/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Netværksgruppe i Roskilde Amt?
Fra : indy9
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 01-09-04 06:40

Kære alle!

Er der nogle som ved om der eksisterer en seriøs erhvervs/iværksætter netværks gruppe i Roskilde amt?. Det skal ikke være en Internet gruppe, men een i den fysiske verden. Jeg har været inde på div. startguider, men synes ikke lige at jeg kan finde nogen. Jeg ved at www.galaksen.dk eksisterer, men den er helt i Vordingborg, de har ellers møde hver d.1. i måneden og ser ud som om at det er meget seriøse, de er bare geografisk for lang væk.

På forhånd tak!

Jan

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 06:53
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 06:56

Ups. det skal være i det virkelige liv
Søger videre.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 06:59

Prøv at følge op på denne pressemeddelelse...den er godt nok fra 2001.

http://www.ebst.dk/Pressemeddelser/21935/1/0

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 07:09

Søg på: iværksættere roskilde

og der kommer mange gode links.

http://www.dr.dk/ivaerksaetterne/links.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : indy9

Dato : 01-09-04 07:21

Kære "jakjoe", tak for dine svar, jo jeg har selvfølgelig prøvet at søge på netværk roskilde og iværksættere, uden held. Jo, det ER masser af iværksætter tilbud og omtale, bare ikke lige nogen netværksgruppe i Roskilde Amt, hvad jeg kan finde. Jeg ved godt at der HAR været en netværksgruppe i Roskilde, jeg kan bare ikke finde den. Jeg var til Iværksætter konference i sidste uge i Roskilde, der fik jeg desværre ikke spurgt. Jeg skal nok lige læse dine link forslag igennem, og se om jeg kan finde noget.

Jan

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-04 19:19

indy9> Det er ikke sikkert at man lige kan finde "gruppen" her på nettet. Men der er da en masse muligheder for at forhøre sig om hvad der evt. findes ved henvendelse til nogle af de mange steder der henvises til.

http://www1.startselv.dk/dk/default.asp?underside=/dk/olo_velkommen.asp

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : indy9

Dato : 17-02-05 12:55

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-02-05 18:11

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe