/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Fra jord er vi kommet - eller ej ?
Fra : Strandkro
Vist : 361 gange
40 point
Dato : 18-09-04 20:31

Hvor var "du eller mig" rent materialt hen, da vores tip tip olderfar var kun en sperm ? Var vi jord eller hvad ?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 18-09-04 20:36

Ja, det kunne da i det mindste nok forklare hvorfor nogen har jord i hovedet.
Ved egentlig ikke hvor du vil hen med det der spørgsmål, men jeg er sikker på, at du havde haft svaret hvis du havde fulgt med i biologitimerne i skolen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-04 20:49

Vend spørgsmålet til - hvor er mine oldebørn, et ukendt antal.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-09-04 21:50

Fra jord er vi kommet passer ikke, da vi kommer fra Adam og Eva.
Til jord skal vi blive, passer heller ikke - hvis vi er på vej til himmerige.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-09-04 22:37

Hvad har det med lokalhistorie at gøre?

Hører det ikke under filosofi?

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 18-09-04 23:06

Tak for svaret dova.
Humør - OK
Men du svarede ikke !

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 19-09-04 10:51

Ingen svarede på spørgsmålet ! Dova har humør ! Teil er kvik ! Emesen forklarede lidt om landbruget (jord) og romancen mellem ADAM og påhæng - men ikke om emnet - Camillasmoster skulle søge stilling indenfor juridisk rådgivning !
STAUS 12 point til TEIL !!!!

Næste spørgsmål: ?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 19-09-04 10:51

Ingen svarede på spørgsmålet ! Dova har humør ! Teil er kvik ! Emesen forklarede lidt om landbruget (jord) og romancen mellem ADAM og påhæng - men ikke om emnet - Camillasmoster skulle søge stilling indenfor juridisk rådgivning !
STAUS 12 point til TEIL !!!!

Næste spørgsmål: ?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 19-09-04 10:51

Ingen svarede på spørgsmålet ! Dova har humør ! Teil er kvik ! Emesen forklarede lidt om landbruget (jord) og romancen mellem ADAM og påhæng - men ikke om emnet - Camillasmoster skulle søge stilling indenfor juridisk rådgivning !
STAUS 12 point til TEIL !!!!

Næste spørgsmål: ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-09-04 20:30

Jeg har da svaret - jeg mener ikke vi var jord.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 20-09-04 00:55

Emesen
Du svarede ikke på spørgsmålet om - hvor var vi hen (materielt) da vores tip older far var en sperm !
Hyg dig Emi !

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 20-09-04 01:00

TIL DOVA
Ved egentlig ikke hvor du vil hen med det der spørgsmål - (for at komme i snak med dig)
men jeg er sikker på, at du havde haft svaret hvis du havde fulgt med i biologitimerne i skolen
Du fulgte vist heller ikke med - da du kunne heller ikke give svar - på spørgsmålet !

Iøvrigt - jeg kender svaret !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 14:09

Strandkro
Havde nok lidt svært ved at tage spørgsmålet seriøst( har det for øvrigt stadig), så derfor gad jeg ikke komme med en længere biologisk udredning om forplantning og celledannelser og den slags.

Du siger du kender svaret, hvorfor spørger du så.

I øvrigt: Materielt set var vi ingen steder, men da du jo ved det, gider jeg ikke : den biologiske forklaring o.s.v.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 20-09-04 18:09

Til Dova
Materialt set var vi der som startede lige før (den likvadorisk corvo moretius opståen) som du kalder celledannelser.
Læs: Corvellius alexandro 1785
HMMM ???????????????????????????????????????????????????