/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flash SMS fra egen mobil??
Fra : copycatDK
Vist : 1585 gange
50 point
Dato : 20-07-02 23:35

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at:
1.)lave/sende en flash sms fra sin egen telefon??
2.)Lave/sende direkte sms fra sin egen telefon?? (SMS der popper op på modtagerens display)
3.) Hvis ja. Hvordan gør mand?

MVH
MIchael (Alias copycatDK)

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 21-07-02 02:36

hva mener du med "flash" ???

Julemanden kan MANGE ting med en mobil meennnnnnnnn *GG*

Cya

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-07-02 10:47

Santa.

Jeg mener en Blinke sms

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 21-07-02 11:50

Hvilken mobil har du så idet det ikke er alle som kan sende eller modtage "blinkende" SMS'er

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 21-07-02 22:32

Santa2002

Jeg har en nokia 3310.. og har fundet et program på nettet hvor jeg kan lave blinke sms og så overføre dem til min telefon via kabel og sende dem ud.
Men kunne stadig godt tænke mig at vide om det var mulig at afsende en popup sms ( spørgsmål 2) fra mobilen uden brug af computer osv

MVH
Michael (Alias copycatDK)

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 50 point
Dato : 21-07-02 23:20

Så skal du sende dem fra din computer til din EGEN mobil og derfra kan du så sende dem videre

Kommentar
Fra : Gunzo

Dato : 28-07-02 11:50

Vær opmærksom på at ikke alle telefoner understøtter de blinkende SMS beskeder.
Jeg er ikke sikker på at 3310 understøtter dem.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 28-07-02 12:43

Joo det gør den skam...

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 29-07-02 11:50

Hej copycat hvad hedder det site du har fundet..

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 29-07-02 11:51

Hej copycat hvad hedder det site du har fundet..

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-07-02 15:51

Du kan sende popup sms ved http://www.coolsms.dk ved at sætte et lueben hvor der står send direkte
Du kan hente er program der hedder flashmsg som også skulle kunne lave både popup og popupflash sms. Det kan du hente her:http://www.panuworld.net/
Men du kan også sende blinke sms igennem Nokia logomanager ved at skrive \f før teksten.

Kommentar
Fra : StefanNeess

Dato : 29-07-02 16:29

Tak jeg prøver...

Kommentar
Fra : bananclaus

Dato : 07-12-02 10:50

Hvorfor ikke bare rediger en modtaget blinke sms? Skriv dit nummer og jeg kan sende dig en blinke sms som du kan redigere i.