/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pentium 4 temperatur!!!!!
Fra : lufthoved
Vist : 775 gange
50 point
Dato : 23-08-04 11:30

Kære Genier på kandu.dk

Hvilken temperatur bør en P4- processor køre ved?
Og hvad må den ikke komme over?

Tusind tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : SAINT61

Dato : 23-08-04 11:58

tja nu ved jeg ikke hvor meget den kan tåle før den står af men min p4 2,53 ligger på 45-55 grader når jeg kører tunge programmer. mvh saint

Kommentar
Fra : Clausskeldal

Dato : 23-08-04 13:08

Hejsa p4 kan tåle meget den kan frastisk ikke blive så varm at den brander af så lukker den bare ned men vis den skal køre godt vil jeg sige fra 10 til 60 grader

min ligger på 14 grander men det er også vand kølet

og vis du overclokkre den vil der ikke ske det store ved at den for meget den vil bare genstarte

link til køling www.studiedata.dk
LInk til overclokking www.overclokking.dk

mvh claus

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-08-04 13:36

Har du for høj temperatur, så kan du prøve dette program. Det sænket temperaturen på min cpu med 10 grader.
http://www.hmonitor.com/
alimak

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-08-04 17:55

det er lidt svært at svare på når du ikke skriver hvilken P4 processor du har....så jeg er nødt til at linke så du selv kan kigge efter....bare scroll ned ad siden..der er et skema
Vh fluffy

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-08-04 17:55

det er lidt svært at svare på når du ikke skriver hvilken P4 processor du har....så jeg er nødt til at linke så du selv kan kigge efter....bare scroll ned ad siden..der er et skema http://support.intel.com/support/processors/pentium4/sb/cs-007999.htm
Vh fluffy

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-04 02:38

Vælg din cpu og du får max temp/wat forbrug o.s.v>
http://www.cpuscorecard.com/cpu_comp.htm
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-08-04 02:43

hold den under 70grader (max på din er vist 100 grader)vis det er længre tids belastning