/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
PC fryser
Fra : ibjc
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 10-10-04 10:42

Er der nogen der har erfaring med Asrock K7VT4A+ ? der er bestykket med AMD 3000+ processor og 512 Mb kingston Ram, -ind imellem der arbejdes "fryser" mus/keyboard og det varer et øjeblik så virker det igen, er der noget med Win SP2 der ikke helt er iorden ?, eller andre tip til afhjælpning af problem ?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 10-10-04 10:44

Prøvet og ryde lidt på min computer, kan være den er meget forrodet, prøv og slette din temp mappe, lav en diskoprydning o.s.v alle de ting der.
Du kunne f.eks. følge denne guide til og fjerne unødvendige filer med:
http://www.pcfreek.dk/visartikel.asp?id=4

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 10:55

Prøv at bruge online værktøjet på www.spywarefri.dk og få tjekket om den er ren.

Slet midlertidige Internetfiler ( InternetExplorer Funktioner Internetindstillinger > Slet filer)
Slet indholdet af temp mappen C:\Documents and settings\>brugernavn<\Lokale indstillinger\Temp

Er det noget specelt der arbejdes med?
SP2 er ikke fejlfri, langt fra.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 11:04

Du skulle måske også tjekke hvad du har til at starte op og køre sammen med Windows.
Det kan gøres ved at skrive i Kør msconfig - OK, åbne fanebladet start. Du kan så forsøgsvis deaktivere hvis der er noget du mener ikke at have brug for.