/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bærber køb
Fra : qwedsazxc
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 15-10-04 12:12

jeg har bestemt mig for at købe en bærber men den må ikke koste så meget op til 7000kr den skal bruges til at gå på nettet og til at hente musik og brænde det og skal også være med dvd

hvis der nogen af jer der har set en billig en vil jeg gerne have et link det til.

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 15-10-04 12:26
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-10-04 13:03

Prøv http://www.computercity.dk/

de har pt. 3 modeller til kr. 6.999,-

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-10-04 13:35

Hvis du ikke er afhængig af at skulle tage computeren med dig bør du købe en stationær der langt bedre ville kunne opfylde dit behov og som jo også er langt billigere at reparere og opgradere.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 15-10-04 14:31

*GG* det ser ud jo ud som om han har bestemt sig for en bærbar.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 15-10-04 14:39

men jeg har lagt mærke til at mange af de billige har en prosseser som hedder celeron hvor gode er de

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-10-04 15:02

Celeron er ikke den bedste processor til bærbar, men i dit prisniveau er det det bedste valg.
De bedste processorer hedder Intel Centrino, men koster en hel del mere.