/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Partnere søges til salg af CMS systemer
Fra : knowledge
Vist : 509 gange
70 point
Dato : 07-09-04 11:22

Hvis du er sælger og tror på dit eget potentiale - og samtidigt gerne vil være herre over din egen tid, så er vores partner løsning måske noget for dig? Vi tilbyder naturligvis en grundig introduktion i vores CMS system og udstyrer dig med de værktøjer du skal bruge i hverdagen (ekskl. bærbar). Vi tilbyder endvidere markedets bedste provisions ordning for CMS systemer. Vi håber at du som person er åben og humoristisk, og har lyst til at deltage i en spændende hverdag med resten af teamet.
Skriv til info@cmsbazar.dk omkring dig selv og dine kompetencer, så tager vi hurtigst muligt kontakt

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 10-09-04 18:48

Hvad skal der sælges ?

Kommentar
Fra : knowledge

Dato : 10-09-04 19:37

CMS står for Content Management System, og er en software til at opbygge hjemmesider. Fordelen er at man ikke behøver html erfaring for at blive bruger eller at opbygge sin egen hjemmeside.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 22-09-04 07:30

Hvis man bruger Publisher, behøver man heller ingen erfaring i html, man laver bare siden, som man synes og lægger den ud via et (gratis) FTP-program.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 22-09-04 08:02

Tjaaaa der er jo mange programmer hvor man kan dette,
så det program der sælges må have noget unikt, lad os
lige høre lidt om det. Sådan et program må da også have
en beskrivelse vi kan finde på internet.

Kommentar
Fra : 14u

Dato : 09-11-04 20:29

Da "man" begyndte at bruge CMS i erhverslivet (it og computer firmaer), troede man at nu havde man fundet et nyt guldæg, priser på omkring DDK 20 - 30.000 har været udbudt af "Friske og intertivrige person", men som såmeget andet på internettet, er det også blevet allemands eje, og kan hentes som "freeware".
CMS er IKKE et software (program), men et system som kræver en server med forbindelse til internettet, for at brugerne kan benytte det som enhver anden hjemmeside, med et CMS system kan man bare lave ændringer i "realtime", det vil sige man kan se de ændringer man har lavet straks efter at man har godtkendt dem og har opdateret sit skærmbilled. Mange mennesker tror at de har fundet fidusen, men, fidusen blive hurtigt et emne for konkurenter, da det er meget nemt at lave system/programkoderne, og endnu letter hvis man har et kørende system at kopier iden fra, da man således kan se hvad det er man skal arbejde sig hend imod.
Et gratis system om GuppY, http://www.freeguppy.org/
er et eksempel på et program hvor man kan klar alt opsætning og vedligeholdelse af sin hjemmeside, online, uanset hvor i verden man befinder sig.

Kommentar
Fra : 14u

Dato : 09-11-04 20:30

Da "man" begyndte at bruge CMS i erhverslivet (it og computer firmaer), troede man at nu havde man fundet et nyt guldæg, priser på omkring DDK 20 - 30.000 har været udbudt af "Friske og intertivrige person", men som såmeget andet på internettet, er det også blevet allemands eje, og kan hentes som "freeware".
CMS er IKKE et software (program), men et system som kræver en server med forbindelse til internettet, for at brugerne kan benytte det som enhver anden hjemmeside, med et CMS system kan man bare lave ændringer i "realtime", det vil sige man kan se de ændringer man har lavet straks efter at man har godtkendt dem og har opdateret sit skærmbilled. Mange mennesker tror at de har fundet fidusen, men, fidusen blive hurtigt et emne for konkurenter, da det er meget nemt at lave system/programkoderne, og endnu letter hvis man har et kørende system at kopier iden fra, da man således kan se hvad det er man skal arbejde sig hend imod.
Et gratis system om GuppY, http://www.freeguppy.org/
er et eksempel på et program hvor man kan klar alt opsætning og vedligeholdelse af sin hjemmeside, online, uanset hvor i verden man befinder sig.

Kommentar
Fra : Gambler

Dato : 10-11-04 16:54

Jeg vil helst være fri for at rode med IT og vil derfor gerne høre fra alle der kunne tænke sig at lave mine hjemmesider gratis.

Kommentar
Fra : DubLiConsult

Dato : 12-11-04 09:08

Det kunne være at det var en god ide at man havde et ekstra produkt med ud når man var ude hos kunderne?
Et produkt som var kombatibelt med det allerede eksisterende CMS software?

Accepteret svar
Fra : BjarkeBundgaard

Modtaget 70 point
Dato : 15-12-04 10:26

14U kan godt lide dit indlæg om CMS men mener du mangler en meget vigtig pointe omkring CMS i dit "historiske" perspektiv. CMS Content Manegment System blev udviklet for at adskille design og information (content). Dette gør man, for ikke at skulle rette i noget som helst, der kan have indflydelse på den HTML kode der enten er skrevet eller bliver genereret, da en ændring af HTML kode, kan spolere hele den oprindelige design på en side.

CMS systmer er blevet udviklet meget siden den spæde start, hvor bl.a. Synkron.dk her fra Danmark, var en af pionerene. Det er rigtigt at de første systemer ikke kunne meget mere en frontpage kan i dag, men for hvad man havde af teknologi den gang, var det ikke så lidt. CMS teknologien er idag meget mere end blot adskillelse af design og information, men det kan CMS leverandører sikkert fortælle meget mere om.

Knowledge - Hvilket CMS system drejer det sig om? Er det muligt at se et admin modul eller noget DOK?

Kommentar
Fra : knowledge

Dato : 15-12-04 10:43

Dette er vist ikke det rette forum at søge hjælp i, derfor får Bjarke point'ne.

Godkendelse af svar
Fra : knowledge