/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD Brænder til bærbar - nogen anbefalin~
Fra : renekoch
Vist : 666 gange
50 point
Dato : 22-09-04 11:51

Jeg har en bærbar IBM T40 og vil gerne købe en ekstern DVD brænder. Har du nogen anbefalinger? Jeg har også brug for et brænderprogram.

Accepteret svar
Fra : kimsdk

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-04 13:46

Prøv adresserne:
http//www.kelko.dk
http//www.prisindex.dk

Der kan du finde den brænder du skal bruge. Udbuddet er stort, men tag roligt den billigste, da pris og kvalitet alligevel ikke hænger sammen i dette tilfælde.
Brænderprogram er - næsten - altid inkluderet.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 22-09-04 14:41

Det er ligegyldigt hvilke mærke du bruger, men du skal være opmærksom på at en T40 har brug for mindst 1GB RAM for at kunne brænde til DVD

mvh
Henning

Kommentar
Fra : renekoch

Dato : 22-09-04 14:58

Er det 1GB RAM i min maskine? Den har pt. 256 KB RAM og det udelukker måske at brænde DVD?

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 23-09-04 08:36

At din maskine skal have 1 GB Ram, for at kunne brænde en cd, er nok skudt lidt over målet. Den skal kunne "swappe" eller have OP TIL 1 GB Ram. D.v.s., at 1 GB ledig hardiskplads er nok.
Ved ikke hvor mange Ram din T40 har, men den kan opgraderes til - rigtigt nok- 1 GB. Du har forhåbentligt mere end 256 KB (du kan ikke få et Ram-modul til T40 på 256 KB, det var kun de helt gamle 33 MHz-maskiner), det er nok din øvre hukommelse der er på 256 KB.
Så... Køb du roligt en ekstern brænder!

Godkendelse af svar
Fra : renekoch

Dato : 06-02-05 16:22

Tak for svaret kimsdk.