det er fuldstændig rigtig, men så viste du jo også selv at den var lidt skarp i kanten ikk.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 17:43

Jo da, men altså også morsom. Den slags synes jeg osse der skal være plads til. Ellers bliver det hele da for kedeligt!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 18:09

Du er uforbederlig arne. Men du må da indrømme at den er kokset en del på det seneste, Der er da et parstykker der har DR.SYK’et dvs. Personers til indlæggelses på dvs. Lukkede afdelinger. Rundt omkring I landet. Noget med Politi osv. Det er da ikke særligt morsomt.??

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 18:22

Nej det har du ret i, men det var nu heller ikke ment som en morsomhed. Når nogen sparker en på ryggen, vender mig sig ikke bare om og siger TAK. Vel?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 18:38

Nej naturligvis ikke. Men Du har da I den grad trigget en eller flere personer. Ham der Din ”Navne fætter” alias ”hvemsomhelst” bruger da meget energi på at sparke til dig. Hvad med at benytte omvendt pædagogik. Frem over ??. Så går krudtet vel af ballonen.

Det kan vel nærmest kaldes et godt råd. For det er svært at slå igen på nettet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 18:55

Okie Dokie. Jeg har vist også besvaret de stillede spørgsmål. Ha' en go' Weekend.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 19:03

Jamen det er da kun torsdag ??????

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-10-04 19:06

Ok arne.jakobsen så selv tak da.

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 500 point
Dato : 21-10-04 19:14

Så briani nu har Arne.Jakobsen også fortalt hvad han har på hjertet. Multi alias har i prensipet fortalt sin, så kan der vist ikke koges mere suppe på det kyllinge lår.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-10-04 19:34

Peter:
Suppen er brændt på for længe siden,og under alle omstændigheder skal der andre boller på.
Så lad os håbe vi snart kan få en god tråd ,med rare og sjove indlæg,uden alt for megen hårafrivning.
Det vil jeg se hen til ,nu, når det snart er weekend,ha`en god aften alle.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-10-04 19:41

I lige måde.
Ja, lad os få noget rart og hyggeligt vi kan beskæftige os med
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 21-10-04 20:01

Håber at arne.jakobsen skal bruge fredagen på politistationen til fremlæggelse af anklageskriftet mod mig.LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Seriøst Arne GØR DET DOG - ellers flet arret for fremtiden om den fucking latterlige snak om politianmeldelse.

Ellers køb en ekstra papvin.

Kærlig Hilsen SA
www.svampearne.webbyen.dk idag med 52 besøgende

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 13:18

>>svampearne
52 besøgende ??.
Det er der jo ikke noget at sige til. Med den aggressive markedsføring!!!....

Har du undersøgt om det du gør er efter lovens "tråd" ??.

Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-10-04 15:16

ellers kan arne.jakobsen bare anmelde dobbelt når / hvis han bevæger sig ned på politistationen

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 15:31

Der er meldt ”SKUM”.

Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 20:13

og nu er der meldt "Hit med Sangen" og almindelig og ualmindelig hjemlig hygge!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-10-04 21:34

Daaaavs mango,det er fredag aften,pas på jeg
ikke kommer efter dig ha ha ha ha.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 22:11

WUAAAAAHHHH uuh keldd jeg bliver så bange (sagt med lillepige stemme)..den store stygge keldd

Nå..det var ellers super..var der andre end mig der så det?..Blev vildt betaget af en fyr der hedder Lars Attermann..sikken en stemme..kender i ham? Og ved i evt. om han har lavet noget man kan købe?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-10-04 23:44

mango: Hvis du kan huske hvordan navnet staves helt rigtigt,
så downloader du fra internettet.Jo,du kan sikkert købe den på nettet helt legalt.
Søvnig aften
Nat Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 23:57

ja men jeg ved det er stavet rigtigt..men hvis der nu lige var nogen du ved?

Nå, men går du i seng Keldd? så nat nat zz

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:04

Næh jeg ikke gået i seng endnu,men der er ikke rigtig nogen man kan drille eller skændes med,ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd og godnat.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:14

du er velkommen til at drille mig...meeeen det skal være kærligt...bare du ve det *LOL*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:32

Der er ikke andre måder at gøre det på mango,men det
bliver en anden gang,blev pludselig rigtig søvnig.
Nat Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-10-04 00:49

mango
Du spurgte om Lars Attermann
Der er vist ikke meget med ham udgivet.
Det eneste man umiddelbart kan finde er, at på Soundtracket fra tv-serien Krøniken, der synger han en sang.
Og så har han sunget baggrundskor på bl.a. en CD med PS12 der hedder Sidst i september.

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 01:08

oki dova..han fortjener godt nok bedre..han skal have lidt sangtræning..wooow så er han en stjerne..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:02

briani luk dog denne tråd så arnerne kan komme vidre i deres swampede liv, inden den sidste sporre rådner.
selv har jeg meldt fra tråden 800 gange men bliver ved med at modtage 'der er ny indlæg i spørgsmål nr bla.bla'
Så læs dog lige http://www.kandu.dk/dk/spg/51607
og giv mig pointene
nu melder jeg fra igen
det er hurtigere at hente et døgns billeder fra tv2
hvis at jeg ikke slipper ud af denne tråd, må jeg spamme til at jeg er ude. kandu er ikke en skid værd mere,
der er meldt fodsvamp i skridtet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:02

briani luk dog denne tråd så arnerne kan komme vidre i deres swampede liv, inden den sidste sporre rådner.
selv har jeg meldt fra tråden 800 gange men bliver ved med at modtage 'der er ny indlæg i spørgsmål nr bla.bla'
Så læs dog lige http://www.kandu.dk/dk/spg/51607
og giv mig pointene
nu melder jeg fra igen
det er hurtigere at hente et døgns billeder fra tv2
hvis at jeg ikke slipper ud af denne tråd, må jeg spamme til at jeg er ude. kandu er ikke en skid værd mere,
der er meldt fodsvamp i skridtet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:02

briani luk dog denne tråd så arnerne kan komme vidre i deres swampede liv, inden den sidste sporre rådner.
selv har jeg meldt fra tråden 800 gange men bliver ved med at modtage 'der er ny indlæg i spørgsmål nr bla.bla'
Så læs dog lige http://www.kandu.dk/dk/spg/51607
og giv mig pointene
nu melder jeg fra igen
det er hurtigere at hente et døgns billeder fra tv2
hvis at jeg ikke slipper ud af denne tråd, må jeg spamme til at jeg er ude. kandu er ikke en skid værd mere,
der er meldt fodsvamp i skridtet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:03

briani luk dog denne tråd så arnerne kan komme vidre i deres swampede liv, inden den sidste sporre rådner.
selv har jeg meldt fra tråden 800 gange men bliver ved med at modtage 'der er ny indlæg i spørgsmål nr bla.bla'
Så læs dog lige http://www.kandu.dk/dk/spg/51607
og giv mig pointene
nu melder jeg fra igen
det er hurtigere at hente et døgns billeder fra tv2
hvis at jeg ikke slipper ud af denne tråd, må jeg spamme til at jeg er ude. kandu er ikke en skid værd mere,
der er meldt fodsvamp i skridtet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:04

skedeswamp er værst når at den sidder i halsen,
det siger mn læge

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:06

der er swamp i mine taster

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:07

igår var jeg nede med en kasse tomme flasker

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:07

igår var jeg nede med en kasse tomme flasker

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:09

hentede lige mine sutsko , der er sgu swamb på spidsen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:09

hentede lige mine sutsko , der er sgu swamb på spidsen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:11

køre denne tråd på faxmodem.
No CASE, NO PRAGMA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:11

køre denne tråd på faxmodem.
No CASE, NO PRAGMA

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:15

Tror lige at jeg tænker at lave min første 2profil
der mangler da noglee kaktusarner
1 tryk = mange gentagelser, godt gået candoo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:15

Tror lige at jeg tænker at lave min første 2profil
der mangler da noglee kaktusarner
1 tryk = mange gentagelser, godt gået candoo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:15

Tror lige at jeg tænker at lave min første 2profil
der mangler da noglee kaktusarner
1 tryk = mange gentagelser, godt gået candoo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:25

wawh 3i1 tryk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:25

wawh 3i1 tryk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:25

wawh 3i1 tryk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:25

wawh 3i1 tryk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:28

næ 4

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:28

næ 4

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:28

næ 4

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:30

Skal vi spille fodsvamp

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-10-04 06:32

nu virker kadussen igen, har de måske brugt swampedræber

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-10-04 09:07

Til natmaden

Håber du har moret dig

Hvis du vil ud af dette spørgsmål,så er det ikke nok at fjerne fluebenet forneden,du skal også klikke på send indlæg
så får du med garanti ikke flere emails herfra.

Have ellers regnet med at du skulle have mine udlovede point,men efter alt det SPAM så får du dem ikke.

DA DET ER MIG DER HAR STILLET SPØRGSMÅLET_SÅ ER DET OGSÅ MIG DER BESTEMMER HVORNÅR SPØRGSMÅLET SKAL LUKKES.

såer det sat på plads

Brian

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-10-04 09:12

Jamen så giv dem til mig Briani - så er de sat på plads

//bentjuul

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-10-04 09:42

Ja.. ja.. suk! TYPISK SELVHÆVDENDE MÆND!!! "JEG VIL HA"::"GØR DIT! GØR DAT!.."
pas nu på I ikke gå S.A.Jakobsen i svampebedne, mine kære medkandusser! I er hermed advarede.

(smile sødt)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-10-04 09:59

Et svampeangreb er ikke sådan at stoppe, flere og flere bliver smittet

Brug lidt Atamon, eller skal det være "Atom" ?

Fortsat god kamp mod svampeangrebene.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-04 11:13

God Weekend

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-10-04 15:48

hæ narmanden har kedet sig

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-10-04 11:27

Briani, jeg kan ikke andet énd give dig 100% ret, derfor har jeg heller ikke deltaget i diverse debatter omkring de to personer.
Når man ikke bestiller andet end at rakke ned på hinanden omkring ens viden omkring svampe, så er det blot ødelæggende for hele tonen på Kandu.
Det er i den grad inerverende at læse, og ærligt talt var vi bedre stillet hvis begge tog deres gode tøj og fandt andre græsmarker.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 24-10-04 23:31

smutter GERNE sammen med arne.jakobsen .-)

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-10-04 00:19

.... så utrolig meget vrøvl og pladder over hele 8 dage .... (())
det kan man da kun ryste på hovedet af, ELLER HVAD ???
Det jeg kan få ud af sådan en tråd, er sådan set at de fleste afslører en hel del om deres inderste når de sådan går i panisk forsvarsstilling, så det er da meget sjovt at se hvad det i grunden er for en samling der til hverdag slår deres folder her på sitet.
.......... der skal snart en hel del til at overraske
"god krig" Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-04 10:59

bennydrengen:
Hvis du synes det er så hovedrystende,kan du jo bare springe det over,hvor svært kan det være??
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-10-04 11:37

Keldd >bennymanden er ligesom alle os andre brugere, derfor ser du ham optæde i denne tråd - og det er hans måde at vise sig selv på

Ha' en god dag keld

//bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-10-04 12:31

Det ligger efterhånden ret klart, at begge personer i den grad blamerer sig selv ved diverse kontroverser, ikke kun over for dem selv, men også overfor andre her på Kandu.
Det bedste middel er helt at ignorerer disse personer, idet det eneste de i virkeligheden ønsker er opmærksomhed.
Jeg skal herfor opfordrer andre Kandu-brugere om helt at ignorerer begge personer, ikke omtale dem, give 0 i deres tip, og hvis de i de enkelte tråde går efter andre Kandu-brugere, helt at ignorerer deres svar.

Dette er for mig den eneste måde at "fryse" begge personer ud.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-10-04 13:09

Du har sgu sikker ret ellebye, men det er svært når man læser denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/52204 og inderst inde ved vi godt man skal ignorere ham. Men hans svarmåder kan jage specielt nye brugere væk og det syntes jeg ikke han skal have lov til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-04 13:42

Den der med at fryse ud kan vi alligevel ikke blive enige om selv om den sikkert ville virke.
Jeg tager det meget på den humoristiske måde og ved faktisk ikke om jeg skal grine eller græde.
Svampearne aka xxxx har jo lovet at forsvinde hvis den oprindelige Arne forsvinder, og hvis man kigger i det link Bent har lagt på så mener jeg, at han burde væk, men kan man det?
Det er godt nok ikke det eneste tilfælde, men det eksempel der er vanvittigt fordi han tydeligvis ved lige så lidt som mig om moderne knallerter og hans postuleren er utålelig.
Jeg gjorde ham opmærksom på noget i et andet spørgsmål og han tog det til efterretning, men handlede ikke derefter. Den er helt gal for manden er sikkert yderst begavet, men fatter alligevel intet for han overskrider vist alles grænser i øjeblikket og det er vel ikke for meget rødvin i alle tilfælde eller er det?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-10-04 14:49

Jeg har fuldt forståelse for jeres argumenter, men hvis vi ser at en af arnerne allerede er begyndt at besvare et spg. så kunne vi andre blot undlade at besvare det.
Jeg ved godt, at det kan være svært at få alle samlet om at tie en person ud, men et udgangspunkt kunne være os der er enige omkring det.
Som Bjarne rigtigt skriver, anser jeg heller ikke nogen af dem for at være specielt dumme, selv om de opfører sig sådant, men jeg mener nu stadig at "frysemetoden" er den eneste løsning.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-04 16:08

Det link Bent henviser til på knallertsiderne,havde jeg umuligt kunnet se bort fra.
Desværre overså jeg det fra start af.arnes måde at fortælle drengene hvordan de skal stave,
er helt hen i vejret,og ligesådan hans tekniske indsigt.
Og helt rigtigt hvad Bent skriver:Specielt nye brugere,resikerer at blive skræmt væk.
Der var jo en i linket der blev godt sur ,som han selv skrev,og med god grund.Hvad i alverden ligner det at føre
sig frem på den kiksede måde,i knallertforummet.Nu er jeg også SUR.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-10-04 23:55

Ja jeg forsvinder når arne jakobsen forsvinder, men så længe han er på kandu så længe er jeg her også på den ene eller anden måde.
Jeg synes hans seneste optræden i knallertspørgsmålet er så lang under bæltestedet, at jeg blev arrig sur og gal over at en voksen person i den grad kan skrive som han gør, og at personer herinde sympatiser med hans handlemåde, ingen nævnt ingen glemt.
Den opmærksomhed jeg får sørger arne.jakobsen jo for Denne profil er lavet for at holde den druedrikkende svampeekspert på lives smalle vej.
Er det mig der skal fryses ud må jeg acceptere folkets dom,meeeeen hvis jeg nu skriver et forkert svar er det jo nødt til at blive korrekseret.

Kærlig Hilsen SA

der acceptere dommen fra gadens parlament.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 00:02

Det er muligt, at du accepterer nu SA, men det gjorde du ikke fra start for da bad alle, der turde have en mening, dig om at forsvinde.
Det er jo helt radikalt næsten Jens Otto Kragsk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 00:23

Hov. hov, ingen samligninger med Jens Otto og ikke noget med at kalde ham radikal, BjarneD

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 00:30

OK, man har jo lov til at have en mening indtil man får en ny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-10-04 00:37

Jens Otto Kragh sagde: "Man har et standpunkt til man tager et nyt"

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 26-10-04 00:41

STÅR ved mit løfte ...no arne ...no svamp

Jeg føler nu ikke gadens parlament har dømt mig ude på noget tidspunkt.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 00:50

Ans, det er nemlig rigtigt, men det var det radikale vægelsind jeg hentydede til og jeg er sikker på at J.O.K. ville rotere i graven hvis han skulle tages til indtægt for noget radikalt. I min fødeby Randers sætter vi J.O.K. meget højt bortset fra at jeg aldrig tilgiver ham det med EF.

SA jeg vurderer nu som ægte rendestensparlamentariker, at du for længst er dømt ude

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 01:01

Vi sætter alle J.O.K højt og jeg var godt klar over hvad du mente Bjarne, men godt ans at de berømte ord bliver genoplivet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 11:36

Bjarne:
Jeg har det også svært med EU (EF),og har haft det længe.
Krags itentioner (øh,har jeg stavet det rigtigt?) var gode nok,desværre holdt de ikke,men det var jo
ikke hans skyld.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 12:14

Det er godt nok en laaaang tråd efterhånden.
Med min 2Mbit forbindelse tager det 20 sek. at læse den ind !
Gambrinus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 12:16

Hej Keldd.
Dengang hed det jo fællesmarkedet og den idé med at give styrke omkring samhandel er da glimrende, men problemet er jo, at det også er en af de karteldannelser vi forbyder virksomheder at lave indenrigs fordi de kan styre markedet og efterhånden som EU udvides vil der snart kun være de fattige lande som kunder til vores varer til priser vi selv fastsætter. Egentlig ikke mærkeligt, at de kommer til at hade os.
Man påstår jo at fælleskaberne skal være med til at skabe fred i verden, men i øjeblikket drager man jo ud og laver krig andre steder fordi man skal efterligne den store unionshelt USA, Vi mangler bare at få en lige så korrupt og intetsigende unionspræsident.
Det er da mere interessant end rådne svampe, ikk'?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 12:19

Jeg tror ikke, at det gør nogen forskel med forbindelsen Gambrinus for det tager nogenlunde samme tid med min 512 kbit. Det er nok serveren/databasen der bruger tiden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 12:31

Tråden nærmer sig 400 indlæg, og det er sikkert Brian's hensigt at slå rekorden, som en eller anden skrev var på 516 indlæg. Så den kan nå at blive meget tung at få ind.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 12:35

69.069 mSek/Kommentar !
Bare så i ved det
Gambrinus

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 12:41

Jeg vandt 240 kr. i lotto !!!!. Jeg er glad så er der overskud ”i den uge”.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-04 12:43

Ok, Natmaden har gjor(d)t en ihærdig indsats.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 18:57

Bjarne:
Jeg forstår hvad du skriver,og er da også enig med dig,(selvom der nok vil være et og andet,man kunne diskutere)
Har du noget kendskab til,om der har været arrangeret et eller andet kandu seminar?(Seminar,det var det der før i tiden
hed et møde),jeg synes efterhånden jeg trænger til at hælde vand ud af ørene,i stedet for at sidde og banke i tasterne.
Nu har jeg været på kandu i ca.8md.og mener ikke jeg har hørt om noget.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 19:08

Apopro hælde vand ud af ørene,da jeg kom hjem (jeg havde sat tøj over i vaskemaskinen, da jeg gik hjemmefra)
var der ingen strøm i hele hytten.Jeg kunne høre en svag rislen fra vaskerummet,og vidste hvad klokken var slået.
Ja hurra,en studs var knækket på magnetventilen,og vandet væltede lystigt ud over alt det elektriske,
spændende ikke??

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 19:41

Du må klage til bliktuden over montagen
Sorry! Meget surt.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 26-10-04 19:47

BjarneD skrev SA jeg vurderer nu som ægte rendestensparlamentariker, at du for længst er dømt ude

Du ved nok BjarneD det er ikke de FÅ - der skal udelægge det for de MANGE.

Kærlig Hilsen SA /
nu på Stand By

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 19:55

Der tager du helt fejl. Som rigtig rendestensparlamentariker kunne jeg da ikke drømme om, at anvende demokrati eller andre besværlige mekanismer, næh du man råber bare højt nok og så har man ret.
Kig dig omkring på Kandu og se at uanset om jeg har ret eller ej så er det sådan det foregår.
Og vær så lige venlig at læse mellem linierne så kan det være du forstår hvad jeg mener

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 19:57

Bjarne:
Blæse være med vaskemaskinen,den får et ondskabsfuldt blik,så renoverer den sig selv
Men kender du til nogen kandu arrangementer?????????????????? [hør]
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 20:10

Nej, der har heller ikke været noget i den tid jeg har været med.
Jeg har nu fundet en god fidus når jeg får nok af det for så er det fat i øksen og ud og hugge brænde og er der nogen der rigtig har fået mig op at køre så har jeg jeg en 200 kg elme klyne som får med motor saven og der kan komme meget skidt ud når spånerne flyver om ørene

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 26-10-04 20:57

BjarneD jeg læser godt nok mellem linierne, og det samme skal du Hvilket jeg så nok også tror du gør (hvis du altså vil ) .-)

Kærlig Hilsen SA /
der nyder stilheden fra .......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 21:31

Hvor mon den største koncentration af kandu`er er?Lad mig gætte på Jylland.Men hvor??
Bjarne dog,kommer du op at køre??
Ja,jeg er da også blevet stiktosset nogen gange.Og jeg er også blevet misforstået nogen gange,
det har altid været det værste,for jeg har ikke haft lyst,nah det er ikke rigtigt,jeg har synes det var formålsløst,
at prøve at forklare mig.
Til gengæld er jeg så faldet ned af stolen adskillige gange af grin,en enkelt gang var jeg flere timer om at blive mig selv, og det har jeg det helt fint med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-10-04 21:39

Bjarne..hallooo MOLO og jeg holdt da et kandu-arrangement!!! Sankt Hans...der kom godt nok kun 2...MOLO og jeg *

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 21:58

Mango, det husker jeg godt, at der var en masse skriveri om, men det var vel gedigen hygge der var lagt op til på trods af vejret.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-10-04 22:11

ja det var hyggeligt..og vejret..ja det var jo elendigt..men håber da at se jer allesammen engang.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-04 15:16

Svampearne

Den her er flov

http://www.kandu.dk/dk/tip/9461

Så AJ har ret i at du tyvstjæler dine tips fra andre

Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-04 21:43

Jamen Briani..var du i tvivl om det?.....Det er svampearne da også fuldstændig og aldeles ligeglad med..har jeg ret..eller har jeg ret?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 27-10-04 22:17

Alt hvad man gør, ramme en i sidste ende.
Så det er op til en selv om man vil ha et klap på skulderen eller et spark i rø....

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-04 22:43

Ja Peter..det er rigtigt..men spørgsmålet er: HVORNÅR!

Og ja det kan være nogen synes jeg er SÅÅHH sød..det er jeg ikke!! *GG* Men når jeg er vred, prøver jeg at besinde mig og prøver ikke at lade det gå ud over andre mennesker..for et eller andet sted..så er det jo mig der har problemet...og ja..det rammer mig i den sidste ende hvad jeg end måtte slynge ud i vrede eller frustration.
Og gud bedre det..jeg har gjrort det masser af gange, og fået slynget det lige i sylten igen..that´s life...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-10-04 22:44

Jeg skal lige brokke mig,har gravet 7 gamle roser op,rødderne var lige så store som,MEGET store ,og en gammel Ribes busk,og nu gør det æv ondt i den rådne arm,men jeg er holdt op med at skrige,og om et par dage er det nok gået væk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-10-04 22:49

Vi vidste jo alle hvor han havde sit farvetip fra, der var også på daværende tidspunkt lidt smalltalk om emnet men de fleste tips er jo noget der er fundet andre steder, ja sågar noget der sommetider er hørt i nyhederne dagen lang, og jeg har da ikke opfattelsen af, at SA har påstået at han selv havde forfattet det.
Så det er vel ikke mere flovt end så meget andet, men pudsigt at kandu fik endnu et "svampe"medlem.

//bentjuul

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-04 22:52

ååh stakkel..ja, det tage lige lidt tid...drik en masse rødvin og sørg for at bevæge din arm jævnligt..det hjælper

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-10-04 22:59

Hvis rødvin hjælper, så vil jeg grave roser op i morgen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-10-04 23:02

mango:
Jo tak skal du have,går ikke så meget ind for rødvin,men champagne kan jeg klare.Var der ikke noget med dit knæ?Eller er det gået i orden?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-10-04 23:06

bent.
Gå du bare ud og grav roser,sådan noget stads og ha` i en have,det skulle virkelig være forbudt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-04 23:16

Skal du over mangos knæ, Keldd? Rimelig forvirret lige nu!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 27-10-04 23:26

>>Mango
Tjaa. Det kommer nå man mindst venter det. Selvkontrol er en sjov strøelse, den er ikke altid en kontrollerbar strøelse. Derfor er det også vigtig med selvransagelse, og evnen til at give en oprigtig undskyldning ja eller modtage en. Derefter kommer tilgivelse. Tilgivelse er et bevis på at man har accepteret en undskyldning og derfor skal den være lige så oprigtig som undskyldningen. De to kvaliteter mangler de to kamparner givetvis.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-10-04 23:33

teed:
Jeg brokkede mig over min arm,og så spurgte jeg til mangos knæ,der var vist noget smadder med det.
Så nu skal du ikke være forvirret mere,det har det med at smitte.
Og jeg kan lige pludselig ikke bruge min brænder mere,det er noget værre møg jeg sidder og laver.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 11:44

Keldd...nope mit knæ er der ikke noget galt med...tror du forveksler mig med tutfis *G* Men ellers tak, hun er jo noget yngre end jeg.
Nææh Keldd, det er bentøjet i det hele taget Jeg sidder i kørestol, og har gjordt det de sidste 25 år..
Jeg brækkede ryggen som 16 årig ved en trafikulykke og er lammet fra brystet og ned. Se evt. denne hjemmeside: www.ryk.dk
Der står en del om det at være rygmarvskadet....altså hvis det har nogen interesse?

Har du fået din brænder til at virke Keldd?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-10-04 14:34

Ah mango,der fik jeg rodet rundt i det.
Jeg vil se på ryk senere.Har selv noget smadder deromme.
Du spørger til min brænder,der er det i vejen den ikke kan brænde så store filer som jeg vil.
Men nu varer det ikke længe, så bliver det hele strittet i havnen,for nu kan det være nok.
NY computer,med det hele i ,altså det jeg har brug for,er snart indenfor rækkevidde hæ hæ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 16:47

kan du ikke bare komprimere dem til zipfiler? Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-10-04 19:02

Mango:
Hvis det bare var så enkelt. Næh det er det der hedder en Avi fil. En Avi fil er det filformat som bruges til film med lyd i Windows
Avi er en fælles standard for,hvordan man kan lave filmfiler med mange forskellige teknologier. Og der skal også lyd på.
Så en Avi fil er rimelig komprimeret i forvejen,men alligevel er den for stor(ihvert fald de filer jeg roder med) til at kunne ligge på en CD-R .
Derfor har jeg taget de indledende øvelser,m.h.t. at vride armen om på min fondsbørsvekseler,så han kan hoste
op med en ny computer. hæ hæ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-04 19:07

du kan da bare købe 90 eller 100 minutters CD'er Keldd!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 19:17

ok..er det hjemmelavede pornofilm eller hva? ...nååh nej, det kan det ikke være med den længde *LOL*
For var der ikke noget med at du ikke brugte de der tørrestativpiller?

Nå...det var lige et sidespring!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-10-04 19:51

tedd:
Nu skal det altså snart være.Jeg vil have en ny PC.med DVD brænder i,og alt muligt andet hurlumhej,men jeg tror
jeg venter til januar,så plejer priserne at være mere humane.
Mango:
Til din behagelige orientering,jeg ved ikke hvad en pornofilm er,jeg har ALDRIG set en,og jeg er fyldt med
LØGN

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-10-04 20:14

Animal planet !!!???.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 21:50

ja ..rpje..abernes planet du..men vi har det skie skægt...

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-10-04 23:00

Selv en direktør eller en arbejder er fabelagtige håndværker efter en portion porno…

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 23:06

Peter hva dælen har du indtaget?...Porno i større mængder eller hva?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-04 23:12

En porno film med Keldd?? Enten varer den 5 sekunder eller osse er det en viagra reklame med et før portræt på et par dage!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-10-04 23:15

Hvad tror du, jeg har jo lige vundet en DVD...!!!!!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-10-04 23:22

Fabelagtig billeder med skarpe detaljer. Og så kan man af”spille” den ”bag”læns….. YESSSSSS….

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 23:32

WOW hvilke muligheder Peter..der er jo fornyelse så det må fornøje fruen...øøh altså hvis du har en sådan?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-10-04 23:41

Jeg har haft, hun søgte nye græsgange. Jeg blev i nabolaget.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 23:51

arggh øv..nå, men så må du jo videre..hvor længe er det siden?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 28-10-04 23:56

..blot for lige at fjerne fluebenet (())

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 00:02

jamen Bennymanner dog..ja ja.vi er ved atsn rekord..*GG*

faldt lige over Gsolin..hold da op hvor er det for fedt..goe gamle dage!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 29-10-04 00:05

>>Mango
Tja det er længe siden. Hurtig hoved regning ca. 10-11 år. Så jeg har vært i frigear et stykke tid.
Men det skal du som ikke tænke på. For det er en livsform jeg lever godt med.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 00:08

gør jeg heller ikke..var bare nysgerrig...nåmen..bare du får det bedste ud af livet..

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 29-10-04 00:14

Med 3 unger. Kan det kun være interessant. Det give masser af bekymringer og glade stunder.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-10-04 04:31

tedd:
Den var under bæltesteddet
Og så er jeg væk et par dage,føsda,i Storbyen.
Peter:
Har du prøvet at kede dig???
Mango:I`l be back ,hyg jer
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 29-10-04 08:19

Keldd: Hvem har ikke det. De sjoveste ideer bliver skabt i den tilstand eks. Se her hvad broderfolket hygger sig med http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=355465

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-10-04 19:14

Hej allesammen
Friedaflip er på banen igen, så nu er niveauet lagt. Slemt nok med svampearne, trods alt overfusede han ikke alle nye brugere, som FF gjorde, men god fornøjelse med jeres nye lille inderkreds. Her står jeg af.
FF, du kan spare dit beskidte sprog overfor mig, for det giver ikke respons. Bare synd kandu ikke har oprette en shit-linje, der ville du garanteret få en masse deltagere.
binky

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 19:47

binky, jooh tak, det har jeg også mærket..hun er dog ikke her lige nu..og ved du hvad, jeg tror jeg har opdaget hvad der er galt...kvinden er jo syg, så vi må bære over med hende, den stakkel.

mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 19:51

Her er måske noget? :

Hvad er en psykopat?

Psykopater er kendetegnet ved at have et stort behov for kontrol og fokus på egen person. De er som regel ude af stand til at sætte sig ind i andre menneskers følelsesliv og behov. Det betyder at en psykopat kan overskride grænser og opføre sig på måder som almindelige mennesker vil finde uacceptable. Mange psykopater har desuden en fantastisk evne til at fralægge sig skyld og vil ofte prøve at charme sig ud af mange situationer.

Psykopater er ikke sindssyge. Det er man, hvis man har en manglende eller svigtende opfattelse af virkeligheden, for eksempel vrangforestillinger. Det har en psykopat ikke. Han ønsker blot at opbygge en verden af tilbedere, der retter sig efter hans ønsker. Derfor er der også godt fyldt op med psykopater rundt omkring i fængslerne, selvom man ikke nødvendigvis bliver kriminel fordi man har psykopatiske træk i ens personlighed. En psykopats krav om fokus og tro på egen storhed samt trang til at tilfredsstille egne behov på bekostning af andre, kan nemlig drive ham til store forbrydelser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-10-04 21:35

Rigtigt mango. du mangler bare lige at henvise til den side hvor du har fundet oplysningerne. Æres den der æres bør. Men her er linket: http://www.netdoktor.dk/fokus/psykopater.htm

Har I i øvrigt set at SA på sin hjemmeside profilerer sig selv således:
Citat
Måtte af jer har nok stillet sig selv det spørgsmål...Hvem fan er ham svampeArne - så til jer nysgerrige sjæle følger her lidt info.

Lidt om MIG:

jeg er 44 år og hedder Arne . Jeg bor sammen med min mor Sigrid som er 62 år gammel, har en hund som er 12 år ,den hedder Ib Rene', så har jeg også en kat som er 7, den hedder Emma, så har jeg også en undulat på 10 som hedder Dova og hun er så nuttet.

JOB:
jeg holder enormt meget af våben og ville derfor gerne ind på politiskolen men er ikke optaget.
Jeg har også søgt som sikkerhedsvagt i tivoli, men damen jeg snakkede med i telefonen sagde til mig at det helst kun var mænd som de ville have.
Derfor har jeg nu søgt ind for at blive pædagogmedhjælper i en fritidsordning, fordi vores nabo´s fætter har sagt at der leger de tit med våben.

BOLIG:
Jeg er skrevet op til en lejlighed i Gellerupparken, jeg glæder mig enormt meget til det men man må ikke have mere end 1 dyr der, men min mor siger at jeg bare skal lade være med at fortælle om de 2 andre og så er der ikke nogen der opdager det.

FERIE:
Jeg har været på ferie både i Århus og udlandet nemlig Harzen i Tyskland. Jeg kunne enormt godt tænke mig at få min drøm opfyldt om en rejse til Gardasøen som ligger langt væk og der er varmt der.

SPORT:
Jeg har lige meldt mig til boksning, da min mor sagde at det ville være godt nu hvor jeg er begyndt at arbejde i en fritidsklub, så det glæder jeg mig meget til at prøve.

LIVRET:
Min livret er ris, min kagelivret er riskager,og min ynglingsdrik er ris-the,
det er bare ærgeligt, at jeg ikke selv kan lave mad, da jeg gerne selv ville kunne koge min egne ris.

Det giver jo unægteligt svar på nogle af de spørgsmål, nogle af os har stillet såvel os selv som andre vedr. SA.

Læg i øvrigt mærke til hvem han har opkaldt sin Undulat efter!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-10-04 09:52

Ja ja,og nu til noget helt andet.
Da der skal trækkes lod om månedens brødrister,bør der fra jer derude ikke stilles nogen som helst forventninger,
al den stund,at det som bekendt er mig der vil vinde den.
Ha` en god søndag,hilsen Keldd

(er dova en undulat?????????)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 19:15

Keldd hvis du har brug for den brødrister så er den dig vel undt

Arne jeg gider slet ikke kommentere dine indslag længere..

Nu kender jeg ikke dova..kun Medova og det er ikke en undulat

binky..hvilket indlæg er det du henviser til?

og ja fortsat god søndag, der der er tilbage.

Veenligst mangosus

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 31-10-04 21:04

Det var da utroligt med dig Keldd. Det nærmer sig. Du kan da bar ønske dig sådan en i julegave. Der er ikke plads til et rundstykke i en dvd afspiller.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 21:23

Keldd skal ikke have brødrister eller andet isenkram for han har meget mere brug for en varm trøje og et par varme sokker når han skal ud og køre på skrallert her i de kolde måneder.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 21:36

Keldd
Du er for sent ude med brødristeren.
Jeg så lige, at emesen var overbevist om at være blevet lovet den i morgen

mvh dova som måske nok kan få en lille fjer på en sjælden gang, uden af den grund at være en undulat

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 21:55

dova..ja det er jo det ikke? *LOL*

Tror også keldd skulle ønske sig en striktrøje til jul...tror det bliver en kold vinter i år...er det ikke ved at være længe siden vi sidst havde en rigtig streng vinter?...såen med masser af sne!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-10-04 22:02

Æv,jeg vil ikke have strikketrøjer og varme strømper,hvis der er noget der skal varme mig,
finder jeg på noget andet.........at I bare ved det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 22:11

ØØhh Keldd godt nok finder kvinder sig i meget, fra jer mænd for at i skal have det godt...men at skulle sidde og varme dig når du kører knallert..det er nok liiiige i overkanten *LOL*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 22:35

En rygvarmer

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 22:50

ja man kan da få dem der varmer hele vejen rundt..i Matas, forærede min skønne mand sådan en...det er godt når han går og murer ude i den kolde efterårsblæst....Jeg kan jo ikke være der hele tiden og varme ham vel?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 22:52

mango
Det der med masser af sne, det ka' jeg nu godt undvære.
Det er sgu så besværligt, her langt ude på landet, hvor vejen kun bliver ryddet hvis vi gør det selv

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 23:06

Dova, man kan jo have gode naboer. Min bor godt nok 400 m. væk, men han fortsætter ned til mig og tager min indkørsel (50 m.) når han har ryddet sin egen og når han nu er i gang med traktoren alligevel.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 23:09

Det er som om at deltagerne er kommet lidt uden for det emne som <briani> startede denne tråd med.

HELDIGVIS !!!! Lad det fortsætte på denne måde......indtil videre

Der kan jo hurtigt opstå nye "store" problemer der skal afklares.

Fortsat god "snak".

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-10-04 23:11

Hej jakjoe,hvem varmer dig fortæl det nu.
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 23:13

Ja dova..det har du fuldstændig ret i..det er dælme heller ikke fordi jeg har lyst til det..i en kørestol uden vinterdæk, kommer du heller ikke langt.......

Bjarne du har sgu da en drømmenabo...vi er heldigvis og bemidlet med nogle skønne naboer...altid parat til at give en hånd med og har man bryllup, konfirmation eller er din gamle far død..så er der en skulder og en buket..

ja gode naboer...tror mest de findes ude på landet..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 23:15

Jakkejoe er det her trods alt ikke bedre end homo fungus?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 23:15

Jakjoe..mangler du varme?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 23:17

den indre glød og min veninde.

Det sparer også på varmeregningen

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 23:19

BjarneD> Hvem f... er "homo fungus"...er det én jeg bør kende

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 23:24

Bestemt ikke en du bør kende, eller rettere nogen. Frit oversat efter mig: Den menneskelige svamp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-10-04 23:31

Jeg vil gå op og fortsætte min drøm, fra i går.
Drømmen starter altid med jeg er styrtende rig samt at mine villige kvinder sværmer om mig ,
i gennemsigtigt,sån noget tyndt noget ah I tror kun jeg drømmer,satans også,
det gør jeg også
Godnat,og sov godt alle

Kommentar
Fra : mango

Dato : 31-10-04 23:31

jaa, den homo fungus...som ikke kan fungere blandt andre mennesker....har jeg forlængst mistet interessen for..det er for anstrengende..der går svamp i for mange ting!

jakjoe, er glad for at du kan spare på varmen...olien er dyr lige nu.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 23:41

mango> Jeg har "fjernvarme"

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-04 23:44

Hejsa

Det går jo strygende
I skrivende stund har dette spørgsmål rundet de 474 indlæg
MEN den længste spørgsmål rummer 516 indlæg herinde
Så efter 43 indlæg mere så lukker jeg denne her
Så bliver det en ny rekord.

Mvh
Og gonatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-04 23:44

Hejsa

Det går jo strygende
I skrivende stund har dette spørgsmål rundet de 474 indlæg
MEN den længste spørgsmål rummer 516 indlæg herinde
Så efter 43 indlæg mere så lukker jeg denne her
Så bliver det en ny rekord.

Mvh
Og gonatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-04 23:50

Ja på den måde kommer jeg jo hurtig derop

Men det var nu ikke med vilje,da jeg have skrevet mit indlæg,så glemte jeg denne smiley efter brian
så klikkede jeg på stop-og satte den ind-og klikkede på send indlæg igen
Og vupti så kom samme kommentar to gange

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 23:53

Den er..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-04 23:56

............god med dig, Brian!

Og så får frøken Frida med de mange aliaser jo ret i at du vil slå rekorden.
Så nu skal du nok have en tur med de evendelige kedsommelige superlativer som eksparret anvender.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-11-04 00:06

Hejsa Bjarne

Har ikke set at vores fælles veninde nævne nogen steder at jeg vil slå rekorden

Så den forstår jeg ikke rigtig.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-11-04 00:26

Har muligvis blandet det sammen med et eller andet om hvor der er flest indlæg. Lang dag.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:41

hvorfor ikke lukke denne tråd???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:41

hvorfor ikke lukke denne tråd???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:41

hvorfor ikke lukke denne tråd???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:41

hvorfor ikke lukke denne tråd???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:44

hov det må i undskylde, men serveren er langsom så man kommer til at trykke for mange gange

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:44

hov det må i undskylde, men serveren er langsom så man kommer til at trykke for mange gange

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 17:44

hov det må i undskylde, men serveren er langsom så man kommer til at trykke for mange gange

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-11-04 19:29

hmm trold du vil gerne have den lukket hva?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-11-04 20:15

oprigtigt undskyld, jeg syntes bare det er uddebateret, derfor burde jeg jo ikke spamme tråden. Sker ikke igen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-11-04 22:23

jamen du har da helt ret..glæder mig også til at der ikke er 75 mails fra kandu hver gang jeg åbner min post

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 22:34

Ja mango, det tror jeg der er mange der gerne vil. Som Trolden siger er sagen uddebatteret for længst. Det ved Briani også godt. Men han synes blot at det kunne være sjovt at slå en gammel Kandu-rekord. Men som nogen har sagt: Hvad glæde har man af at være nr. 1. i kategorien Biologi, hvis man har snydt sig til den. Og hvad glæde kan Brian ha' i en rekord, der er fyldt med smalltalk og repetitioner? Den vil måske nok stå som en rekord, men de der har hoved nok til at gennemskue ting, vil også kunne gennemskue den nye rekords kvaliteter.

Så Brian: Luk nu den tråd. Hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 22:53

mango

Du bestemmer selv, ligesom alle andre ca. hvor mange mails der er hver gang du åbner din post. Hvis du helst vil være der hvor mange siger deres mening, får du mange mails. Hvis du har været træt af SA og min disput, kunne du jo blot ha' fjernet fluebenet. Det samme kan siges om Briani der startede denne tråd. Og alle andre der synes at det er
"ÅH så forfærdeligt at høre på".

I minder mig mest om de tre gamle mænd, der ligger oppe i klitrækken med langtrækkende kikkerter, og forarges over disse "Skamløse, sikkert også Løsagtige og (næsten) nøgne piger, der på den mest ulækre måde "Påtvinger" sagesløse pensionister deres usømmelige og aldeles ulækre nøgenhed (Slurp)."

How PæSkræjjer hår do noj te' å klar æ winnier mæ? (Har du noget kikkertrens)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-11-04 22:58

Jamen Arne det var nu ikke så alvorligt ment, kun var det da træls, at få en masse mails, fordi nogen synes det var sjovt at spamme..egentlig derfor jeg skrev det..og ja jeg ved da godt, at jeg kan fjerne fluebenet, men her sker jo meget andet end jeres fnidder fnadder...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-04 23:01

Jeg ville da ønske, at der var nogle, der kunne gennemskue andet end rekorder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-11-04 23:22

ans - Du og jeg - Jeg og du.

mango - Men denne tråd er oprettet af Brian med et specielt formål. Læs selv i top. At I andre så synes at det er fedt at bruge den til smalltalk, for at hjælpe Brian til en Kandu-rekord, er da mildest talt dumt. Som du godt ved koster det kun 1 ledigt point at åbne en smalltalk. Gør det. Vi tales ved ven.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-11-04 00:08

Hejsa Arne Jakobsen

Da det er mig der har stillet spørgsmålet,ja så er det også mig der bestemmer hvornår den skal lukkes
SÅ ER DET SAT PÅ PLADS.

Angående at jeg vil sætte en ny rekord herinde,til det vil jeg bare lave denne smiley

Min kommentar i går aftes kl 23:44 var ment som en joke, skrevet efter jeg have nærlæst alle de indlæg som er kommet i denne tråd især den kommentar fra ans 18-10-2004 kl 14:26
Citat
Så skulle dette indlæg være nr. 245

Den længste tråd, der har været på kandu sluttede med 512 indlæg, men spørgsmålet er blevet slettet.

Så jeg tror, at den længste tråd på nuværende tidspunkt er http://www.kandu.dk/dk/spg/22840 med 303 indlæg, men det kan denne tråd da nemt overhale

Længere nede kommer Fridafup ind og fortæller at den længste tråd er på 516.

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-04 00:29

Hej Brian.

Jeg har aldrig sat spørgsmålstegn ved din ret til at bestemme over din egen tråd.

Men jeg er aldeles sikker på at du har fået svar på dit spørgsmål.

Hvis du synes at det er sjovt at slå en eller anden Kandu-rekord, så gør du bare det.

Kan du ha' det godt. Vi to mødes jo helt sikkert i en anden tråd. Fordi vi begge er af den type som har viden som vi gerne vil dele med andre.

Vi tales ved Brian.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-11-04 00:48

Hejsa igen Arne

Ja vi tales ved.

Det kan godt være jeg har fået et svar,men intet har hjulpet,alt er jo ved det gamle imellem jer to.

Citat
Så Brian: Luk nu den tråd. Hilsen Arne Jakobsen

Nej der var inge spørgsmålstegn at se i denne udtagelse.

Nu vil jeg se dyner,kan du sove godt når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-11-04 00:53

Rettelse

inge=ingen

Undskyld arne

Brian

Ps-har en elskerinde som hedder inge-det var nok hende jeg have i tankerne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-04 01:03

P.S.: Patsy insisterer på at sende et dybtbrølt: MUH-ligfniiiiis Brian-tyr!

.. skrup så i halmen din lille frækkert ..

....................................................................................................................

Ja Ja - så kommer Far og og putter dig.

Satans - den skide mikr....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-04 01:22

Ja Brian.

Ref. din Dato : 02-11-04 00:48
Citat
Det kan godt være jeg har fået et svar,men intet har hjulpet,alt er jo ved det gamle imellem jer to.

Troede du virkeligt fra start, at du kunne ændre noget ved det?

Og hvad så hvis det er sådan imellem os 2?

Det betyder intet, hverken for dig eller andre, så længe I ikke omtaler eller er med i tråden/trådene.

Tillad mig lige endnu et citat:
Citat
I minder mig mest om de tre gamle mænd, der ligger oppe i klitrækken med langtrækkende kikkerter, og forarges over disse "Skamløse, sikkert også Løsagtige og (næsten) nøgne piger, der på den mest ulækre måde "Påtvinger" sagesløse pensionister deres usømmelige og aldeles ulækre nøgenhed (Slurp)."

How PæSkræjjer hår do noj te' å klar æ winnier mæ? (Har du noget kikkertrens)

Og så ka' do godt gi mæ di poæng.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-11-04 01:44

Citat
Og hvad så hvis det er sådan imellem os 2?

Det betyder intet, hverken for dig eller andre, så længe I ikke omtaler eller er med i tråden/trådene.

Det kan du have ret i, men når I så bekriger hinanden i "tråde" som en anden/andre bruger(e) har oprettet, hvad hjælper det så?

Jeg tror ikke at, nogen bruger kan hjælpe.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-11-04 09:33

PYH - HA ! (tørrer sveden af panden smiley)
Jeg drømte, at jeg reddede Oprah Winfreys liv lige på et hængende hår. Mens et talkshow var ved at blive optaget havde en gruppe gangstere sneget sig ind bag scene og forsøgte så ubemærket som muligt at komme på skudhold. Jeg opdagede selvfølgelig straks de suspekte personer og fik dem i en intens kamp elimineret en efter en uden at Oprah og gæsterne i studiet nogensinde opdagede at de var i fare.
Se det kræver sin kvinde! (stolt smiley)
Og det sætter skrærmydslerne her på Kandu i et perspektiv, så de svarer til krummer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-04 09:35

Kære ans. Det med at bekrige hinanden i andre tråde: Det er KUN SA der gør det. Det er ham der er bekrigeren. Jeg forsvarer mig blot. Og kun i tråde han eller andre har åbnet til formålet, som f.eks. denne. SA derimod dukker op i næsten alle tråde og spreder lort. Det er osse KUN SA der skriver latterlige tips for at genere mig. Jeg har aldrig skrevet et tip for at genere nogen. Kun enkelte for at advare imod en forfalskning, men det har andre og større Kanduer end jeg også gjort senere end mig. That's the difference. KNUZZ AJ

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-11-04 11:07

Oj,mulberry:
Der er nogen onde nogen efter mig,vil du ikke komme og
redde mig????
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-04 14:15

Jeg fik hende efter du vågnede mulberry

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-11-04 10:18

Hejsa

Sikke en dejlig ro der er kommet på svampefronten
Mon mit spørgsmål har hjulpet-NEJ det er nok for naivt at tro

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-11-04 10:27

Nææh, jeg tror bare ikke der er mere,..nu kan der vist ikke koges mere suppe på den svamp!

Nattefrosten er jo også kommet

Kommentar
Fra : binky

Dato : 05-11-04 15:54

Ja, nu er svampesæsonen desværre snart forbi, så mon det bliver snemænd, der skal til at bekæmpe hinanden?
Håber, du runder rekorden.
mvh
binky

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-11-04 17:12

Hejsa

Ja de er nok gået i hi.

Men det kan da godt være der snart kommer en vild disskution fra de to herre om,hvem der kan bygge den største og flotteste snemand

Mvh og god wekeend
Brian som snart lukker og skukker denne lange tråd

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 07-11-04 14:44

Er der sket noget her de sidste 24 timer? næhhh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-04 18:05

Velkommen til dig 24timer - der har været her på kandu i 24 timer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 18:25

Nå det tror du Bent.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-04 18:45

Nej, men tiden må vise hvem der har det nick

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-04 18:48

Da dette er indlæg nr. 516 så vil den tidligere rekord blive slået, om ikke andet når Briani lukker spørgsmålet.

Rekorden er slået, briani har pt. den længste tråd på mere end 516 indlæg som jeg tror glæder Hefaites - der lyder som om at hun holder meget af ham.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 07-11-04 22:18

bentjuul

Tak bentjuul

Skal man slå en rekord her?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 22:29

24 timer og hvor det går!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 22:39

Bjarne,der var noget jeg skulle spørge dig om,men nu har jeg glemt det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 22:47

Mon ikke det var om der skal være mellemrum efter komma?
Keldd jeg troede du var gået i vinterhi.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 22:59

Bjarne, du har jo ikke været ovre i Skype tråden,men hør lige:
Jeg roder med en gammel PC.Den kører Win 2000.
Proceslinjen sidder i toppen af skærmen,hvordan får jeg den ned i bunden af skærmen?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 23:11

Prøv at sætte markøren på et tom sted på linien, hold venstre museknap ned og træk, stadig med musekanppen nede, ned på plads. Hvis det er den samme vi taler om.
Det er ikke sikkert du får fat første gang, men prøv nu.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 23:24

Bjarne:
Det bliver i morgen,for det er een længere henne ad vejen der har fået en gammel computer.
Så ser vi hvodan det går.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 23:27

Den fikser du da bare

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 23:35

Bjarne,har du Skype??
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 23:45

Ikke installeret. Det kræver bedre mikrofon end jeg har for den ligger oftest og roder mellem alle ledningerne som jo ikke bliver sat fast fordi der altid er et eller andet eksperiment eller så'n.
Messenger logger jeg heller aldrig på for så er der altid en der lige skal fortælle en hel masse (eller spørge).

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 23:57

Nu var du ikke med i Skype tråden,og jeg skulle meldes til, købe headset (99kr.)og så gik det ellers derudaf.
bentjuul og emesen havde det i forvejen (Skype) så vi fik talt med hinanden.
det var sgu en sjov oplevelse,når man kun kendte hinanden fra skrift (altså her).
Du kan se hændelsesforløbet her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/53072
hvis det var noget.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-11-04 00:07

Det var en ordentlig mundfuld. Da jeg havde nået halvvejs var jeg begyndt at skimme let og så fremdeles. I har rigtigt hygget jer.
Nat, nat!

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 10-11-04 09:47

Tak for svaret rpje.

Også tak til alle jer som har deltaget i denne lange tråd.

jeg lukker nu da det ser ud til at der er kommet fred i svampekrigen

Mvh
Brian