/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kabinet hjælp plz
Fra : lars.dk
Vist : 360 gange
200 point
Dato : 09-10-04 13:31

jeg skal til at købe et kabinet inde på internetet jeg vil bare vide om det er ligemeget hvad for et kabinetj jeg køber.

min computer er

512 mb ddr ram
2200 processer
60 gb
cd-rom drev
dvd brænder
højde 40 cm høj
bredde 26 cm bred

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 210 point
Dato : 09-10-04 13:42

Du skal nok tænke på, at kabinettet skal have samme standard som dit bundkort (typisk ATX). Det er næsten alle kabinetter i dag.
Måske skulle du også lige kigge efter om der er UPS (stræmforsyning) i kabinettet..
Er der andet så spørg igen.

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 14:05

Hvis vi for navnet på dit bundkort kan vi se hvilket format det køre på, og via det også finde ud af hvilket format din stærmforsyning køre på. og via det finde det passende kabinet.
Eller også bare hvad det er for en stræmforsyning du har i?

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 17:25

Lars skal jeg guide dig igennem på msn? hvis du er intersseret i det?

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 05-11-04 17:59

Tak for svaret Dennis85.