/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spillene i Messenger virker ikke!
Fra : rwo
Vist : 842 gange
100 point
Dato : 30-09-04 15:37

Hej..

Min veninde og jeg spiller tit de spil, der ligger i Messenger - specielt minestryger. Den sidste uge har hun ikke kunne logge på spillene, den skriver: is unavailabal at this time. please try again later. Man har ikke andre muligheder end at lukke spillet. Den skriver det med lige meget hvilket spil vi vælger, og uanset om det er hende eller mig der inviterer. Vi synes det er ret så irriterende og håber inderligt at der er en der kan hjælpe!!

Håber jeg har forklaret mig fint nok - ellers spørg endelig!!!

hilsen

rwo

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 30-09-04 16:50

i skal bare prøve senere

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 30-09-04 17:13

Har i begge den samme version, i skal begge havde den nyeste version, hvis i har dette, er det nok fordi MSN-servere er nede, så prøv igen sennere.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 20:02

nu kan jeg ikke huske om der er spil i 4.7??

men er det messenger 4.7 eller MSN Messenger 6.2??

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 30-09-04 22:08

Men det har jo virket tidligere... Så det kan vel ikke have noget med versionen at gøre??? Og hun har også spil, eftersom vi har spillet før...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 22:26

næææ, men det havde de andre jo svaret på

Det er bare det at msn messenger 6.2 er EKSTREM bedre end den indbyggede i windows

www.msn.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : rwo

Dato : 04-09-06 11:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål