/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
hvor er den gamle kallender
Fra : karstenhou
Vist : 478 gange
42 point
Dato : 23-09-04 11:49

Jeg har sat en ny harddisk på og glemte at få min gamle kallender med over. Den gamle harddisk er stadig i.
Kan jeg finde den
Karsten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 11:53

det var jeg lige igang med forleden hos en bekendt og søreme ja - søgte og fandt den - så prøv du at søge på den

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 11:55

prøv at se i stifinder om disken er der, du højreklikker bare på start og vælger så stifinder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 23-09-04 11:58

Harddiske er der , det er den gamle udfyldte kallender i outlook jeg er på jagt efter.
Karsten

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 23-09-04 11:58

Harddisken er der , det er den gamle udfyldte kallender i outlook jeg er på jagt efter.
Karsten

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 12:27

Så må du kunne impotere den via din nuværende outlook eller kopiere den, men jeg kender ikke så meget til Outlook.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-04 12:27

Hvis det er Microsoft Outlook, skal du lede efter filen outlook.pst.
Det er en skjult systemfil, så du skal ha' slået "Vis skjulte filer og mapper" til i Denne computer under Funktioner - Mappeindsrillinger - Vis.
Den ligger godt gemt.
Når du har fundet den, vælger du i Outlook : Filer - Importer og eksporter og importerer fra den gamle outlook.pst.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-04 12:30

Hvis det er Outlook Ekspress du bruger, sker det på samme måde, men jeg ka' sg. ikke huske hvad filen hedder.
Gambrinus

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 23-09-04 12:42

Jeg har været på jagt efter den pst fil - og nået et godt stykke ind i de hemmelige filer - men kunne ikke finde outlook.pst

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 52 point
Dato : 23-09-04 12:57

Ups du ska' også ha' fjernet fluebenet i : Skjul beskyttede operativsystemfiler.
Prøv så under c:\Dukument and Settings - "Brugernavn" - Lokale Indstillinger -
Applicationsdata - Microsoft - Outlook
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 23-09-04 13:00

jeg har den ... tak

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-04 13:06

Selv tak. Ja den ligger godt gemt.
Det er en god ide, at tage backup af den en gang imellem.
Gambrinus