/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
NKI Kabel til 3310
Fra : copycatDK
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 16-07-02 22:08

Hvad kan man med et NKI datakabel til en nokia 3310?? Jeg har fået afvide man ikke kan unlocke med det..
Men kan man ændre startlogo opratør logo osv med det??

Det kabel jeg snakker om kan du se her:
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/U1014792277/_33176557/SR2-41-CF6535E3400A21/

MVH
copycatDK

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-02 22:55

hejsa

Ja, det kan du, det er til at ændre logoer og andet med.

Men der er nogen der siger det godt kan lade sig gøre at unlocke med et datakabel, i så fald skal du bruge et program der hedder knot22 og det kan hentes her http://mudboy.web3.cz/indexeng.htm men jeg ved ikke om det virker, nogen siger det gør..

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-02 22:55

hejsa

Ja, det kan du, det er til at ændre logoer og andet med.

Men der er nogen der siger det godt kan lade sig gøre at unlocke med et datakabel, i så fald skal du bruge et program der hedder knot22 og det kan hentes her http://mudboy.web3.cz/indexeng.htm men jeg ved ikke om det virker, nogen siger det gør..

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-02 22:56

øhhh, min forbindelse gik vist lige amok, det må du meget undskylde....

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 16-07-02 23:56

Tak.. det var vist nok... interessen var mest på om jeg kunne ændre mine logoer osv.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-07-02 00:58

Melander..

Det virkede fint.. telefonen er låst op ... det vil sige en af mine venners.. skulle jo lige prøve

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-07-02 06:01

Det er sgi da fedt, så er man fri for at købe et af de dyre flasherkabel´er.

lykke med det:)

mvh. Melander