/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
cs
Fra : ickici
Vist : 400 gange
20 point
Dato : 22-07-02 14:00

hej jeg har købt et kabinet og bundkort + grafikkort kan det værer rigtig at når jeg spiller over nettet at det skal hak ved nogle baner

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 30 point
Dato : 22-07-02 14:16

Ja det kan det sagtens

Det kommer an på hvilken forbindelse du selv har, og i særdeleshed
på hvilken forbindelse serveren står.

Men hvis jeg skal hjælpe mere, skal jeg også vide noget mere, om hvilke baner, osv. osv.

/Philip

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 22-07-02 14:17

1. Dit grafik kort skal helst være mindst 32MB for at spille CS uden at det hakker
2. Du skal have RAM nok (mere end 128MB) i din Pc så den kan huske HELE det grafiske område på skærmen så skulle du ikke have nogen problemer

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-07-02 22:04

Jeg vil nu give philipf fuldstændig ret. Des langsommere din egen forbindelse er og des mere den server du spiller over er belastet, des sløvere og langsommere vil dit spil køre, da siderne ikke altid hentes så hurtigt som du skal bruge dem. Derfor vil du mærke at det hakker en del.

Og faktisk er det ikke nok, at din maskine opfylder de krav som tariliex skriver, du bør lukke alt udnødvendigt ned, som ligger og kører i baggrunden, som kan virke forstyrrende og som absolut ikke er strengt nødvendigt for at du kan spille.

Men behold for guds skyld antivirus og firewall kørende, da dette er det sidste om noget man vil lukke ned når man spiller over nettet. Det kan absolut Ikke anbefales, at lukke disse to ned.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 22-07-02 22:37

ZONKER: Og faktisk er det ikke nok, at din maskine opfylder de krav som TARILIEX skriver, du bør lukke alt udnødvendigt ned.....

hvorfor skal jeg blandes ind i det?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-07-02 12:30

undskyld jeg så fejl. Jeg mente selvfølgelig Santa2002.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 23-07-02 13:15

Der er jo lidt ret i alt hvad vi har sagt og den med grafikken er nu det eneste jeg havde problemer med dengang jeg prøvede CS men det blev løst da jeg satte et GeForce 4 m/64MB Ram i min computer

Min forbindelse er Stofanet og det kører fint

HVIS man har Norton AntiVirus kørende så svækkes internet forbindelsen betydeligt

Jeg vil anbefale ZoneAlarm som firewall som det enwste kørende program

Cya

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 23-07-02 13:51

Det er også et spørgsmål om at sætte sin config.cfg ordentlig op.

Jeg har et DDR grafikkort med 32MB ram, og jeg har ingen problemer med
at få 99 fps...........

/Philip