/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Erfaring søges....
Fra : 888
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 08-09-04 19:35

http://www.kandu.dk/dk/spg/48678

Er der virkelig ikke nogen der har erfaring med eget solcenter, eller kender nogen der kender nogen???

Kommentar
Fra : edlefsen

Dato : 08-09-04 23:30

Min storebror har haft et...hvad vil du vide??

Kommentar
Fra : 888

Dato : 09-09-04 19:30

Bl.a. det jeg har spurgt om i linket. Men generelt bare hvordan økonomien er i så'n noget. Overvejer et solcenter med 2-3 sole i en mindre by , uden konkurrence.......Kan det løbe rundt? Behøver ikke tjene noget specielt på det- i første omgang skal det bare kunne gå i 0....Men spørgsmålet er så om det kan det!!? Og hvem skal man købe sole ved, og skal man leje, lease eller eje...?

Kommentar
Fra : sand23

Dato : 08-11-04 11:16

tag et kig på completesun.dk de kan hjælpe dig med alt, kig under finansiering så kan du udregne dit eget budget på baggrund af meget få oplysninger.
du kan desuden kigge under solarier og se hvilke sole du vil lease eller købe.

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 19-05-05 13:39

Jeg har en ven der driver nogle stykker...

Du kan skrive til mig på domismik@ofir.dk - så skal jeg formidle kontakt mellem Jer.
- så skulle dette spørgsmål kunne lukkes som besvaret

·domismik

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 15-07-05 12:12

Hej, jeg har haft 2 centrer og vil da lige nævne, begge centerne lejede jeg solene med forkøbsret 9800,- pr. dr. pr. center ,havde en husleje på kun 2500,- ligger i et blokke område hvor der boede mange unge mennesker, alligevel måtte jeg skyde ca. 150,- ekstra ind de første 3 år. så det kræver en god økonomi til solene er betalt, husk at nye rør koster ca. 6000,- pr. sol pr. gang.

solgte begge centrerne med stort besvær.

www.golfhouse.dk