/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD lyd-jitter??
Fra : aspersen
Vist : 267 gange
100 point
Dato : 13-09-04 17:43

Hej!
Når jeg afspiller en DVD på mit ene drev (pioneer dvd-rw dvr105) er der knas med lyden, der forvrænger og hakker!
Sådan har det ikke altid været! Hvad kan jeg stille op og er det det man kalder jitter.
Jeg bruger XP Home!

Mvh.

Aspersen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 19:05

Hvad mener du med dit ene drev?

Kommentar
Fra : aspersen

Dato : 13-09-04 19:35

Jeg har to drev på computeren!
Sætter jeg en DVD i det ene drev (Pioneer dvd-rw dvr105) er der problemer med lyden.
Sætter jeg den samme DVD i det andet drev (Sony DVD rom DDU1612) er lyden fin!

Aspersen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 20:29

næh det er ikke jitter! Lyder mere som en løs forbindelse!

Kommentar
Fra : aspersen

Dato : 23-09-04 23:16

Status er stadig den samme. Det ene drev fungerer uden problemer - på det andet er lyden elendig når jeg afspiller DVD.

Kommentar
Fra : aspersen

Dato : 23-09-04 23:16

Status er stadig den samme. Det ene drev fungerer uden problemer - på det andet er lyden elendig når jeg afspiller DVD. Jeg har pillet ved ledninger mv. i kabinettet - ingen forskel...