/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Cd til mp3
Fra : tonnie
Vist : 670 gange
50 point
Dato : 10-09-04 13:53

hvordan får jeg min almindelige cd lavet til mp3, så jeg kan ligge den ind på min afspiller.

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 10-09-04 14:11

Der er flere muligheder...Windows media player kan gøre det i en ruf, du kan også bruge nogle software programmer, f.eks. AudioCatalyst

El Jefe

Kommentar
Fra : janchri

Dato : 10-09-04 14:16

Brug winamp den er meget hurtig og den tager også dem der kopibeskyttet

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 10-09-04 14:46

Hej tonnie3

Jeg benytter CDex, som er et rigtig godt gratis program!
Bare åbn det og tryk F9 - så laver den alle numrene på cd'en om til mp3'er.. (husk evt. at lave indstillinger for disse, samt være opmæksom på hvor på computeren den gemmer dem)

Download det her: http://cdexos.sourceforge.net/

Mvh Niels

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 10-09-04 17:47

ja winamp er godt til det men du skal havde pro.udgaven og den koster penge
CDex den er god og den har også CDDB som skriver hvad er der på cd'en

så jeg holder med Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-04 18:36

nemlig!

Godkendelse af svar
Fra : tonnie

Dato : 10-09-04 19:06

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-04 22:57

Var så lidt