/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MapSonic/IPAQ 1940
Fra : wacher
Vist : 457 gange
500 point
Dato : 07-10-04 23:38

Har købt en Ipaq 1940 med navigation og software Mapsonic og kort fra ViaMichelin. Jeg har fået et Danmarks kort ned på Ipaqen og det fungerer fint. Har fået fat i et 512 SD ekstra kort så nu burde jeg kunne få flere kort ned på Ipaqen...men hvordan gør man det?
På ViaMichelin CDen ligger der Adobe software...men ingen vejledning og i Mapsonic programmet er der ingen hjælp. På ViaMichelins website kunne jeg finde diverse patches..men ingen hjælp. I MapSonic programmet er der en eksport til PDA funktion...men jeg kunne ikke gennemskue hvordan det virkede uden en vejledning. Hvor finder jeg den? Jeg vil gerne have have de øvrige kort ned på det ekstra digitale kort.
Mon jeg mangler at få en vejledning i at bruge programmet?

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-04 08:20

Hej Wacher

Du skal kigge på emballagen. For ofte sælges bundlet software kun med 1 land, og så skal man købe extra.

Jeg tror at din software kun håndterer 1 land = DK, og alt andet skal du betale for = reg. som bruger og angiv VISA/Eurocard som betalingsmiddel.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : wacher

Dato : 08-10-04 23:12

Nej..softwaren giver adgang til flere lande og jeg har selv fundet ud af det...så jeg har løst mit problem selv. Da Lars var den eneste der forsøgte at hjælpe mig får han credit for sit indlæg.