/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
sims2 uden cd i drevet
Fra : miritdk
Vist : 1236 gange
40 point
Dato : 10-10-04 11:18

nogen der kan huske hvad det er for et program der kan bruges til at køre forskellige spil - i dette tilfælde sims2 - UDEN at behøve at have cd´en i drevet ????
Kender ikke meget til de sims spil - men ved det kun drejer sig om sims2 - og husker bare slet ikke hvad det var jeg engang rådede vedkommende til.

sorry har ikke masser af point - men vil da gerne hjælpe den stakkels familie der ikke kan få husfred *G*

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 11:24

Det kan du gøre med disse to programmer:

Alcohol 120%:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=1058

Daemon Tools 3.33
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=913

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-10-04 11:28

CloneCD ka’ klare det. Bruger det selv.
Du lægger cd’en ned på harddisken som en image-fil.
I ”Denne Computer” kan du så ”lægge” dine cd’er i et image drev.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 11:30

Du skal huske hvis du ikke har den i .bin eller .img skal du først rippe den ned på din harddisk, dette kan du gøre med f.eks.

Iso Buster:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=636

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-04 12:08

har sendt svarene videre - fik spørgsmål tilbage om den så kørte helt ok - og lyde og det hele fungerer - sorry - ved ikke en disse om disse spil - men det er vist sims narkomaner der spørger mig
så problemet er ikke helt klaret endnu.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 12:35

miritdk forstår ikke helt hvad du skriver der, hvad er jeres problem nu så?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-04 13:05

steffansteffan--->>> de ville vide om de kan spille sims2 med lyde og alt der er af funktioner hvis de installerer en af de nævnte programmer - og det kan jeg jo ikke svare på *G*

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 13:11

miritdk det akn du godt, hvis du laver en .bin fil af cd'en for du alt med, lyd, menuer, alt. Så det er ikke noget problem, så åbner du så den bin fil eller img fil med et af programmerne overnover.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-10-04 22:42

stefffansteffan - ja det lyder jo nemt *G* - men tror du jeg ved hvordan - eller dem jeg prøver at hjælpe ??? NIKSEN nemlig - håber du eller en anden måske kommer forbi her og kan give en vejledning - pyyyyhhhhh - **

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 12-10-04 17:31

Det her program skulle være godt
http://www.gamejackal.com/maplom.asp

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-04 11:53

Tak for svaret tedd.

det er den der blev ledt efter - ikke om jeg kunne huske den *G* - men dem der skal bruge den vil ikke købe den og kan ikke finde ud af den - så indtil videre bliver der kørt med daemon ( som ikke er så ringe endda ).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 00:47

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=913 kører glimrende selv på meget tunge spil