/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Babe fra melodigrandprix
Fra : RISKOGER
Vist : 835 gange
350 point
Dato : 08-09-04 00:05

Hej.....

Nogle der ved hvor jeg kan finde cover,og inlay til cd´en "NU er det min tur" med Grandprix baben LONNIE DEVANTIER. som vandt med sangen HALLO-HALLO i 1990???

"NU er det min tur" cd´en var hendes solo album...

På forhånd TAK!!!

Hilsen Riskogeren

Accepteret svar
Fra : rwo

Modtaget 360 point
Dato : 08-09-04 00:09

Hej du kære Riskoger

Prøv på biblioteket.. Eller hos butikken Accord (der i hvert fald ligger flere steder i KBH), hvor du kan købe brugte cd´er af både ny og gammel årgang...

Hilsen

RWO

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-09-04 00:12

Du kan helt sikkert købe den på et loppemarked for under 5 kr...

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 08-09-04 07:05

Hejsa
Opret dig som bruger her
http://covers.kyed.com/forum/index.php?
Måske er der, en der kan hjælpe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-09-04 09:18
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-09-04 15:54

Den danske sangerinde Lonnie Devantier, som alle sikkert husker bedst fra Dansk Melodi Grand Prix i 1990, hvor hun vandt med sangen "Hallo hallo", udgav sit debutalbum i 1991 ved navn "Nu er det min tur".
Ivan Pedersen og Søren Jacobsen har skrevet titelmelodien og sangen "Rejsen til verdens ende".
Begge spiller på titelnummeret på albummet
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 08-09-04 17:09

Det er da unfair, at du kalder dig riskoger, hvis ikke du ER en riskoger.....eller det du måske?

Det er JEG!

Hilsen Judleman - en halv riskoger

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 09-09-04 12:33

Judleman!!!!!!!!!
Mit navn har intet med min hudfarve at gøre hvis det er det du mener

Men derimod min kørestil i min bil som er en japansk

Kh RISKOGEREN

Godkendelse af svar
Fra : RISKOGER

Dato : 12-09-04 17:35

Tak for svaret rwo.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 22-11-04 17:09

riskoger - kinesere er riskogere, japanere er risgnaskere.

så det sagt.

Hvorfor skriver jeg i så gammelt et indlæg?