/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad nu ?
Fra : BentHadsund
Vist : 323 gange
200 point
Dato : 18-09-04 17:02

Hvad nu ?
Jeg har opdateret med Windows XP Service Pack 2, og får nu den meddelelse når jeg logger, at Windows Firewalle har blokeret følgende- Navn: BackWeb-8876480- Udgiver: Ukendt-, er der en der kan fortælle mig, om jeg skal ophæve blokeringen?
M.v.h.
Bent

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:07

det er ikke noget mit sp2/fonealarm har opfanget. sikkert noget snavs. BLOKER. og scan med ad-aware/norton/regcleaner og få det væk.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 18-09-04 17:28

Det er noget logitech udstyr du har der checker for updates!
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/backweb-8876480/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 17:31

Du kan afinstallere det under Logitech Desktop Manager, hvis du ikke mener du har brug for det. Ellers ophæv blokeringen!

Godkendelse af svar
Fra : BentHadsund

Dato : 18-09-04 17:34

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 18-09-04 19:44

Anbefaler afinstaller logitech update checker - den har gang på gang påvirket min gamle W2K

Kommentar
Fra : cola3000

Dato : 26-01-05 18:08

har samme problem men kunne takket være jer der har skrevet herinde læse mig frem til det tak for svarende...