/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kattemad
Fra : briani
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 15-10-04 09:51

Hejsa

Hvorfor findes der ikke kattemad, der smager af mus?

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 15-10-04 09:52

Æhmmm, gør der ikke det? Jeg må indrømme at jeg slet ikke har smagt noget af det. Og jeg har heller ikke smagt mus......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 09:56

Der kom du mig i forkøbent hansen9, men jeg kan da oplyse at rotte smager lidt som kanin

Tilgengæld er det ikke noget problem at købe mus hos dyrehandlen. Det kunne være jeg skulle prøve det, hvis jeg skulle blive træt af rotte

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-04 10:05

Som Garfield siger :
Hundekiks er noget fup !
De smager ikke en skid af hund.
Gambrinus

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 15-10-04 10:06

Fordi som regel når en kat fanger en mus leger den bare med den indtil den er død, eller ikke gider mere. Det sker faltisk ikke ret ofte at katte spiser mus....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-04 10:19

Mit marsivn ælsker mussehaler.
Så nu bruger jeg trådløs.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-04 10:37

Briani-------> er du meget sulten ??????? Og hvordan smager mus foriøvrigt ????????????????????

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 15-10-04 11:09

MMMMM marsvin er lækker spise hvis du er inka, men det spises stadig i de fattige dele af sydamerika

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.sit.fi/~riskaj/fotona/images/Ecuador/marsvin.jpg&imgrefurl=http://www.sit.fi/~riskaj/fotona/images/Ecuador/&h=736&w=1168&sz=141&tbnid=MgrHkrAvTkUJ:&tbnh=94&tbnw=149&start=1&prev=/images%3Fq%3Dmarsvin%26hl%3Dda%26lr%3D

det her et det FØRSTE billede der kommer på google hvis du søger på marsvin.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 15-10-04 11:09

nå den virker ikke ordenligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 11:19

Billedet ligger cached hos Google og kan ses, hvis man kopiere xyzzygy's link op i browserens adresselinje, men URL'en er død : http://www.sit.fi/~riskaj/fotona/images/_Ecuador/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 15-10-04 11:28

bare søg på marsvin under billeder, det ligger som en slags FTP

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 15-10-04 11:57

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 15-10-04 12:21

Det er da logisk. Mus er gratis, så det kan simpelthen ikke betale sig.
Garfield har også sagt: Vis mig en kat der spiser mus, og jeg skal vise jer en kat med dårlig ånde.

MV.
Peter Jensen