/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
kabinet
Fra : dayworker24
Vist : 320 gange
2 point
Dato : 14-10-04 20:23

hvor lang tid tager det ca. at skifte et kabinet ud med et andet.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-10-04 20:36

Tjaaa, Jeg kan gøre det på en times tid.
Det kommer også helt an på kvaliteten af det kabinet, du køber.
Hvis det er første gang du forsøger dig, vil det jo nok tage noget længere.
Husk at noterer dig hvordan de forskellige kabler er placeret.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 14-10-04 22:00

Mit råd er nu en gang, meget kraftig, at holde dig fra selv at gå i gang, hvis du ikke har prøvet det før. Der er mange "tricky" ting der kan gå galt. Kender du en, som har styr på de dele, så få ham/hende med. Du risikerer at stå uden computer bagefter. Kender du ikke nogen, så oplys hvad landsdel du bor i, så kunne det jo være en herinde som vil give en hånd/være med og lære fra sig.
Hilsen tukols

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 14-10-04 22:02

synes i det er 3 hundrede værd at få gjort

Accepteret svar
Fra : tukols

Modtaget 2 point
Dato : 14-10-04 22:07

Det er en fair pris. Er det en du har tillid til, og som ved hvad han har med at gøre, og tager garantien hvis det går galt..............så er det billigt.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 22:16

En der ved hvad han/hun gør, som flytter for 300 ..............ok pris.

Kommentar
Fra : mbth

Dato : 17-10-04 10:56

Hej !

300 er en fair pris. Det tager mellem ½ og 1 time for at skifte kabinet, vel og mærke et standard kabinet. Hvis det skal moddes eller lign. tager det selvfølgelig længere. Når du skifter kabinet så husk at hvis du investere i et kabinet i en god kvalitet letter det dels arbejdet, men giver også et godt basis for opgraderinger i fremtiden.

God fornøjelse.

MBTH

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 05-03-05 14:27

Tak for svaret tukols.