/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digitale kamera, god pris?
Fra : laurenzio
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 18-07-02 18:15

Hej,
Har kig på et nyt (brugt) digicam og vil høre om prisen er god.

Det drejer sig om et Sony superHAD. ccd-censor - 3,1 pixel - opløsnig (billede) 1600X1200
(= 1,9 mega pixel) vidioopløsning = 320X240.

Har tjekket sony` hjemmeside uden at finde modellen.
Prisen lyder på kr. 2000,- Skal jeg slå til???
OBS: den skal køre på XP pro.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 19:36

Priserne på digital kamera er 2400 kroner og opefter, og den model du beskriver ser du til at være udgået, den er ikek at finde på edbpriser :

http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp

Klik herefter på Sony og du vil få en prisoversigt. Så det er svært at sige om prisen er god.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-02 05:23

Hej Laurenzio!

Hos edbpriser.dk finder man kun få kameraer!

Her er et link, hvor man kan finde mange forskellige kameraer m.m.:
http://dk.pricerunner.com/ProductSearch.jsp?query=sony+dsc&x=16&y=9

Ved søgning med "sony dsc får man 17 kameraer frem. Jeg tror det er et af dem der ender med "-?50" eller "-?51"og prisen udgør fra ca. kr. 2.800 op til kr. 7.000.

Hvis du kan finde ud af den nøjagtige model, kan du med fordel prøve dette link:
http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html
Der kan du læse mere om kameraet og se testbilleder m.m.

Jeg mener ikke du får problemer med tilslutning til XP, idet XP har mange drivere og nemme tilslutningsmuligheder til bl.a. kortlæsere.

Afhængig af hvilket kamera, der er tale om, ser prisen ud til at være OK.

Hvis du kender vedkommende, der har kameraet til salg, og kan stå inde for det, og at du selv synes det tager udmærkede billeder og ellers opfylder dine ønsker, synes jeg du kan få et godt kamera.

Men det er et svært valg!

God fornøjelse!

Mvh
Bjarne H

Godkendelse af svar
Fra : laurenzio

Dato : 19-07-02 10:41

OK. Nærmere kommer jeg det vist ikke så. Tak til jer begge for kommentar.
Den er set på QXL - derfor "slå til" prisen.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : ramozt

Dato : 06-08-02 20:54

En af de bedste digital kamera jeg synes godt om kan være PhotoClip på adressen. Kan bruges mht mange ting.

http://www.worldisdigital.com/versions/en_version/index.php?goto=

Kommentar
Fra : pmagnus

Dato : 09-11-02 10:36

Jeg har lige set en pris på kr. 1650 på tlf 75453650 for samme kammera.

mvh pmagnus