/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Genstarter
Fra : CyberfishY
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 05-10-04 19:06

Har lige købt mig 2 x 512 ddr ram kingstons pc 3200 og køre bare normalt med dem ..ikke noget dual eller såen. Men mit problem er at min puter har det med at genstarte bare såen midt i det hele og det er siden jeg har fået disse helt nye ram som skulle være fejlfrie har testet dem i flere programmer.

Jeg har oxo lige formateret det hele og køre win xp med sp 1
ALT er updated oxo min bios

Køre med MSI delta L k7n2
Grafik kort radeon pro 9800 128 mb
CPU AMD 2400 +
SB live

Min puter holder sig på de godt 50 grader idle og bundkort 35-40 idle

Det svinger meget hvornår den rebooter..nogle gange køre den i timevis

ANY IDEEAS !

Kommentar
Fra : na12

Dato : 05-10-04 19:20

Det kan skylles at din strømforsyning ikke leverer nok strøm, dette kan du finde ud af, ved at sætte et lille 4mb rám grafitkort i, (det bruger ikke ret meget strøm) ja du kan selvføgldig også købe en støre strøm forsyning.
der findes også programmer der siges at kunne måle det, men jeg kan ikke finde dem lige nu.

mvh na12

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 20:06

Jeg ser 2 muligheder:
1. Du har skubbet til nogle ledninger, træk feks. multistikket ud af dit bundkort, og giv det pronto, tag grafikkortet op og i igen, og tryk alle ledninger og kort godt fast.
2. Din bioes er stillet i "healt" (Der hvor du kan se prossesortemperaturen) til en for lav temperatur. Altså en sikkerhedstemperatur der SKAL nedlukke puteren.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 05-10-04 20:16

Hm jeg kan da prøve..synets snart jeg har prøver maget,,det er ikke min bios med health som gør det ! den er deaktiv !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 21:02

Hva' så Palle?
http://www.kandu.dk/dk/spg/50640
Citat
CyberfishY Dato : 03-10-04 19:32
BAAH !

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 21:11

Det er fuldstændig rigtigt bjarne, tak. (Engel)
(Ikke helt vågen)

CyberfishY: (Sorteper)

Forsat god aften. BAAH !
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 21:17

na12, hvis du undrer dig over hvad der foregår så kan jeg fortælle, at citatet rummer det svar cyberfishy gav da vi forsøgte at få ham til at forklare hvad han havde fundet ud af selv da han ikke ville lukke spørgsmålet. Det blev godt nok lukket med point til en bemærkning. Så gider man jo ikke hjælpe ham når man bare bliver hånet.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 05-10-04 21:19

Prøv at gå ind under egenskaber ved at højreklikke med musen på Denne computer! Så går du ind under avanceret i den menu der popper og, ned til Start og genoprettelse, hvor du trykker på Indstillinger! Fjern fluebenet i Genstart automatisk, så burde der komme en BSOD skærm med en fejlmeddelelse!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 05-10-04 21:28

(Så skulle du lige blande dig der hva bjarne d.BAAH !)

Men det du siger Tedd lyder som en god idee...prøver lige og ser hvad der sker de næste par dage.
Håber det virker.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 21:34

Pas nu på Tedd kunne også blive træt af din frækhed. Du er blacklistet!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 05-10-04 21:45

Det er da godt vi har sådan en politimand her på kandu.dk
Min frækhed siger du ...det er snare din påtrængen der er galt med her !

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 05-10-04 21:51

For at rette din fejl, skal du i start/kør skrive:
Format C: /q
tryk enter eller y

og skriv tilbage hvorledes det gik.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-04 21:52

.

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 05-10-04 22:04

Tak for svaret tedd.