/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Nåå bette Arne
Fra : svampearne
Vist : 457 gange
3 point
Dato : 09-10-04 22:02

Kære Arne !

Jeg har nu flere gange efterlyst nogen svar fra dig og flere og flere spørgsmål hober sig op, så jeg prøver lige at samle nogen af spørgsmålene i din elskede biologi, jeg skal nok sende flere point til dig efterhånden som du svarer

Igår havde du et tips
http://www.kandu.dk/dk/tip/9276

Du er så glad og stolt af dit tips du i en anden tråd siger >>fra Absolut troværdig kilde
Det var et tips som var en direkte afskrift fra et nyhedsmagasin tilbage fra og hold nu fast kære læsere Nøjagtig dato d. 18/7-03
opklaret af dova http://www.kandu.dk/dk/spg/51064

SPØRGSMÅL nr 1 ...HVORFOR KOPIER DU ?
SPØRGSMÅL nr 2 ...HVORFOR ER DU KOMMET TILBAGE ??
SPØRGSMÅL nr 3 ...HVORFOR KALDER DU ANDRE ÅNDSSVAGE OG IDIOTER ???

Kærlig Hilsen SA /
der er mægtig stolt af sin 1.plads i katagorien biologi ..tak tak for jeres opbakning

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:11

svampearne...det hedder "et tip" og "tips" når det er i flertal......
Tror du trænger til at kigge lidt på Kamilla's hjemmeside! Kig under "Hed porno".....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 22:22

svampearne og arne. jacobsen. Vil I ikke være søde og venlige med stoppe denne verbale "krig". Jeg er sammen med andre dødtrætte af alle de tips mm og andre indlæg, i masseproduktion, hvilket bevirker, at andre seriøse indlæg, tips og spørgsmål, meget hurtigt forsvinder ud af seneste 25, som er det det mest læste her på Kandu. Jeg synes det i har kørt, har varet længe no nu. Jeg hentyder ikke til jeres indlæg, da jeg ikke har forstand på dette. Min kone og jeg spiser mange svampe, men køber dem altid i forretninger.

PLEASE, hold nu op, med denne krig. Ellers vil den komme til at vare lige så længe som "Krigen" mellem Israel og Palæstina. Iøvrigt uden uden nogen sammenligning. Bare et billede.

God week-end til alle
Franksp

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 22:38

Axelise er det ikke dig der er her www.string-emil.de ??

Franksp skal jo ligesom ha nogle svar ik !!! Jeg er ikke i krig

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 22:52

OK, men jeg synes det fylder for meget her.

mvh
Franksp

PS. Det er bare min og mange andres menig. DET VAR OGSÅ KUN EN HENSTILLING. Jeg er meget stor tilhænger af, at vi bevare vores ytringsfrihed her i Danmark, med henvisning til TV-avisen i aften

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-10-04 22:53

B. t. i.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 23:04

franksp jamen det afhænger jo af øjnene der ser.
Du vælger f.eks at bruge 2 tråde på at byde en bruger WB.
Jeg skriver arne i overskriften, så står det dig og konen frit for at kigge i tråden.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-10-04 23:32

Vrøvl svampearne. Hvis du læser ordentligt efter, var den den første med henvisning til et forkert link. Derfor lukkede jeg den straks, da jeg jo ikke kan slette den.

Franksp

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 23:40

Nu du snakker om øjne svampearne,please fortell meg hvem ser du først i spejlet om morgenen??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 23:42

Sorry svampearne,glemte jo,skål du

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 23:54

Jeg ser en motherfucker af en svamp i spejlet. Så det er ikke det kønneste syn

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 23:54

Jeg ser en motherfucker af en svamp i spejlet. Så det er ikke det kønneste syn

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 09-10-04 23:55

hoooooooov.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 23:56

Sorry men hvor mange er i???????

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-10-04 00:00

Faen hedder det nu?,åh personlighetsspaltning eller,må jo også være andre ord der dækker den tilstand?

Kommentar
Fra : netper

Dato : 10-10-04 00:10

Jeg syntes snart det er på tide at kandufolkene vågner op og får spændt deres sikkerhedssko på så de kan få sparket alle de her laterlige arner ud.

For det her ødelægger sku kandu

Efterhånden meget iriteret kandubruger

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 00:13

> holniesl

Skizofreni hedder det også.

Kommentar
Fra : arne.jacobsen

Dato : 10-10-04 00:28

Skål du gamle

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 01:10

Tillykke med førstepladsen SA. Jeg tror ikke du er stolt af placeringen, idet den er erhvervet på uhæderlig vis (ringe svampetip og ingen svar på svampespørgsmål) men blot er tilfreds med at holde arne.jaKobsen på en sekundær placering, da du, som vi andre, har fundet ud af det kan pisse ham af.
Iøvrigt: SKÅL holniels

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:13

Skål Reset.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 01:17

Tak i lige måde Arne .Jeg drikker en ok spansk rødvin (ca 32 kr i Aldi)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:23

> Reset

Se min seneste kommentar til det spørgsmål svampearne har besvaret. (Oprettet af én af sine egne profiler)

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 01:25

Ja, ja Svampehjerne har netop befæstet sin position med endnu et intetsigende "svampetip"
http://www.kandu.dk/dk/tip/9301

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:29

Er set. Jeg har føs'da idag, så jeg drikker Amarone fra Italien. (Nyder, den er dyr!)

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 01:31

Jamen, så tillykke. Hæver glasset.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:34

Takker og bukker. (men ikke under).

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:36

Sidder og ser Snooker på Eurosport. Semifinale. Det er bare fedt.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 01:39

Underligt hvor svampehjernen bliver af? Han plejer da at dukke op når du er arriveret.
Måske hans mor har pudret ham og lagt ham i seng?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:44

Ja han var her kl. 00:28

/Citat
Fra : arne.jacobsen Dato : 10-10-04 00:28

Skål du gamle

/Citat slut

Det er jo også én af hans mange profiler.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 01:51

Ja, det er da osse rigtigt, men det var jo før din tid (her)så han har sku ikke opdaget, at vi sidder og bruger hans tråd til druk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:52

Bladr lige op og se kommentaren. Der var også en Smiley!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-10-04 01:56

Han opdager det i morgen. Kunne i øvrigt være fedt hvis nogen ville lave en ÆGTE svampequizz. Så skulle du se ham ryge nedad på point-tavlen. Gnæk Gnæk. og skål

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-10-04 02:00

Sorry.Har åbenbart efterhånden svært ved at se forskel på K og C.Har derfor besluttet at gå i seng. Nat, nat

Kommentar
Fra : netper

Dato : 10-10-04 09:18

Giver Reset ret.

De er på patebørnsstadiet begge to

Per

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 10-10-04 11:33

Kommer ikke bag på nogen på kandu at du har et afhænghedsforhold til druer kære arne, men svar dog på de tre simple spørgsmål i stedet, så jeg kan få lukket denne tråd.

Kærlig Hilsen SA

Biologiens CHAMP

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-10-04 11:51
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-10-04 23:50

Hwa så Eddie, kan du ikke finde ud af at lukke dine spørgsmål?

Nu er det 9 dage siden nogen har gidet kommentere dit lort.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 29-10-04 08:05

Hva så arne.jakobsen kan du ikke finde ud af at svare på mit simple spørgsmål ????? jeg vil jo gerne lukke spørgsmålet, men det kan jeg jo IKKE fordi du IKKE svare på det.
;-(
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-04 08:16

Svampehjerne (som intet ved om svampe)

Har du set at ejeren af den hjemmeside du plejer at kopiere fra har indlagt et tip på Kandu, hvor hun forklarer hvilken tyveknægt du er?

Læs hele denne tråd igen, så vil du finde ud af hvor hjernedød folk generelt synes at du er.

Som før sagt: Du er syg i roen og hører hjemme på en institution.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-04 08:20

I øvrigt kan du hverken stave eller opbygge en fornuftig sætning. Dette beviser at du KUN er en lille dum analfabetisk dreng, og at dine tidligere meldinger om at du hygger dig med konen og ungerne, kun er endnu et produkt af din syge ærte-store(lille) hjerne.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 29-10-04 08:23

JEG syntes det er på høje tid at kandu kommer på banen og får strittet jer to åndsboller ud af kandu.

Det er fanmer trættende at høre på jeres kævl !!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-04 08:36

netper

Ka' du ikke lide lugten i bageriet, vil jeg foreslå dig at du fjerner krydset i feltet "Ja tak, send mig en e-mail" og derefter trykker på "Send indlæg", så får du aldrig mere noget fra denne tråd.

Og lad så Psykopaten og jeg skændes i fred. Hvis du endnu ikke har lagt mærke til det, så er dette Psykopatens tråd.

Fjern dig din IDIOT.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-04 08:43

netper

Og hvis du endelig VIL bande, så lær at stave til ederne!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 29-10-04 20:59

Hei svampearne og du arne.jakobsen,vil bare fortælle at jeg har fået mindreværdskomplekser på grunn af jer,når jeg læser hvor dygtige i fortæller i er,jeg får vel bare søke hjælp et eller annet sted,er jo deprimerende dette

Drikker meg en halvliter til da,prøver drikke meg selvtillid til...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-10-04 21:38

Lukker her