/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Volume Label
Fra : Pc freak
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 03-09-04 14:32

hvordan finder man volume label'en på ens drev?

mvh
Pc freak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 14:37

Højreklik på drevet og egenskaber! Der kan du navngive drevet eller omdøbe det!

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-09-04 14:41

jeg kan ikke skrive i feltet hvor det navngives. jeg skal bruge volume labelen til at formatere drevet med et program fra sony (det er en Sony micro vault som er blevet til RAW format)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 14:45

Normalt vil der ved formatering så stå volume labelet og du skal så skrive nøjagtigt hvad der står som volume label!

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-09-04 14:48

Hvad er volume labelet? jeg skal skrive det for at åbne programmet/få det til at formatere. der står bare Volume Label: og så skal jeg trykke ok når jeg har skrevet det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 14:51

Har du prøvet bare at trykke ok? Er det en sekundær harddisk må du jo kunne se det inde i dit styresystem!

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-09-04 14:53

jeg kan godt se den i denne computer men den hedder ikke noget og jeg kan heller ikke skrive noget. hvis jeg trykker OK siger den format failed

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 14:56

Kan du ikke formattere den inde fra windows?

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-09-04 14:57

nej. der sker ikke noget når jeg trykker på formater.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 16:21

Er det det her program nederst på siden du bruger til at formatere med?
http://www.sony.net/Products/Media/Microvault/3-1b.html

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-09-04 02:08

Prøv : Noname
Gambrinus

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 04-09-04 16:59

ja, det er det.

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 08-09-04 15:13

Noname virkede ikke