/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Til kaptajn_kaber
Fra : Jernladyen
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 10-10-04 12:50

Jeg kunne rigtig godt lide dit tip ang. svampene. Og da bedømmelsen af tippet som sædvanlig var helt ude i hampen, får du lige nogle point her.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 14:38

Hej Jernlady. Tippet var morsomt nok, blot ikke korrekt. Der er masser af arter der sagtens kan blomstre op igen efter nattefrost. Nattefrosten ødelægger blot de frugtlegemer der er kommet op. Jeg har i nogle år kunnet plukke KarlJohan i december, lang tid efter den første nattefrost. Mvh. AJ

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-10-04 14:46

Det var nu nærmest også den den der omhandlede, at vi kunne slippe for flere svampetips. Det er dødirriterende, at du og svampearne ikke kan finde ud af, at lade hinanden være i fred. Efterhånden er jeg begyndt at slette alle tips om svampe fra dig og svampearne uden at læse dem, bare for at blive fri for den evindelige konkurrence/hakken på hinanden. Og jeg vil trok, der er mange, der har det ligesom jeg.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 10-10-04 15:16

Kære Jette!

Det tips har fået 1½ * mere end det var værd at du så er et sød og venligt menneske der gerne vil gi kaptajnen nogen af dine point det er din sag, men er vel i bund og grund forkert du gør det, eller hva.?
Men tippet er hamrende forkert.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-10-04 15:34

Hej svampearne.
Nej, jeg synes ikke det er forkert. Det der er forkert er, at du og Arne Jakobsen bruger tips til at bekrige hinanden. Det kan i bruge spørgsmålene til. Dem kan man nemlig fjerne fluebenet på, så man ikke er tvangsindlagt til jeres krig.
At jeg giver kaptajnen nogle point for et tips, der sådan set siger det samme, er fordi jeg er dødtræt af den elendige bedømmelse af tips. Og desuden har jeg ikke noget at bruge mine point til. At det lige var kaptajnen der udløste pointene, er sådan set underordnet. Jeg har haft lyst til at give gode tips, der var dårligt bedømt point flere gange. Forskellen er bare, at nu gjorde jeg det omsider. Jeg er nemlig næsten lige så træt af de elendige bedømmelser, som jeg er af jeres krigserklæringer.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 200 point
Dato : 10-10-04 17:01

Findes der ikke et sprøjtemiddel mod svampe ?
Jeg er ligeglad om det er forbudt eller ødelægger grundvandet.
Bare det kan holde svampene i ave.
Gambrinus

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 15-10-04 17:42

jo du kan enten pisse på dem eller hælde hancockspils over dem.

Godkendelse af svar
Fra : Jernladyen

Dato : 15-10-04 18:35

Tak for svaret Gambrinus.