/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nu har jeg for mange point igen!!!!!!!!!~
Fra : 3773
Vist : 655 gange
500 point
Dato : 08-10-04 17:46

I anledning af jeg nu forlader Kandu en uges tid (om alt går vel), hermed dagens udlodning. Accept gives til.............................................et eller andet. Bedste vits! Den der lukker flest åbne tråde! Kommer med et guldsvar til den halv-lalrede tråd jeg har åben! Et eller andet. Lukkes den 18/10-04!

Ka' i hygge jer!

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 08-10-04 17:48

Synd kandu ikke har lavet et max antal point. På f.eks. 200.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 17:51

Manden til lægen:
- Jeg vil gerne vide, om det er skadeligt, hvis jeg tager en øl og en snaps til maden.
- Næh, egentligt ikke, svarede lægen. - Bare De ikke spiser for ofte...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 17:52

Definitioner:

Forudfattet mening: En lås på visdommens dør.
Suk: En forstærker for folk, der lider i stilhed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 17:53

Orv manner manner, så er der påænger igen.
Nu ikke noget med, at hoppe ind igen om to dage vel.
På forhånd tak for påæng.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 17:55

Jamen hyg dig selv 3773.

Hvad "halv-lalret" er der ved den ????

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 18:00

Så lige, at hotelreservationen var hjemme

Rigtig god tur

mvh dova

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 08-10-04 18:05

Boller fra kohberg...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-10-04 18:20

God efterårsferie 3773 jeg har lige lukket 67859 spørgsmål. Håber ikke du vil se dokumentation

//bentjuul

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-10-04 18:39

Hermed "et eller andet"

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-10-04 18:53

Полное или частичное воспроизведение материалов сайта без согласия авторов ЗАПРЕЩЕНО!!

Fik I den?!?!?!? Det må være verdens sjoveste vits!!

Mvh

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-10-04 18:54

IIIIHHHHH altså!!! Det var russisk lige før! Nu er det jo ikke sjovt. PIS! Nå, hej hej,

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 08-10-04 18:57

Der var engang, for enden af gangen var der en dør.
Og inden bag døren, var der et rundt rum.
I hjørnet af det runde rum, sad der en skaldet tosse, og kløet sig i håret, og læste i en bog uden sider.
Så kom døden ind at døren, med en pistol i hver hånd, og i den tredje havde han en kniv.
Så blev den skaldet tosse, så bange at hans hår rejste sig.
Han løb op på loftet, og sprang ud af kældervinduet.
Da han kom ned på gaden, så han to tandløse kællinger, stå og bide i en lygtepæl.
Han løb ned til havnen. Der var tre skibe, det første manglede formasten, det andet manglede bagmasten, og det tredje var der ikke.
Han tog det der ikke var der, og sejlede ud til en ødet ø, hvor der stod én million mennesker, og tog imod ham.
Han løb ind på øen, og faldt ned i et dybt hul.
Der fik han så en lys idé, og kravlede op ad ledningen.
Da han sejlede hjem kom han i havsnød, så tog han nøden og knækkede den, og sejlet videre i skallen.
Da han kom hjem, i hjørnet af sit runde rum, kom han i tanke om at han ikke kunne svømme, så han gik ned til havnen og druknet sig….
THE END.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 19:01

Ærligt talt, sagde doktor Hansen til patienten, som han gennem fem uger forgæves havde behandlet for gulsot. - De kunne godt have fortalt mig, at De var Kineser!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 19:03

Mellem skotter:

- Disse evindelige forhøjelser af gaspriserne bliver min fallit.
- Jamen du har da ikke i dit hus!
- Nej, men jeg har da en lighter!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 08-10-04 19:04

Kvinden til veninden: Jeg drømte om at blive playgirl. Køre fede biler, drikke go sprut, kneppe flotte mænd. Og hvad endte det med??: En playgirl-light: Jeg ta'r bussen, drikker øl og har en dildo...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 19:06

Sorry - Smutter: - Jamen du har da ikke GAS i dit hus!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 19:12

upyoursmate - - ja det er utroligt hvad nonner kan finde på.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 19:21

Jeg grinte simpelthen i flere minutter over playgirlen *fasag*

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-10-04 19:45

Og så var der lige sømanden der stammede ad h----til.
Han kom op til lægen og sagde: j-j-j-eg vil gerne k-k-kastreres.
Hvorfor dog det? spørger lægen
D-d-det forlanger r-r-r-rederiet--fremstammede sømmanden.
Nå-hvad pokker tænkte lægen og af røg klunkerne.
Da sømanden er på vej ned af trapperne møder han en kollega der skal med samme skib og er på vej op til lægen.
Hej--siger makkeren--er du så blevet vaccineret???
s-s-s-s-satans, fremstammede sømanden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 19:48

3773,
Hvor går turen så hen??Vel ikke til Holland eller Belgien,ned til det gode øl.Os der bliver
herhjemme ,må nøjes med det syntetiske sprøjt,de kalder øl her i landet, ,føj for Putgarten.
Øj,hvor ville jeg godt på de kanter,men god tur hvor du end havner.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 20:02

Hej Keld.

Den med Klaphattene i tråden forleden,var selvfølgeligt meget morsom.

Men ved du at der rent faktisk FINDES en svamp der hedder Narrehat? Omphaliaster asterosporus. HæHæ.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 20:07

Ja selvfølgelig ved >>KELDD<< det....................

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-10-04 20:18

Lille Peter sidder i skolen og lærerinden
(En stang smart høstmaskine) leger en leg med klassen.
Hun tager hænderne bag ryggen og spørger :
Hvad er det jeg holder bag ryggen. Det er rundt, rødt og smager dejligt.
Lille Peter rækker hånden i vejret og siger : Det er et æble !
Lærerinden : Nej lille Peter. Det var rigtigt tænkt, men som du ser,
er det altså en tomat.
Lærerinden tager hænderne bag ryggen igen og spørger :
Hvad er det jeg holder bag ryggen. Det er langt, grønt og smager dejligt.
Lille Peter rækker hånden i vejret og råber : Det er en banan ! Det er en banan !
Lærerinden : Nej lille Peter. Det var rigtigt tænkt, men som du ser, er det altså en agurk.

Så bliver lille Peter sur.
Han stikker hånden i lommen og spørger :
Hvad er det jeg holder om nu. Det er 3” langt, stift og har et hoved i den ene ende ?

Lærerinder : Fy, lille Peter sådan må du ikke sige.

Neeej siger lille Peter. Det var jo rigtigt tænkt. Men som du ser, det er altså et søm.

Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 20:25

Arne,
nej jeg ved ikke der findes en Narrehat,altså som svamp,men mon ikke man også kan finde
nogle imellem Homo Sapiens???? Ha ha ha ha ha.
Hilsen
>>>>KELDD<<<<

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 20:25

Hej 3773 - Her er én du kan bruge i udlandet:

Do you know how the Beduins survive in the desert?

Gæt lige selv med allesammen, jeg sender svaret lidt senere!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 20:35

arne.jakobsen - du aner da ikke noget om ørkenen - der vokser jo ingen sporeplanter.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 20:46

En mand tog til Grønland,for at sælge lugtfri lokummer,(der er begrænset med træk og slip på de kanter)
I ved en bliktønde med låg.
Salget gik også rigtig godt,og da der var gået et stykke tid,kom manden igen igennem de byer han havde solgt dem i.

Nu var folk blevet sure.
"De lugter da ligesom de plejer,de lokummer du har solgt os,sagde de til ham"
Sig mig,svarede manden dem
" har I skidt i dem" jo ja, det havde De da
Jamen så er det jo det der lugter,sagde han så til Dem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 20:46

Eyvind. Svampe ER ikke sporeplanter!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 20:47

Det er også en gammel vits, og nu er arne sikkert ved at finde den tråd den er fra, fordi han ikke kan huske slutningen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 20:58

Ja ja Arne - men jeg er fra den tid med sporeplanter (svampe)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 21:00

> dova

Hvis den er SÅ gammel - så kom dog med det rigtige svar. Så slipper jeg!

Og DU bli'r stadig ved med at kommentere ALLE svampearne & svampen_arne m.fl.-es tråde. ER du ikke bare lidt vægelsindet? ????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 21:04

eme,
har du ikke ryddet op endnu? Jeg er helt færdig,nye stolper, færdigstøbt,fliser lagt,
lige til forsiden af "Bo Bedre".
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 21:06

Rolig dova
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 21:10

> Eyvind

Det havde jeg da godt en mistanke om. Men det betyder vel ikke at du ikke længere er i stand til at tilegne dig ny viden? Mimre, Mimre. Gnæk - Gnæk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 21:11

Min have skal være med i en annonce næste weekend - så jeg har travlt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-10-04 21:15

Undskyld, men her er et lidt langt uddrag, fra min hj.side, hvor der kun er vittigheder: http://home.tiscali.dk/8x051762/
Der har været 73734 besøgende indtil nu, lad os se hvor mange der har været om en time?

Nej, kom nu! Fortæl mig det hele!"
"Jeg kan ikke huske det. Det er så længe siden!"
"Jamen, du må da ku' huske, hvad hun hed!"
"Jeg tror, hun hed Anna."
"Så hun bedre ud end mig?"
"Hun havde et pænt hår."
"Pænere end mit?"
"Anderledes ..."
"Og du var helt vild med hende?"
"Nååårh ... jeg ku' godt li' hende."
"Jamen når hun havde sådan et vidunderligt hår, og du var helt syg af forelskelse, hvorfor giftede du dig så ikke med hende? Det er jo helt tydeligt, at du stadig er helt vild med hende! Jeg mener, hvorfor kommer du så ikke ud af busken og gør noget ved det? Find hende dog! Sæt en annonce i alle landets aviser under Personlige! Jeg tør vædde på, at hun bare sidder og reder sine vidunderlige krøller og venter på, at du skal ringe til hende!"

"Skal vi ikke vente med at snakke om det til en anden dag, Hertha. Lad os nu nyde vores guldbryllupsdag!"

"Nu har jeg været gift i 28 år, og jeg elsker stadig den samme kvinde!"
"Det er jo vidunderligt at høre!"
"Ja, men hvis min kone hører det, er det mord!"

"Nu må du more dig godt, lille Ellinor!"
"Tak, mor!"
"Og husk så, hvad vi har aftalt. Hvis du ikke er i seng inden klokken tolv, så kommer du lige hjem!"

"James! Tag min kjole afl"
"Javel, fru grevinde!"
"James! Tag mine strømper af!"
"Javel, fru grevinde!"
"James, tag mine trusser og BH af!"
"Javel, fru grevinde!"
"Og James!"
"Ja, fru grevinde?"

"Lad mig ikke oftere se Dem i mit tøj!"

"Jeg traf min kone i en natklub."
"Nej, hvor romantisk!"
"Det vil jeg ikke sige. Jeg troede, hun sad derhjemme og passede børnene."

2 Fynske drenge mødte hinanden:
"A e bu. Va e du?"
"A e å bu!"
"Va bu - dablabu?"
"Næ du, ublabu!"

"Mor! Mor! Nu skal du høre noget underligt, ikke. Jeg er den eneste jomfru i hele vores klasse!"
"Jamen, hvad siger du dog barn?"
"Ja, er det ikke underligt. Alle de andre er væddere og stenbukke og krebs og løver og sådan!"

"Tag brillerne af, frøken, og lad mig knalde dem!"

A: "Hvad lighed er der mellem et bungy-jump og en thailandsk dansepige?"
B: ?
A: "Hvis gummiet ryger, er man dødsens!"

"Hvorfor var du ikke i skole i går, Bo Brian?"
"Fordi min bedstefar er død!"
"Jamen, jeg så da din bedstefar sidde i vinduet her til morgen!"
"Ja, og der skulle han også helst blive siddende måneden ud, til vi har fået hans folkepension!"

A: "Taler du med din kone under samlejet?"
B: "Jaee. Hvis hun er i nærheden."

Afdelingssygeplejersken kom rødmende ind på kaffestuen:
"Vi har lige gjort ham den tilskadekomne sømand i stand. Ham med alle tatoveringerne. Og I kan ikke gætte, hvad han har tatoveret på den - altså den, I ved nok!"
Alle kaffekopper blev sat ned og alle øjne blev vendt mod hende.
"Der står Adam!"
Mens munterheden bredte sig, sneg sygeplejeeleven sig ud og kom tilbage et øjeblik efter: "Altså! Der står ikke Adam. Der står Amsterdam!"

The Pope was on his way to the UN building, to give a very important
speech. But his plane was late and there was a lot of heavy traffic.
He kept telling the chauffeur to go faster.
The chauffeur turned around and said "Your holiness, I'm trying to go
as fast as I can, If I go any faster I will get another speeding
ticket and I will lose my license"
And the Pope said "I understand, I will drive !" So the Pope got up
into the drivers seat and he started going 160 MPH.
So a cop pulls him over and says "Oh I am sorry my holiness, go
along." So then the cop takes out his cell phone and dials the station
and says " Guess who I pulled over ?"
"Who, the Mayor?"
"Bigger than that !"
"The Governer ?"
"Bigger than that."
"The President ?"
"No, bigger"
"Then who?"
"I don't know, but his chauffeur is the Pope."

OG HER ER NOGLE JEG IKKE TØR OVERSÆTTE:
"The Rich Hooker"
There was a hooker who lived in a condo on Lake Shore Drive in
Chicago. One time she had a client in her lemo and he asked her if
she gave good hand jobs. She said, "Do you see this lemo we're in? I
bought it by giving good hand jobs." So her trick told her to give him
a hand job. After the hooker gave the man a hand job he asked her if
she gave good blow jobs. She said, "Look out the window. See that red
Ferrari on the street? I bought it giving good blow jobs." So her
trick told her to give him a blow job. When she was done, the man
asked her if she was good in bed. She said, "Look out this window. See
that big yacht out there on Lake Michigan? I could own that if I had a
pussy."

"Thermometer"
A beautiful, young lady about 17 went to a doctor and asked for a
check-up. The doctor claimed that he had to use a thermometer for the
check-up. So the doctor asked her "Where shall I put the thermometer?"
and the girl replied "...uh ...not in my mouth, Doc. I might swallow
it." Okay...let's try your armpit." the doctor suggested. "Well, it
might tickle me, doc. How about my butt?" the girl answerd. "Okay
then," so he put the thing in the girls butt.
Later, the girl while giggling exclaimed "that's not my butt, doc!"
and the doctor replied, "it's not the thermometer either."

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 21:16

Hej Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 21:18

Hov hov eme,skal du sælge huset?? Eller annonce for hvad???
Du kan roligt sige det her,det bliver som sædvanligt mellem os to og læserne
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 21:26

Hej i tråden palleb,jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad der blev brugt i stedet for thermometeret???
Hej dova,har vejret været godt over i det midtjyske??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 21:27

Nej nej, jeg skal ikke sælge.
Haven skal være med i sådan en "før og efter" annonce.................min skal være "før"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-04 21:31

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 21:45

> 3773

Da nu efterhånden alle inkl. dova har haft muligheden, så kommer hele Joken her: (Så er den nemmere at kopiere ud.)

Do you know how the Beduins survive in the desert?
They eat the Sanwiches there! (Sand wich is there).

Kan ikke oversættes til Jysk!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 21:53

Jamen jeg ville da ikke fratage dig den glæde arne

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 21:59

Ja Keldd jeg synes det var rimeligt vejr idag, men jeg har pakket motorcyklen væk for i år.
Har nu heller ikke fået kørt så meget på den her i sommer. Det er kun blevet til et enkelt MC-træf og nogen småture.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 22:03

Tak - søde dova - du ved jo hvor meget jeg nyder at være i rampelyset! Gnæk - Gnæk

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 22:11

arne..arne hø hø ...

Emme *fasag* synes klart det er den bedste vittighed indtil nu *GG*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-10-04 22:32

mango

Ja Ja - Nogen er til det sjofle andre til det sjove
Jeg lader altid andre om de(t) grove! AJ

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-10-04 22:48

jeg er skam til begge dele..hæ hæ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-04 22:55

Jeg kommer ikke med en vits eller lignende, men jeg kan da se at kategorien "biologi" på nuværende tidspunkt lever op til sit navn.
Der bliver da tygget drøv, drøv, drøv, drøv, drøv, drøv og drøv.

Hmmmmm at tygge drøv, det hører da til i kategorien biologi eller

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-10-04 23:26

Nu går det galt igen,dova jeg kører langt imorgen,god nat alle.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-10-04 00:07

ans..støøøøøøøøøøøøøøøøøøøn ja..der bliver tygget , men kniber med fordøjelsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-04 13:05

Hov, kom lige forbi bibliotekets pc (jeg var kommet til at bede om et enkeltværelse).

->Specielt til Keldd

Onsdag aften står den på Heiniken, med et ny glas hvergang du får en øl. Drikkes bedst på en Engelsk Pub der hedder Mill Inn (tror jeg den hedder) i byen Gorinchem i det sydlige NL Så vær du trygt misundelig. Glæder mig vildt!

-> Arne, har du endnu ikke regnet ud, at Ækspærten's Svampearne eller hvad fa'en han nu hedder, får to stjerner i alle hans Tips, idet han giver sig selv stjerner fra hans andre nicks. Alle vi andre giver fjolset 0,00.

PS Gid de ville eliminere alle hans IPér. Han er træls at høre på!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-04 14:33

Dagens PC-bøn!
Kære rare lille umulige og hysteriske computer..........opfør dig ordentligt.
Eller jeg laver en ulovlig handling............og sletter dine data.
Eyvind.

PS. Ja det er dælme træls.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 500 point
Dato : 09-10-04 16:17

3773.
Ja bare det var mig,ja bare det var mig,ja bare det var mig,der er åbenbart kun have arbejde til mig.Hyg dig.Jeg bliver her hjemme med
eme.
Vandt du ikke til en ny computer i ferien??Eller blev det trukket tilbage da du kom hjem???
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-04 16:55

Alt vel den er stadig klar på kontoen...................jeg skal bare lige bestemme mig.
Det er ikke sådan lige at skifte til motorvejskørsel
Citat: "men det ser da ikke ud til at du har brug for den".

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-10-04 18:45

eme: Som jeg ser det,skal du i byen på mandag,ellers uha uha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-10-04 21:44

jeg vil bare lige give mit besyv med...
kan se der er nye navne på banen, men ellers er konceptet tilsyneladende det samme!!!

Håber I går og har det godt

mvh Christina

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-10-04 23:54

Christina,
jo ja,så tror jeg vi har det godt allesammen,men du har vist været væk et stykke tid hu??
Jeg har da været her 7-8md.og kan da se du har været her før,men velkommen tilbage.
(jeg er ret flink f.eks.) Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 01:57

Ja ham Keldd er rigtig sød og noget af en charmetrold..og iiih hvor er jeg glad for at se dig Chris..Hvordan går det med dig? er du ved at finde fodfæste og såen?

Vi må snart snakke, har du stadig det samme mobilnr?

knus sus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-10-04 11:04

mango ,solen skinner,og om lidt går jeg ud i haven,ha`en rigtig god søndag,og
mange tak for dine komplimenter (det er så sjældent der virkelig er nogen der tør sige hvad jeg indeholder, altså undtagen mig selv).
Og selvfølgelig god søndag til alle der er med her i tråden.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-04 11:46

Altså Keldd..........................Mango er jo bare høflig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-10-04 14:27

eme,ja det er hun da
Fortæller du os ikke hvilken model du er landet på?Ja ja altså Computer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-04 18:42

Jeg lander nok på et (hysch) Asus p4p800 bundtkort til pentium cpu, og en 2,8 cpu
så lidt 512 DDR ram og en aopen med to kabinet blæsere
Resten har jeg.
Hvis altså jeg ikke ombestemmer mig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-10-04 23:16

eme:
Held og lykke,lad os høre hvad det ender med,og hvad skal der i af harddiske (harddisk)?
2 blæsere,ja ja ,pas på støjen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-10-04 23:23

Jeg er da ikke bare høflig..keldd er sååååå sød!! og det er du også Emmedreng..du er min yndlings!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-04 23:34

øh ...............tak Mango.

Keldd - de to blæsere bliver med nedsat hastighed.
Harddiske bliver udskiftelige i skuffer 80/60/20/10 GB

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-10-04 23:58

Ja ja ,mango du er jo også sød,men jeg har altså ondt i den højre fod idag,og også min arm og skulder,satans også.
Ah,nu går det allerede meget bedre ,når man kan få lov at brokke sig.
Eme,det lyder jo fint,men hvad skal ligge på alle de harddiske??Min eksterne på 160GB får jeg da aldrig nogensinde
fyldt bare halvt op.
mango,har du fået din Messenger til at virke??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-10-04 00:12

Åh Keldd
din lille stakkel, har du nu taget for hårdt fat i haven?

Medynk, medlidenhed, o.s.v.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-04 09:48

Hej dova:
Ja du har nok ret,jeg tror stadig jeg er 23,men det er vist et par dage siden,
så tak for dine smukke tanker til mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 22:25

Sjovt nok..jeg tænkte med det samme på alderen ..kender ligesom sangen lidt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-10-04 23:19

Jamen jeg ved slet ikke hvor gammel (eller ung) han er vores "rå, brutale, muskuløse håndværker"

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-04 23:21

Ha ha ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-10-04 23:39

var det et ha...for hvert tiår keldd *GG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-04 23:45

You`l never know.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:05

Ah mango,nu skal du få et billede af mig www.keldd.webbyen.dk
Nr.2 billede i menuen til venstre,det er fra foråret,så jeg er altså et halvt år ældre nu.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 00:12

arggh det er ikke nemt at se hvor gammel du skulle være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-04 00:18

Har du slagtet Arnes "kæleko" for at sidde på den hhhhmmmm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 00:18

Keldd

Det er jo det hvor du har styrthjelm på. ØV!!!

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 00:33

dova,jeg har da ikke styrthjelm, på det næstsidste
mango,den sande kærlighed er ligeglad med alder Hvad er sand kærlighed forresten????
ans,næh,men den kostede ligeså meget som scooteren
Godnat tøser
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 00:36

Godnat "knægt"

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 00:38

ha ha..jeg har fundet den sande kærlighed..og bed mig ikke definere den *GG*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-04 20:47

"Min" Indian er tæskelækker - og så bare derudaf med en lækker fredspibe.
(undskyld jeg savler lidt)
Den indian er tæt på "den sande kærlighed" - nemlig.
Med den "ny knallert" har de vist snydt dig lidt. Wooler lavede også en med rulle nede.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 21:46

eme: Der var adskillige med rullen nede.
Nu Wooler,kørte med Diesella motor øst for Storebælt,og BFC motor vest for Storebælt.
Men der var mange mærker i 50serne,ca.80 forskellige.Danmark havde utroligt mange dygtige maskinteknikere,
og havde de elendige embedsmænd ,og komplet umulige politikere ikke ødelagt(brandskatning af egne produkter og til
tider favourisering af udenlandske) havde vi kunnet beholde en givtig industri i mange år.
Nu skal vi i stedet køre rundt på knallerter fra Taiwan og Kina,du almægtige,hvad skal der blive af dette land,ordentlig
øl kan man heller ikke få,og smør køber man i Aldi (tysk),til halv pris af det (alt for dyre ) danske,(hvem vandt krigen).
Men bare vent til revolutionen kommer,SÅ skal der rulle hoveder
RØD FRONT Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-04 21:57

Og det meste af Danmarks infrastruktur er snart solgt til udlandet.
Ja du har så evig ret Keldd.............men jeg er blevet en temmelig "bleg front"
For der eksisterer samme typer mennesker, bare med et andet skilt i hånden.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-10-04 22:41

Hold da kæææft manner hvor er i intellektuelle at høre på.. I skulle dælme ind og være ministre begge 2 lige på stedet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-04 22:55

Jeg har aldrig været "intellektuel" og vil heller ikke være det.
Hvis man stadig kan få en lækker og hurtig bil - så vil jeg da gerne være minister.
Mine evner rækker vist nok til posten (ikke særlig kløgtig og stave kan jeg ikke så godt)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-10-04 09:43

Hvad er der med dig MANGO,pas på vi ikke kommer efter dig.
Hilsen
Keldd.
(Nu ved jeg ikke hvilken ministerpost eme vil ha` efter valget,men det er klart at jeg overtager justitsministeriet,
og SÅ kommer der andre boller på suppen,jo I har virkelig noget at glæde jer til!!!)

Frank Åen,Søren Søndergård,Pernille Rosenkrantz, og selvfølgelig mig,skal nok få sat tingene på plads,stol på det.

Nej hvor jeg elsker politik:

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-10-04 10:58

Om 8 timer skåles der i Heiniken!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-10-04 12:52

3773:bare tag fra.
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-04 16:43

3773 - det hedder altså Heineken, hvis det er øllet du mener.
http://www.heineken.es/
Eller hvis du ikke kan læse spansk i din tilstand
http://www.heineken.com/denmark/?indirect=1
Husk at svare ja ell. nej til alder.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 13-10-04 22:15

sus..ja det har jeg!!! Nummeret altså!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-10-04 22:47

wow Chris..ring mig..og tag din kæreste med..vi skal nok få det hyggeligt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-10-04 18:35

øh.. jamen jeg har ikk dit... troede du havde mit

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-10-04 18:37

... mobil nummer altså... ellers ring på det gamle og bed om mit nye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-04 10:11

Hej igen allesammen.

Fin tur, kan varmt anbefales. Boede på http://www.hetspinnewiel.nl/ Meget hyggeligt i den gamle bydel, med udsigt til kanalen osv. Ejeren Marc og pigerne talte et fint engelsk.

Beklageligvis var Mill Inn lukket og lavet om til Disco-værtshus (gys), men Heineken blev serveret masser af andre steder, på behørig vis i nyvasket glas (hvergang) og skummet skrabt inden servering.

Blæret måltid kunne fåes hos http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=19757&lng=nl eller Lamme mørbrad hos Roma. Alt til fornuftige priser.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 18-10-04 10:15

Tak for svaret Keldd. Du blev udtrukket (mest fordi du var dejlig misundelig).

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 10:16

velkommen hjem igen, lyder til at det har været en hamrende dejlig tur..skønt!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-04 10:22

Åhhh ja, vi så solen hver dag. Kiggede på kanaler og skibe, Den Haag, Schipol, Arnhem osv

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 12:05

Jamen jeg siger mange tak,og velkommen hjem til regn og rusk.
I dag som vejret ser ud,er det nok godt at lave de indledende øvelser til HØNSEKØDSSUPPE,
med årstidens fremragende grøntsager.
Men hævnen er sød,jeg overvejer at tage til Marsailes i Frankrig,der kan De lave mad der vil noget.
Hvad med en gang Bouloubaise? (det er nok ikke stavet rigtigt) Ah,mine tænder løber i vand,ha ha ha.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-04 12:29

Yak, det kan du ikke friste med.

Til gengæld kan jeg fortælle dig at det kulinariske var temmelig ok i NL (æv bæv) + øllet (taler for sig selv).

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-10-04 13:24

Jeg skal nok finde på noget.ha
Keldd.