/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PDA, trådløst netværk
Fra : Skumhest
Vist : 283 gange
100 point
Dato : 10-09-04 13:47

Hejsa!

Jeg har en lille bunke spørgsmål som sikkert er stillet nogle gange. Men syntes ikk helt at kunne finde svar på det jeg går og grubler over.
Jeg har overvejet at anskaffe mig en PDA, primært til GPS. Men ville så også vide om det er muligt at bruge den derhjemme i et trådløst netværk til f.eks "Internet Radio"? Lytter nemlig meget "radio" over Internettet.
Jeg er faldet for en Mio 168 (Den med indbygget GPS) Jeg vil nemlig helst være så fri for ledninger som muligt.
Men er der nogen der har nogle svar eller forslag? Og gerne priser. Vil kunne udnytte PDA´ens muligheder fuldt ud!

Mvh.

Claus

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 10-09-04 14:08

Jeg kender ikke lige den nævnte PDA. Men hvis den understøtter "wireless lan" så kan du godt. Det er ikke nok at den understøtter bluetooth - med mindre din PC også gør det.

Kommentar
Fra : Skumhest

Dato : 11-09-04 18:58

Ved at den nævnte model kan gå på et trådløst netværk hvis man køber en ekstra dingenot. Det er bare mere det om man kan smide f.eks Winamp 5.0 på den og så høre internetradio.

Kommentar
Fra : Zenzei_Fisken

Dato : 17-09-04 23:10

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=65218

har selv en dog uden gps men den kan et trick eller to.

Trådløs net virker uden prob og der findes meget software (også freeware) der kører på den.