/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min Mus er Gået Grasat
Fra : Surf
Vist : 451 gange
40 point
Dato : 19-09-04 16:34

ja det er sku rigtig. og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

det er når jeg trykket en gang på musen så tar det den nogen gange for dobbleklik. og det irenteret mig noget så grusomt. og det er ved at gøre mig skør i hovedet

er der nogen der har en løsning her til mit problem her. så please help me now

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 16:44

Prøv>kontrolpanel>mus>dobbeltklik hastighed og sæt den ned.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 16:54

eller rens den. Kan være noget skidt ved knap kontakterne!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 19-09-04 17:11

Er det en trådløs mus, der kører på batterier? For så kan det jo være de skal skiftes. Min mus går nemlig også helt amok, når batterierne er ved at være brugte.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 17:28

der er også en anden ting med optical mus(vis man har en sådan),jeg har f.eks. kat og nogle af dens hår(mikroskopiske
så man næsten ikke kan se dem med det blotte øje(sidder i kanten/indgangen til det optiske øje i musen,og disse hår får musen til at blive ustabil til tider bevirker det at man ikke kan klikke med musen eller scrolle,så er det frem med en lup og en pincet og fjerne disse
s.... hår,der eren lille kant i mellem bunden og indgangen til øjet hvor disse små hå kan sætte sig fast,andre gange kan man bare børste dem af med en børste,en maler pensel jeg bruger til at støve af inde i kabinettet når jeg støvsuger det.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 17:33

ak ja! Mus og katte Manse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 17:54

ja den har jagtet min mus et par gange,når jeg ikke har været hjemme,så hvis jeg skal ud af døren så må den op på en hylde at ligge,en dag da jeg kom hjem lå den under sofaen,heldigvis indtakt.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 17:56

Den har jo set dig lege med den, så hvorfor skulle den ikke ha lov!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 18:02

det har du ret i,den ligger jo også og blinker med et rødt øje,og katten vil nok ikke finde sig i hvad som helst fra en skide mus

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-09-04 18:32

ørr mit problem her folkens

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-09-04 18:48

Måske du har fået knap ombytteren(dum virus eller hvad man kalder det).
Jeg fik den ,og klarede den med en systemgendannelse et par dage tilbage.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 18:49

hjalp det ikke,når vi ikke høre fra dig så regner vi med at du har løst dit problem,du kan prøve at gå ind i>kontrolpanel>Administration>computer administration>enhedshåndtering>mus og andre pegeenheder>din mus>dobbelt klik på denne>driver>fjern,genstart og lad window genindstallere driveren automatisk,vis du har muse sofware så afinstaller denne du kan altid geninstallere den på et tidspunkt,kør et reg clean program vis du afindstallere softwaren
men prøv først mit første forslag.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 18:52

driveren kan være korupt,og din muse software som kom med musen har ikke noget med den originale win muse drivere at gøre

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 18:56

muse software tilføjer kun ekstra funktioner til din mus,musen vil kunde køre fint uden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 19:13

husk at gå ind i IE's internetindstillinger>sikkerhed> og sætte zones til standart niveau
før du begynder at surfe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-09-04 19:18

ups forkert tråd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 20:23

Hvad med at komme med lidt feed back? Du har fået præsenteret mange forskellige løsningsforslag! Du kunne jo starte med at fortælle hvad det er for en mus du har!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-09-04 20:46

nej det var også sådan inden jeg installeret driveren. det er en logitech trådløs mus jeg har. og det er ikke baterirne for der stået at det er i orden.

jeg hadvet nemlig formater min hd da jeg fik noget masse lort ind og hver gang jeg prøvet at formater og geninstalleret min windows kom der virus ind og endelig lykkes det mig men de 3 sidste gang jeg har gjorde det har min mus være sådan både når driveren var og ikke var installeret

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål