/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Kort over nordtyskland
Fra : jysch
Vist : 7632 gange
50 point
Dato : 23-08-04 19:43

Jeg mangler et kort over Nordtyskland - har nogen et link?

Jysch

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-08-04 19:45
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-08-04 19:47

Du klikker bare på kortet for at gøre det større og på knappen bigger for at få et større kortudsnit

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-04 20:00

BjarneD -> Det ser godt ud Bjarne. Det vil jeg helt sikkert bruge i fremtiden. Det er dog ikke HELT opdateret. For en test prøvede jeg Herning. Der har deet endnu ikke den nye mototvejsstrækning mellem Herning og Bording med. Men som sagt det ser godt ud. TAk for linket.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-08-04 20:02

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-04 20:21

I øvrigt er det med den manglende Motorvejsstrækning ikke helt rigtigt. Gå man i 1:25.000 eller derunder ER den med.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-08-04 20:27

Smaddergodt link du gav der, BjarneD. Det vil jeg også bruge fremover.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-08-04 20:32

Jamen dog, og det er slet ikke første gang jeg har brugt det link her på Kandu.
Prøv engang at søge på en ganske almindelig vej med postnummer eller bynavn.

Accepteret svar
Fra : kayaemma

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-04 20:47

Du kan også bruge følgende link:

http://www.dk.map24.com

Det er ret godt. Jeg bruger det altid.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-04 20:55

Ja jeg synes nu at det første Link er bedst. Har nu testet det seneste i 2 min og har allerede fundet flere fejl. Hvis jeg f.eks. indtaster min egen adresse inkl. vej/gadenavn, giver den mig en liste over alle de småflækker i omegnen der deler postnummer med Herning. Ikke en af dem har en vej/gade med samme navn som min.!!! Og så bliver man overlæsset med reklamer.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 23-08-04 21:03

Tak for svaret kayaemma.