/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
bl.a mænd vs kvinder
Fra : tutfis
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 08-10-04 14:41

sikkert set før!

Hvad mænd siger og hvad de i virkeligheden mener :

Jeg har noget jeg skal fortælle dig.

= Se at blive testet for diverse kønssygdomme.

Det var ikke min mening at såre dig.

= Jeg troede ikke du var jomfru.

Har jeg ikke set dig før?

= God røv.

Var det også godt for dig?

= Jeg er usikker på min mandighed.

Jeg tænker stadig på dig.

= Jeg savner sex.

Det er nok bedst at vi kun er venner.

= Næste!

Skal vi ikke komme sammen?

= Jeg er træt af at onanere.

Hvorfor det er fedt at være en fyr....

1. Hvis en eller anden glemmer at invitere dig til et eller andet kan han stadig godt være din ven bagefter.

2. Hvis du går i seng med mange forskellige bliver du ikke stemplet luder.

3. Du kan fange din egen mad.

4. Du kan godt tisse alene.

5. Det er i orden at være 40 år og single.

6. En buket blomster klarer alt.

7. Du behøver ikke tænke på andres følelser.

8. Forspil er valgfrit.

9. Du føler dig aldrig forpligtet til at stoppe en fuld ven, så han undgår at blive bollet.

10. Når du ser fjernsyn med en af dine venner i timevis uden at sige et ord betyder det ikke automatisk at I er sure på hinanden.

Mænd opdagede :

Mænd opdagede kvinder og opfandt sex.
Kvinder opdagede sex og opfandt hovedpinen.

Mænd opdagede ord og opfandt samtalen.
Kvinder opdagede samtalen og opfandt sladderen.

Mænd opdagede farver og opfandt maling.
Kvinder opdagede maling og opfandt makeup.

Mænd opdagede våben og opfandt jagten.
Kvinder opdagede jagten og opfandt minkpelsen.

Mænd opdagede landbruget og opfandt maden.
Kvinder opdagede maden og opfandt slankekuren.

Mænd opdagede handel og opfandt penge.
Kvinder opdagede penge - og derefter gik det galt.

Stof til eftertanke ...

Hvis du råbte i 8 år, 7 måneder og 6 dage, ville du have produceret nok lyd-energi til at opvarme en kop kaffe. (Spørgsmålet er om det kan svare sig.)

Hvis du pruttede konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok giftige luftarter til at lave en atombombe. (Se, det var meget bedre!)

Man afbrænder 150 kalorier i timen ved at banke sit hoved ind i en mur. (Afprøv endelig påstanden.)

Mennesker og delfiner er de eneste to arter der har sex for fornøjelsens skyld. (Er det derfor Flipper altid smiler?)

Den stærkeste muskel i kroppen er tungen. (Fik I den, piger?!?)

Højrehåndede mennesker lever gennemsnitligt ni år længere end venstrehåndede mennesker gør.

En myre kan løfte 50 gange sin egen vægt, kan trække 30 gange sin egen vægt og falder altid om på sin højre side når den er
beruset. (Af at drikke flasker med...? - Har regeringen betalt for denne undersøgelse??)

Isbjørne er venstrehåndede. (VIGTIG oplysning, hvis man kommer op at slås med en af slagsen )

Havkatten har over 27.000 smagsløg. (Surt at være kræsen...!)

En loppe kan hoppe 150 gange dens egen længde. Det svarer til at et menneske kan hoppe en fodboldbanes længde.

En kakerlak vil leve ni dage uden sit hoved, før den sulter ihjel. (Syret!)

Sommerfugle smager med deres fødder. (bwdr!!)

Strudsens øje er større end dens hjerne. (Jeg kender nogle mennesker, der har det sådan.)

Søstjerner har ingen hjerne. (Sådan nogle mennesker kender jeg også....)

Ved en bestemt insekt-art ("knælere") kan hannen ikke parre sig mens dens hoved sidder fast på kroppen. Hunnen indleder parringen ved at rive hovedet af hannen. (Skaaat, jeg er hjemme!!! Hvad i alverd...)

Når en gris får orgasme varer det i 30 minutter. I mit næste liv vil jeg være gris. (Ingen kommentarer om nutidig status, tak.)

Nogle løver kan klare op til 50 samlejer om dagen. (Jeg vil stadig helst være gris - kvalitet frem for kvantitet!)

Menneskets hjerte skaber et så stort pres, at hvis blodet sprøjtede ud af kroppen, vil blodstrålen nå op til 10 m væk.

Gennemsnitligt frygter mennesker edderkopper mere end døden.

En krokodille kan ikke stikke dens tunge ud.

Elefanter er den eneste dyreart der ikke kan hoppe.

Giraffer er det eneste pattedyr der ikke kan svømme.

Husk på, at hvis nogle irritere dig skal du bruge 42 muskler i ansigtet til at rynke panden, mens du kun skal bruge 4 muskler i din arm for at række ud og daske fjolset i hovedet.

Tænk over det !!!!!

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-04 14:47

Du kunne jo også skrive det som et tip!
Så er det dig, der tjener points på det

Mvh Niels

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 14:48

Der mangler en:

Videnskaben har bevist, at en humlebi slet ikke skulle være i stand til at flyve - Der er bare ikke nogen der har fortalt bierne det, så de flyver fortsat

mvh dova

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 14:51

NielsPT
det kunne jeg, men hvis man gerne vil af med nogle points så....

nytter ikke at de bare står der og samler støv

dova
jeps men jeg fortæller den ikke at den ikke kan flyve....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 14:52

tutfis
Nej det ville da være synd at fortælle den det

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 08-10-04 15:23

Deter en skam man ikke må/kan sende dias show, jeg har ellers en der viser hvordan mænds hjerner ser ud og arbejder

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 08-10-04 15:32

Interessant læsning hi hi - Håber linket virker

http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=310934/

Ellers kig www.bt.dk idag under "Kun for kvinder" - Artiklen " Apropos noget helt andet" af Jens Vilstrup.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-10-04 16:23

Det er kun kvinder, der kan blive solskoldede på tungen.
Kvinder snorker ikke.
Det er bare stemmebåndet, man kan høre blive spolet tilbage.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-04 17:07

Ja, og mænd snorker ikke hvis de ligger på ryggen, for så falder "bollerne" ned og lukker for indsugningen

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 17:36

Gambrinus og dova jeps i har ret

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-10-04 17:36

Gambrinus og dova jeps i har ret

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-10-04 19:34

Jeg kan da godt fortælle, hvordan en mands hjerne ser ud:

Hvis man maler den grøn, kan den forveksles med en ært

Er det ikke kun bidronningen, der er af hunkøn?

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 13-10-04 18:55

Tak for svaret NielsPT.