/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Bundkortproblem
Fra : sacha
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 09-09-04 12:38

Da jeg fik udleveret min pc ville den ikke finde mus og tast. Så fik jeg et andet bundkort, men dette ville slet ikke noget. Det var dog brugt og muligheden for at det var brændt af i forvejen er ret stor. Så prøvede jeg a flytte cpuen over på det andet bundkort igen og denne gang skete der ikke noget andet end at blæseren kørte.
Nå, helt nyt bundkort så måtte det da virke. Men der sker ikke en dyt. Vi har målt spændingerne i stikket til strømforsyningen og der ser ud til at være spænding på.
Hvad kan der ellers være galt? Jumpere sidder som de skal. Alt er sat korrekt til bundkortet. Er det måske cpuen der er brændt af?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 12:43

Jep lyder som CPU'en

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-09-04 12:46

som tedd det kunne tyde på det