/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Navn i Messenger!
Fra : rwo
Vist : 390 gange
70 point
Dato : 17-09-04 22:12

Hej...

Jeg har opdaget at en af mine venner, der hedder Morten på min Messenger, hedder sit "kaldenavn" på min kærestes Messenger... Hvordan specificerer man, hvad man vil hedde på de forskellige lister??

Hilsen

rwo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-04 22:14

Tror han bruger messenger plus. Det er et tilføjelsesprogram til messenger!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-09-04 22:26

Der er kommet en gratis opdateringspakke til MSN messenger, så du kan gøre din Messenger endnu mere psersonlig, bl.a. med Autosvar, hvis du er væk, og hvornår du ventes tilbage bag skærmen. Og MEGET ANDET

Hent pakken her, men læs hele vejledningen, da du skal nægte at acceptere noget Sponsor halløj.

http://www.grineflip.dk/download/msn-plus/msn-plus.htm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-04 22:32

Jep det er den jeg nævner taliskoko Hvis det bliver installeret så husk for guds skyld at sige nej til at indstallere nogle andre programmer der følger med, ellers får du spyware! Så læs betingelserne nøje, når du installere, ellers skal der renses for spyware bagefter!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-09-04 22:36

Jo, tedd, men jeg har bare kopieret det tip jeg har har givet her på Kandu tidligere...

Og der er udførlig instruks med, så man undgår reklamer og andet skramel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-04 22:38

Bare vi er enige

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-09-04 22:58

Det er vi...[hør]

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 17-09-04 23:16

kan denne plus-version køre sammen med programmet fra smileycentral.com (hvis i ved hvad det er).. Dette program er jeg nemlig rigtig meget glad for, og har hørt at det ikke kan køre på den nyeste af den nyeste version af messenger... Jeg har Messenger 6,2 (mon den information er nok til jer?? )

???rwo???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-09-04 23:41

Jeg bruger selv MSN 6.2 og Messenger plus, og der er mange nye smileys i Plus versionen. Og så er der alle de andre funktioner der ligger i Plus tillægget. Som feks. det du efterlyser med at selv at give en kontaktperson navn efter eget valg, og muligheden for at give autosvar når folk kontakter dig og du er feks. "ikke tilstede"

Jeg ved ikke med det der smileycentral, men med alle de der er i Plus, må du være dækket ind.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 17-09-04 23:53

smileycentral.com er ikke "kun" smileys... det er små animationer og sekvenser, også med smileys, men på en MEGET humoristisk måde.. der er omkring 8000, og jeg er meget glad for dem... Når nu jeg hører at den ikke virker med den nye version, så kan det vel kun være den version, som i snakker om, ikk????

???rwo???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-09-04 10:08

Der er ingen i tråden her der siger Smileycentral ikke virker med Messenger og Plus.

Da jeg ikke selv har SmileyCentral liggende og ikke kender det, kan jeg af gode grunde hverken sige det virker eller ikke virker. Men prøv dog at hent Plus versionen og se hvad der sker.

Du bruger jo allerede MSN 6.2 og der virker det tilsyneladne der.!

Plus versionen er en lille extra pakke du henter, det er ikke en ny Messenger.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-09-04 14:10

Vær opmærksom på at tidligere +versioner, havde tildens til at slæbe snavs med ind, så hvorfor skulle en nyere version være mere clean?
Jeg har valgt +versionen fra, men det er så op til den enkelte, hvad man vil?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-09-04 14:27

Den slæber netop ikke snavs med ind når du fravælger reklamer under install.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 18-09-04 18:13

Nu har jeg så fået Messenger Plus... Så tilbage til mit spørgsmål... Hvordan laver jeg mit navn forskelligt, alt efter hvem der ser det???

rwo

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-09-04 18:39

Du dobbelt klikker på ikonet "Den frønne mand" nede i din bar.

Her efter højre klikker på du den person du vil ændre navn på.

Nederest i den menu-oversigt der nu åbner står der: Messenger Plus! -Esktra. Nede i det punkt er der en der hedder "Omdøb kontaktperson..." og ja, gæt en gang hvad du så skal...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-09-04 18:40

....""Den grønne mand" nede i din bar...

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 18-09-04 21:12

Prøver liiiiiiige igen....

Jeg skal ikke ændre personers navne på MIN liste... Jeg skal ændre mit navn på andres lister... Ikke bare i mine indstillinger, men sådan at man kan hedde noget forskelligt alt efter hvems liste man er på... Det var også det jeg omtalte i mit første spørgsmål.... Og det var det jeg havde set, og synes var smart....

rwo

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-09-04 21:17

Enten har han to kontoer og derfor flere navne eller også har din kæreste ændret det selv.!
Du kan ikke med én konto hedde noget forskelligt.!

Ellers spørg kæresten eller vennen.!!! Og kom med svaret her.!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 18-09-04 21:45

Det er godt nok mærkeligt.... Jeg har simpelthen kigget over alt.... Det er min kærestes mor der hedder "mutterfut" på hans liste og bare "lone" på min liste... Nu er det så ikke hende selv der har sat den op... Synes bare det kunne være ret så brugbart...

Men jeg må jo undersøge det, men finder nok ikke ud af det lige om snart...!!!

rwo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 22:29

Prøv at højre klikke på navnet og se om du kan ændre det?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 18-09-04 22:34

Så kunne det tænkes at din kæreste selv har Plus pakken og ændret hendes navn.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-09-04 13:22

Nej... Det er heller ikke tilfældet....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-09-04 14:06

Så er der ikke tale om MSN Messenger. Og ellers må du jo bare spørger hvorfor det ser sådan ud hos vennen.!!!!!!!

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 19-09-04 16:35

jeg har også tænkt mig at undersøge det, som sagt... Hun HAR Messenger... Og jeg stiller spørgsmålet her, fordi det kunne tænkes at der var een der kunne finde ud af det... Ikke for at guide mig til alt muligt andet, for jeg ved godt hvad messenger drejer sig om, men bare ikke denne funktion!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-09-04 16:44

Du har fået svar på det spørg om.

Den funktion du efterlyser kan kun laves hvis DU SELV retter navnet på kontaktpersonerne via Plus-pakken. Eller den du tilføjer har to kontoer med to forskellige navne.

Annuller spørgsmålet
Fra : rwo

Dato : 04-09-06 12:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål