/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mega pointluderi og tipmisbrug!
Fra : xyzzygy
Vist : 364 gange
1 point
Dato : 04-10-04 17:11

har i ikke set 123nu's spam af afskrift der fylder tippene op. KANDU teamet bør begrænse antallet af tips der kan skrives til 1 pr dag, på den måde undgår vi spam og pointluderi (samme tip i flere kategorier) det er jo latterligt.

må jeg så høre jeres mening?

+ en hilsen til arne.jakobsen the one and only (dog osse reset)
men ikke arne.k, arne.jacobsen svampearne, svampen_arne og hvad de eller hedder.
_______________
Xyzzygy was here\

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 04-10-04 17:16

Er du meget misundelig???

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-10-04 17:20

er du blind?, det er da både spam, og så er det ikke en gang noget han/hun har fundet på, men afskrift, han/hun kunne jo bare ha sat alle link ind i et tip, så fik han/hun sikkert osse flere stjerner.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-04 17:23

Hej siggi

And it's the same old song......

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 17:24

Jeg har endnu ikke set et 'forsøg' på 'pointluderi', der har kunne 'betale' sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-10-04 17:53

Har <123nu> en meget god forklaring ?

Det er da ok med relevante oplysninger,men på den måde her er det bare spam spam spam, og irriterende !!!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-10-04 17:53

xyzzygy: Jeg er fuldstændig enig med dig, men jeg syntes det er i orden med en afskrift, hvis kilden er angivet, og vel at mærke det er et godt tip, og ikke at: Napoleon Bonaparte blev født i Ajaccio på øen Korsika, eller at nu er der kommet en ny farlig computervirus. (Ja det er der sku`nok, da der kommer 60 nye hver dag)
For så er det spam, og aldeles latterligt, pointluderi eller ej, det er mildest talt overflødigt, spild af tid.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-10-04 18:10

det er mest at det er spam jeg er foraget over, og så kommer det dobbelt ved at være i flere kategorier, det er altså unøvændigt. og i det omfang, tror jeg faktisk nok han/hun får noget ud af det, 10 (*) gange 12 er jo 120 alligevel poænger

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 04-10-04 19:19

Lad dog barnet, han bliver klogere med tiden.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 04-10-04 19:22

kan man håbe, men alligevel.

Kommentar
Fra : anime

Dato : 04-10-04 19:32

xyzzygy> enig da. Jeg tror ikke der er den vilde administration her på siden.. Det er så både dårligt og godt..
Man kan jo starte med, ikke at give spammers points, hvis man ved at det er deres hensigt at få dette.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-04 19:36

Melder fra her i tråden.

</MOLOFJERNERFLUEN>

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 04-10-04 20:14

Ja meget ka' man sige,-men det ska man ikke(det siger min mor)

Men kedligere tips oversigt har jeg da sjældent set -magen til formålsløst fjollen rundt,ska man da vel forhåbentlig lede længe efter...

Jeg væmmes og jeg græmmes når de spiller smart',-spilder min tid,ta' og skrid i en helvedes fart!! Citat:MC Einar...

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 1 point
Dato : 04-10-04 23:45

Skidt med pointene, men han/hun skulle have sin egen "Seneste 25" eller "Seneste 250"
som vi andre ikke skulle belemres med.
Møg irriterende !
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 17:48

Tak for svaret Gambrinus. du fangede essensen SPAM tydeligst. modtag derfor 1 poæng

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-10-04 22:06

Taaak, men gør det mig ikke til en pointluder ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-10-04 22:16

nej, et poing er intet, det pointsystem burde afskaffes, hvordan tjener kandu egentlig penge til DVD'er?