/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
NU skal det være!
Fra : mango
Vist : 671 gange
200 point
Dato : 09-10-04 02:14

Fortæl mig om det du VIL lige nu..hvad er det som ikke kan vente, til du : får mere i løn, til du får mere fritid, til ungerne bliver større..og du kender resten!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 02:19

Jeg vil gå i seng

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-04 02:21

ha ha..jeps det samme her z

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 210 point
Dato : 09-10-04 02:35

dette kan jeg ikke vente til/på:

sove...

gælde mig til jeg skal til fysioterapeut på tirsdag og få ordnet knæet og ryggen...

til næste gang "min" emma tøs kommer eller ska være sammen med hende osv...

hmm til min situation hos fagforenigen og kommunen er løst og jeg kan komme videre med noget andet fx ny uddannelse... ligge nye fremtidsplaner!!!!!!

gælder mig til når en proffesser inde på rigshospitalet får tid til at se på min journal for at se om der er noget han kan gøre ved mit knæ... også er han sidder sammen med min fars advokat i bestyrelsen for et stort legat for mennesker med knæ problemer som min fars advokat har indstillet mig til men det går bare langsomt men at evt se på mine knæ også beslutte sig for om jeg får det!

så ville ønske at det går lidt hurtigere for kan slet ikke vente på de ting går alt for langsomt......det er jo øh min fremtid og liv *S*

nat nat

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-04 02:36

men lige nu:SOVE

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-04 02:37

tut du har min fulde støtte og sympati..go for it

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 09-10-04 03:10

Jeg har lige lavet en dejlig joint, som jeg vil nyde Derefter skal der spilles noget CS.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 03:41

TQsen -> Racister ....negre, bøsser, kvinder og børn ryger John !

RIGTIGE mænd ryger chillum

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-10-04 04:00

Hwa så Molo - Fik du dine FF'ere?

mango -> Hvad ligner det at åbne et spørgsmål og så sige

TQsen -> Jeg syn's det er en FED ide at ryge på John. Vent ikke til i morgen, så er han måske væk!

Molo - Hønsene sover, er skæve eller liderlige og så sidder vi her med vores Chillum? Gnæk - Gnæk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-10-04 04:05

Nej mango - Du må ikke bede mig om at udtale mig om mine mål for fremtiden. De vil blot blive misbrugt! Gnæk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-10-04 04:14

Go'morgen Har i slet ikke sovet ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-10-04 04:18

Men hvis det bare drejer sig om mål? Så hør lige fra Patsy:

En ny BH hvergang jeg ska' på mejeriskotek, er vel ikke for meget kolangt. Jeg mener en DeLuxe 4 Cylindret H-model, bør han vel ha' råd til stodderen? Men MUUH? Her stiller jeg op med Creamy til kaffen, Milky til Crispy og er altid Cuttely. Mæææn Muuuh DET passer ikke Herren. Er der ikke snart nogen der kuuuuh befri fra mig fra den bondeknold?

MuuuhLigvis Patsy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 04:27

arne.jakobsen -> Det er sgu for komisk ...og ja ; jeg fik mine 12 FF'ere, så nu vil jeg gå på puden ...når jeg har drukket den billigbajer der ligger på køl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-10-04 04:34

Lige nu vil jeg lukke for tv'et, hvor Bush og Kerry laver (et elendigt) show ud af et såkaldt demokratisk præsidentvalg.
Det gir mig kvalme.
frieda

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-10-04 04:39

frieda

Ih hvor har du ret. Jeg sad og så det samme, tænkte så: Det kan sgu laves bedre på Kandu. Og så faldt jeg ind i denne tråd.
Har du mødt Patsy før i aften?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 10:43

God morgen ..................................................så står vi op.
Nogle mål..........................næ - jeg vil hellere nyde nutiden.
Nå men jeg er vel også lidt heldig at ha' det jeg har brug for.
God kone/job/hus/bil/comp/en masse børn/naboer som giver øl/og ikke at forglemme - alle de fjollede menesker på Kandu som jeg kan drille.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 10:47

G'formiddag

Det var løgn i min hals med de 12 FF'ere, men rigtigt med billigbajeren. Holdkæft, hvor jeg sov godt bagefter.

Jeg var efter arbejdet på FLOSS og drikke en dobbelt Whiskey og en kop kaffe, hvor Peter var på arbejde og derfra gik turen til CA. hvor jeg fik et par Bjørne Bryg sammen med grøndlænderne; Gerda, Napo, Jensi, Akaluk og Emil. De kalder dem Børne Bryg

mango -> Fik du linket til min praktikplads ? Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kunne bruge det. Har du problemer med at få vist Flash sider på din comp. ? Her er WWW linket : http://www.nethulen.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 09-10-04 10:50

morn

takker mango....

går skam også efter det og øh nogle andre ting *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 11:20

Idag har jeg en uopsættelig FRIDAG

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-10-04 12:21

Nu vil jeg snart tage på arbejde...
og det kan ikke vente til jeg får mere i løn, får jeg får ikke lønforhøjelse af at blive væk
- det kan heller ikke vente til jeg får mere fritid, for så er jeg nok uden arbejde
og det er for sent med at vente til knægten er flyttet hjemmefra.

Hav en herlig dag alle

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-10-04 12:24

Nu har jeg bagt et franskbrød,og går ud og renser inkørselen for ukrudt,
men har ondt i den dumme arm i dag,synes jeg.
God weekend alle.......... Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 21:35

Mål? At blive rig!!!!!!

.. long time no see i øvrigt!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 21:41

skingur velkommen tilbage, jeg var godt nok ikke en af dem du "kendte" på kandu, men derfor en hilsen alligevel.
Håber at du har det godt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 21:46

nåååee du nåede da at være med et godt stykke tid mens jeg stadig hang på

.. tingene ser ud til at gå som de plejer her?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 21:49

Ja, men der har været lidt udskiftning hist og pist. Nogle er blevet smidt ud, men er tilbage igen.Tonen er den samme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-04 23:52

Hai skingur.

Rart at se dig tilbage. Jeg har savnet dine kloge kommentarer og ser frem til mange gode tider med dig ved tasterne fremover

Her på kandu ligner alt sig selv til forveksling og jeg plaprer derudaf som jeg plejer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 01:07

haiiii jubiiii kramme kramme..hurra..ååååhjeg har savnet dig Chris...hvor er det vidunderligt at se dig igen..!!

Hvor var det da godt, jeg åbnede denne tråd..

Og i har mange indlæg..men, har i ingen mål da?

Nej Emme, kender det godt, det med at ha hvad man har brug for..men derfor kan man jo da godt have nogle drømme..

Nå jeg har været ude og besøge nogle venner idag på djursland, dejligt sted..der er altså smukt derude..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 09:24

Jeg er en mand uden abitioner. Mit mål for idag er at gøre rent på mit søndagsjob kl. 10 - 12. Hjælpe min kammerats mor med hendes computer og så hjem på kandu.dk

Mit mål her i livet er er at være hjælpsom over for mine medmennesker og lave så lidt ulykke som muligt.
Det er ingen store hemligheder ved livet, man skal bare være søde og rare ved hinanden og sige fra til uhyrligheder !!!

Hvor svært ka' det være ?

Ha' en go' Søndag allesammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-10-04 11:43

Hej skingur..................stort knus til dig
Eyvind.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 10-10-04 15:50

Til </MOLOKYLE>

TQsen -> Racister ....negre, bøsser, kvinder og børn ryger John !

RIGTIGE mænd ryger chillum

</BEVAR CHRISTIANIA>

....Så er det da godt,at jeg er hunkøn....
Ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-04 16:10

Smoke in peace TQsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-10-04 21:02

Mango, mål har jeg masse af men de kan ikke nås lige nu...i dag!
men ellers så er målet at finde en lejlighed i Roskilde og starte på det (nye) job jeg er blevet headhuntet til ( i januar mdr.), tabe 3 kg. og begynde at motionerer mere.....UPS det kunne jeg vist godt have gjort i dag he he

Hej Skingur, velkommen tilbage

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 11:58

Tak for svaret tutfis.