/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kabinet hjælp plz
Fra : lars.dk
Vist : 324 gange
200 point
Dato : 09-10-04 13:22

jeg skal til at købe et kabinet inde på internetet jeg vil bare vide om det er ligemeget hvad for et kabinetj jeg køber

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 09-10-04 13:32

Kabinettet skal passe til dit bundkort og der skal mindst være en strømforsyning på 300w helst mere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 13:34

HVis du skal ahve et udmærket kabinet til rimlig billige penge vil jegforstå dette kabinet med godt airflut i.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11005

Her er en pænt stor anmeldelse af kabinetet.
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1431

Jeg har det selv og er rigtig tilfreds med det.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 13:35

HVis du er i tvilv om hvilken type kabinet du skal ha kan du læse om det her:
http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1581

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-10-04 13:38

hvordan ser jeg om mit bundkort passer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-04 13:39

larsdk > du kan slette dit andet spørgsmål når der ikke er kommentarer til det, så skynd dig inden der bliver skrevet i det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-10-04 13:41

hvordan ser jeg om mit bundkort passer det er denne kabinet jeg har tinkt mig at købe er den god nok

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 13:41

Hvilket bundkort har du så kan jeg finde ud af hvilket kabinet format der passer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-04 13:42

Det kan du umiddelbart ikke se på billederne, men som regel er der ekstra plader der kan udskiftes på bagsiden, men send en mail til forretningen og lav en forespørgsel på dit bundkort og det kabinet du ønsker.

//bentjuul

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-10-04 13:43

hvordan ser jeg hvilket bundkort jeg har her er den kabinet jeg har tænkt mig at købe http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=90886

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 13:46

Det akn du finde ud af ved og finde dine papire på computeren eller installere et lille program.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-04 13:47

Du har sikkert et ATX bundkort og det passer sikkert, du kan se i din manual eller på bundkortet hvilken type det er.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-04 13:49

Iøvrigt et fedt kabinet du vil have -jeg har selv et noget lignende,

//bentjuul

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-10-04 14:01

tak benthjuul men hvor på bundkortet skal jeg kigge et sted står der octep og et andet sted står der agp

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-10-04 14:13

skal det også passe med højten og bredden på min computer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-04 14:16

Download dette program så kan du gå ind og læse hvilket bundkort du har
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

//bentjuul

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 14:19

lars.dk.
For vi kan finde ud om dit bundkort passer i kabinettet. og om din størmforsyning passer med de sockler i bundkortet. skal vi havde navnet på dit bundkort og størmforsyning.
Du kan finde ud af hvad de hedder ved og downloade dette program.
http://www.overclocking.dk/download.asp?mode=show&id=287

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-04 14:44

lars.dk jeg kan se du ikke nåede at få slettet dit andet spørgsmål - lidt ærgeligt for dig at skulle bruge 200 point ekstra, men husk fremover at du kan slette et spørgsmål igen, hvis der ikke er kommet besvarelser. Desværre er jeg nød til at stå af nu, da vi skal i byen. Men kigger ind senere.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 10-10-04 09:42

Tak for svaret bentjuul.