/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælp dvd brænder nec 1300a
Fra : dogmadk
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 02-10-04 02:20

ja nu håber jeg i kloge mensker her kan hjælpe mig.
i løbet af ca 4 dage har jeg haft problemer med at bruge dvd shrink det vil sige at det har meget svært ved at finde skiven og indlæse den samt at den kotter ud mener der med at programmet bare stopper. er det mit firmvare der er for gammelt ? kan det være det og hvis det er hvor finder jeg så det nyeste firmvare til nec1300a brænder.

og hvor dan tjækker jeg hvad firmvare der er nu ?

kan i hjælpe mig ?????????

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 02-10-04 15:19

Det eneste jeg kan hjælpe dig med er at det helt sikkert er dit firmvare er der for gammelt. Men jeg ved ikke hvor man finder et nyere....

Kommentar
Fra : qbf

Dato : 11-10-04 08:33

prøv at kikke på denne side. http://club.cdfreaks.com/lite/f-36.html

Kommentar
Fra : qbf