/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony mz-r500 minidisk med PCLink
Fra : jakob20
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 13-09-04 14:49

Jeg har lige fået en Sony mz-r500 minidisc med USB-kablet PCLink. Mit problem er, at jeg ikke kan finde ud af at spille/kopier musik fra min computer over på minidisken. Har prøvet mange drivers og programmer bl.a. "MusicMatch Jukebox", som Xitel (producenten af USB-kablet) anbefaler, men jeg kan ikke hitte ud af det! Og hvordan starter man record'eren på minidisken?
Nogle der har forstand på det?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-04 15:34

Uden at kende din Sony mz-r500 vil jeg tro, at du skal sætte den i Sync-mode og manuelt trykke på Record.

Det må fremgå at din betjeningsvejledning.

Mvh
Ivan

Godkendelse af svar
Fra : jakob20

Dato : 15-09-06 20:23

Tak for svaret IBM760.