/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Casemod
Fra : CyberfishY
Vist : 436 gange
52 point
Dato : 05-10-04 20:35

Jeg har lige købt et lille plasma kugle fra studiedata.dk og har set et billede af en comp med sådan en monteret..men er der nogen der kan se eller ved hvad der er brugt til at ligge rundt om
denne kugle i toppen af kabinettet..tror ikke det er windows kit gummiliste !

http://modlab.pcextreme.net/gallery/displayimage.php?album=random&cat=&pos=-4

Hvis muligt vil jeg gerne have flere råd hvis andre har prøvet noget lign dette projekt med kuglen ?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 20:44

det ligner nu sådan en liste, eller en gummiring. desuden sidder der sådan en mærkelig fod, hvor skal den lige være, for der er ikke meget plads mellem PSU og HDD/DVD/CDROM, det er vist et mere vanskeligt mod.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 62 point
Dato : 05-10-04 20:45

Hvis det er kanten i kabinettet du vil sikre mod kuglen - så kunne du måske bruger de smalle plastlister til at klistre ledninger op med. De kan formes med lidt varme fra en hårtørrer. Og fås hos byggemarkeder/elindstallatører

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-10-04 11:54

Tak for svaret emesen.